Відношення до клієнту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ukrgasbank
- 30 марта 2023, 18:57
- #
Доброго вечора, Артеме! Банком розглянуто Ваше звернення від 05.03.2023, що зареєстроване 06.03.2023 за вх. №З-403 та надаємо відповідь у порядку порушених Вами питань:
1. Щодо відновлення доступу до мобільного додатку «Еко-Банк» (далі - мобільний додаток) у разі відсутності номеру картки та пін-коду до неї. Наразі, у Банку реалізована можливість без відвідування відділення, дистанційно відновити доступ до мобільного додатку, шляхом проведення відеоверифікації (залишити заявку можна за посиланням https://www.ukrgasbank.com/eco-creditka/).
2. Щодо комісії за проведення переказу коштів з платіжної картки на інші платіжні картки (p2p переказ). З початку 2023 року функціонал мобільного додатку в частині відображення комісії (до введення коду підтвердження) при ініціюванні переказу коштів з картки на картку, працює в штатному режимі. За Вашим запитом було проаналізовано роботу мобільного додатку 25.02.2023 (дата проведення p2p переказу на суму 4000,00 грн.) — збоїв у роботі не виявлено. Додатково перевірено відображення комісії при здійсненні p2p переказу в інший день — інформація щодо комісійної винагороди відображається. У зв’язку з чим, просимо Вас надати скріни некоректної роботи мобільного додатку для проведення додаткового аналізу.
1. Щодо відновлення доступу до мобільного додатку «Еко-Банк» (далі - мобільний додаток) у разі відсутності номеру картки та пін-коду до неї. Наразі, у Банку реалізована можливість без відвідування відділення, дистанційно відновити доступ до мобільного додатку, шляхом проведення відеоверифікації (залишити заявку можна за посиланням https://www.ukrgasbank.com/eco-creditka/).
2. Щодо комісії за проведення переказу коштів з платіжної картки на інші платіжні картки (p2p переказ). З початку 2023 року функціонал мобільного додатку в частині відображення комісії (до введення коду підтвердження) при ініціюванні переказу коштів з картки на картку, працює в штатному режимі. За Вашим запитом було проаналізовано роботу мобільного додатку 25.02.2023 (дата проведення p2p переказу на суму 4000,00 грн.) — збоїв у роботі не виявлено. Додатково перевірено відображення комісії при здійсненні p2p переказу в інший день — інформація щодо комісійної винагороди відображається. У зв’язку з чим, просимо Вас надати скріни некоректної роботи мобільного додатку для проведення додаткового аналізу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Доброго дня. Прошу сприйняти та зреагувати як на пряму скаргу. Не консультацію, не звернення на яке можна просто відписатись на кшталт «все зроблено заради вашої безпеки…».
1. Прошу змінити систему доступу до застосунку.
Бо, в час прогресивних інфотехнологій, створений застаріли, незграбний порядок доступу. Цим самим обмежуєте мій доступ до моїх же коштів!!, Це не моє завдання створити зручну для клієнта та безпечну систему. І інші банки, в яких я обслуговуюся, чомусь з цим завданням справляються, окрім приватбанку, де також всі складнощі виправдовуються «це все заради вашої безпеки».
Я не повинен в сьогоденний час бігати по вашим відділенням, збирати та розносити коронавірус, витрачати час, та інше.
Ситуація.
Я за допомогою застосунку створив дві віртуальні картки, ніяких перепон не було, поклав кошти та зробив певні операції, все було доступно. Так трапилося що відкатив телефон (в усіх банкових застосунках відновив користування) але Укргазбанк вимагає, увага, 4 цифри картки, та пін-код!!! Ви серьозно??? Це я в цифрове століття мав щоб не втратити доступ до своїх коштів, переписати на папірець данні своєї віртуальної карти??? Це ви називаєте «заради вашої безпеки»???
І саме цікаве що оператор не запропонував надіслати якесь контрольне повідомлення, електронну пошту, дівоче прізвище мами, а коротко та зрозуміло: «Вам треба з паспортом звернутись до найближчого відділення, це зроблено заради вашої безпеки».
А то що з 2014 року не у всіх є можливість навіть інтернет знайти, не те щоб по відділенням бігати, це вже забуто?
2. Зробити більш порядний та прозорий механізм руху коштів.
Те що ваш застосунок дуже довго не відображає здійснену операцію, то вже таке, можна не звернути увагу. Але певні подлянки треба прибрати.
Ситуація.
Поповнив карту монобанку з вашого рахунку на 4000грн. І нічого не помітив. тільки випадково, шляхом математичних підрахунків зрозумів що банк стягнув 25 грн. Стягнув то одне, може має право. АЛЕ, я перевірив всі повідомлення, електронні квитанції, НІ ДЕ НЕМА ЖОДНОГО СЛІДУ про стягування комісії!!! Просто на рахунку після операції не вистачає 25 грн.
Прошу, не треба відписок з поясненнями що десь там на останній сторінці в договорі дрібним шрифтом написано…
Просто зробіть порядними свої відношення з клієнтами. Є комісія, то майте сміливість про це повідомляти, чи як найменьш залишати свідчення про свої дії.
Заздалегідь вдячний за реагування.