Безпідставне блокування картки кожного місяця
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +1
-
- Qwerty1999
- 15 мая 2023, 18:24
- #
Вот же нашли юридическую проблему…
Отключите смс-информирование и не будете платить 10 грн ежемесячно.
Отключите смс-информирование и не будете платить 10 грн ежемесячно.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Дізнатись про те, що картка заблокована, можливо лише тоді, коли ви наважитесь дзвонити на гарячу лінію, тому що коли ви спробуєте переказати кошти з картки на картку — ви отримаєте дуже «розгорнуте» поясненя: «Помилка. Не достатньо коштів», хоча коштів на рахунку достатньо. Тож дзвонимо на гарячу лінію і отримуємо чудову відповідь — «У вас заблокований рахунок, але по якій причині Вам скажуть тільки у відділенні. (При цьому картка монобанку працює)
Приїхав до відділення, де працює 2 економісти (один з них не приймає клієнтів бо з дуже розумним обличчям була в моніторі, стілець пустий), прочекав 20 хв, черга з 4 чоловік так і рушила з місця.
Також буду консультуватись юридично, за що я сплачую кожного місяця 10 грн за сповіщення стану мого рахунку.