Клієнтоорієнтованість =0
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Який сенс писати звернення в банк, який розглядає їх поверхнево не вникаючи у суть проблеми/звернення. Дає шаблонну відписку, яка навіть не 100% відповідає суті звернення. Звернення від 07.04.2022, зареєстроване за вх. NoС-669
- +
- 0
-
- Ukrgasbank
- 18 апреля 2022, 17:54
- #
Вікторе, запевняємо Вас, що банк опікується своєю репутацією — маємо надію, що непорозуміння, які виникли, не вплинуть на подальше Ваше ставлення до банку. Відповідь на звернення №С-669 Вам надано листом за вих. № 124/8076/2022. Також, 18.04.2022 під час телефонного дзвінка Вам надано додаткову інформацію щодо аналізу та опрацювання зареєстрованого Вами звернення.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно отримати додаткову інформацію. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.