Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе відношення до клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Sydorovanatolii 27 мая 2023, 15:35
У квітні цього року мені було заблоковано картковий рахунок. Про це я дізнався лише в травні, коли намагався скористатися власною карткою. Після цього я зайшов у додаток, щоб вияснити причину та побачив повідомлення щодо необхідності роз’яснення суті фінансових операцій. Я одразу відправив лист з усією необхідною інформацією на пошту, що зазначалася в повідомленні. Хочу зазначити, що мене проінформували виключно в додатку, який працює настільки жахливо, що в нього не завжди можна зайти, деякі операції дублюються, сума списань в інших валютах не конвертується в гривнях (так, що не можна без особистих підрахунків визначити суму), а виписки не завжди відправляються на пошту. Через декілька днів мені відповили, що інформація була надана запізно та мені треба йти до відділення, у якому я відкривав рахунок. Я знаходжусь за кордоном та не можу прийти до відділення, до того ж картку я відкривав онлайн. Відділ віддаленої верифікації відповів мені про те, що картка заблокована відділенням, тому мені треба зконтактувати з відділенням, та запропонували заповнити заяву з наданням моєї інформації, щоб вони передали її до мого відділення, також попросили чекати відповіді. Після трьох тижнів очікування я намагався зателефонувати за номерами відділення. Там ніхто не піднімав слухавку, хоча я телефонував декілька днів у робочі години. Потім я знайшов телефон для клієнтів, що знаходяться за кордоном, зателефонував туди, мене намагалися з'єднати з необхідним відділенням. У них це так само не вийшло, і вони залишили заяву, щоб мені перетелефонували. Десь через годину надійшов дзвінок з цього відділу, запитали про мої дані та сказали, що вони не знають причини блокування моєї картки, це не їх рук справа та взагалі вони не мають інформації щодо мене, запропонували прийти до відділення з моїми документами дл вирішення питань. Я відповів, що не маю змоги приїхати, бо знаходжусь за кордоном. На це вони відповіли мені зачекати, щоб перевірити інформацію. Через декілька годин мені знову зателефонували та запропонували, щоб мама, яка переказували мені кошти, прийшла та надала підтвердження джерела їх походження. Хочу зазначити, що мама не є клієнтом банку та й сума була 22800 грн. Далі мені сказали, що все одно не розблокують мені картку, тому краще буде подати заяву на відеоверифікацію, написати від руки заяву, щоб кошти з мого рахунку переказали на будь-який мій рахунок іншого банк. Але спеціаліст мені до ладу не пояснила, як це зробити, проте сказала, як я можу це дізнатися в підтримки. Потім я написав у підтримку, щоб дізнатися, як це зробити. Але спеціаліст Вознюк Тетяна Юріївна десь 15 хвилин повторювала, що мені потрібно прийти самостійно до відділення з моїми документами, або ж комусь з моїх родичів з нотаріальною довіреністю. Тому я досі не знаю, як мені вирішити це питання. Мені дуже прикро, що в нашій прогресивній країні, де вже давно є більшість документів у смартфоні та всі ресурси для того, щоб мати змогу вирішувати всі питання онлайн, продовжують працювати такі банки, які заперечують технологічний розвиток та застрягли в епосі «совка».
Мої ПІБ на випадок уточнення даних: Сидоров А. А.
Якщо це можливо, то краще спілкуватися онлайн, бо розмови по телефону через роумінг дуже дорогі.

Комментарии - 1

+
0
SergeyNina
SergeyNina
28 мая 2023, 1:34
#
Если здесь не помогут то Попросите чтобы вам кто-то перезвонил из отдела финансового мониторинга. Скорее всего дело в нем.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 40.800 41.300
EUR 44.300 44.900
PLN 9.800 10.800
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 40.800 41.300
EUR 44.300 44.900
PLN 9.800 10.800
Все курсы банка