Некомпетентні працівники
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- 0
- Ukrgasbank
- 21 июня 2022, 15:52
- #
Добрий день, Тамаро!
Записатися на особистий прийом в Банку можна, звернувшись:
— письмово через форму зворотного зв’язку на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/
— усно, зателефонувавши до контакт-центру банку за телефонами 0 800 309 000, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99
Інформацію про порядок розгляду банком звернень клієнтів, в тому числі про особистий прийом громадян, розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/about/q_service/
Ваше звернення щодо особистого прийому зареєстровано контакт-центром 15.06.2022 за вх. №С-1054.
В телефонному режимі з Вами погоджено проведення зустрічі в середу 22.06.2022 о 11:00, очікуємо Вас за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 10Б.
Записатися на особистий прийом в Банку можна, звернувшись:
— письмово через форму зворотного зв’язку на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/
— усно, зателефонувавши до контакт-центру банку за телефонами 0 800 309 000, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99
Інформацію про порядок розгляду банком звернень клієнтів, в тому числі про особистий прийом громадян, розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/about/q_service/
Ваше звернення щодо особистого прийому зареєстровано контакт-центром 15.06.2022 за вх. №С-1054.
В телефонному режимі з Вами погоджено проведення зустрічі в середу 22.06.2022 о 11:00, очікуємо Вас за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 10Б.
- +
- +8
- TamaraIvanivna
- 28 июня 2022, 15:13
- #
Звертаю увагу, що співробітники Контакт-Центру взагалі не в курсі, що клієнт має право записатись на прийом. На вашому сайті, за посиланнями які ви надсилаєте, відсутня інформація щодо запису на прийом до посадових осіб, лише інформація про розгляд звернень.
По результатам зустрічі співробітники не виконали обіцяних домовленостей. Але, мабуть, це є нормою для Укргазбанку: пообіцяти та не виконати.
- +
- 0
- Ukrgasbank
- 1 июля 2022, 16:03
- #
Добрий день, Тамаро!
За посиланням https://www.ukrgasbank.com/about/q_service/ розміщено витяг з Положення про порядок роботи зі зверненнями в АБ «УКРГАЗБАНК». У відповідності до п. 4.3.10. зазначеного Положення було зареєстровано Ваше звернення щодо особистого прийому та організовано зустріч з уповноваженою особою Банку. Просимо повідомити нам для подальшого опрацювання, які саме домовленості за результатами проведеної зустрічі не було виконано працівниками банку.
За посиланням https://www.ukrgasbank.com/about/q_service/ розміщено витяг з Положення про порядок роботи зі зверненнями в АБ «УКРГАЗБАНК». У відповідності до п. 4.3.10. зазначеного Положення було зареєстровано Ваше звернення щодо особистого прийому та організовано зустріч з уповноваженою особою Банку. Просимо повідомити нам для подальшого опрацювання, які саме домовленості за результатами проведеної зустрічі не було виконано працівниками банку.
- +
- +1
- TamaraIvanivna
- 4 июля 2022, 16:00
- #
На зустрічі уповноважена особа банку повідомила, що я можу звернутись до відділення після зустрічі, тобто 22.06, та мені будуть повернуті кошти з моїх депозитних рахунків, термін дії яких закінчився 20.06. Я зверну 22.06, але мені сказали приходити наступного дня до 14.00. А вже зранку 23.06 зателефонували й сказали не приходити, поки що кошти не будуть видані. Після цього я неодноразово телефонувала та зверталась до відділення, але співробітники сказали, що нічим не можуть допомогти, кошти не повертають, темрінів не називають. От і виникає в мене питання, навіщо брехати на зустрічі та не виктнувати домовленості?
- +
- 0
- Ukrgasbank
- 11 июля 2022, 16:44
- #
Добрий день! Тамаро, Банком підготовлено відповідь на Ваші звернення листом від 11.07.2022 за вих. № 124/12895/2022. Лист від Банку буде вручено Вам у Дарницькому відділенні № 51 (м. Київ, просп. Гагаріна, 6). Очікуйте дзвінок від працівника відділення про готовність вручити Вам відповідь.
- +
- +1
- TamaraIvanivna
- 11 июля 2022, 18:02
- #
Чи буде надіслана копія відповіді на електронну адресу, яку я вказувала у зверненнях? Оскільки, якщо в листі буде знов маячня, в мене не має бажання в черговий раз звертатись до відділення та витрачати свій час
- +
- +1
- TamaraIvanivna
- 13 июля 2022, 9:15
- #
Станом на 13.07 мені ніякий лист не надійшов, співробітники відділення також не телефонували. Повідомлення, що банком підготовлено було листа від 11.07 за вих. № 124/12895/2022 — це знов недостовірна інформація від Укргазбанку?
- +
- 0
- Ukrgasbank
- 13 июля 2022, 18:06
- #
Добрий день, Тамаро! 13.07.2022 Вами отримано оригінал листа Банку від 11.07.2022 № 124/12895/2022 у відділенні Банку, копію листа відправлено на зазначену Вами електронну адресу.
- +
- +1
- TamaraIvanivna
- 14 июля 2022, 7:06
- #
Я не отримала відповіді на попереднє запитання, прошу надати. А не відповідати лише на зручні питання:
На зустрічі уповноважена особа банку повідомила, що я можу звернутись до відділення після зустрічі, тобто 22.06, та мені будуть повернуті кошти з моїх депозитних рахунків, термін дії яких закінчився 20.06. Я звернулась 22.06, але мені сказали приходити наступного дня до 14.00. А вже зранку 23.06 зателефонували й сказали не приходити, поки що кошти не будуть видані. Після цього я неодноразово телефонувала та зверталась до відділення, але співробітники сказали, що нічим не можуть допомогти, кошти банк не повертає, темрінів не називають. От і виникає в мене питання, навіщо брехати на зустрічі та не виконувати домовленості?
На зустрічі уповноважена особа банку повідомила, що я можу звернутись до відділення після зустрічі, тобто 22.06, та мені будуть повернуті кошти з моїх депозитних рахунків, термін дії яких закінчився 20.06. Я звернулась 22.06, але мені сказали приходити наступного дня до 14.00. А вже зранку 23.06 зателефонували й сказали не приходити, поки що кошти не будуть видані. Після цього я неодноразово телефонувала та зверталась до відділення, але співробітники сказали, що нічим не можуть допомогти, кошти банк не повертає, темрінів не називають. От і виникає в мене питання, навіщо брехати на зустрічі та не виконувати домовленості?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Які вимоги до запису на прийом до посадових осіб, коли та ким проводиться. Співробітники Контакт-Центру не знають даної інформації та кидають слухавку.
Записатися на особистий прийом в Банку можна, звернувшись:
— письмово через форму зворотного зв’язку на сайті Банку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/
— усно, зателефонувавши до контакт-центру банку за телефонами 0 800 309 000, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99
Інформацію про порядок розгляду банком звернень клієнтів, в тому числі про особистий прийом громадян, розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/about/q_service/
Ваше звернення щодо особистого прийому зареєстровано контакт-центром 15.06.2022 за вх. №С-1054.
В телефонному режимі з Вами погоджено проведення зустрічі в середу 22.06.2022 о 11:00, очікуємо Вас за адресою: м. Київ, вул. Січових Стрільців, 10Б.