Прошу виправити суттєві недоліки в роботі онлайн і андроїд застусунку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
2. При натисканні «Повторити платіж» по-замовчуванню обирає не ту картку, що використав для платежу раніше, а ту що має найбільше грошей. В моєму випадку це була кредитка, і я переплатив по комісії 200 грн.
3. Неможливо дізнатись реквізити для поповнення карткового рахунку. Одного IBAN недостатньо, бо треба ще номер субрахунку (х.х.х), а по номеру картки — комісія за переказ, навіть в межах цього банку. Гаряча лінія каже номер має бути в СМС при відкритті картки — його немає.
4. Якщо робити переказ через сторонні сервіси по номеру картки з CVV і підтвердженням по СМС, то в СМС сума вказана без комісії.
Надаємо відповідь у порядку порушених Вами питань:
1. Обслуговування рахунків здійснюється у відповідності до обраних Вами тарифних планів (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/).
Додатково зазначаємо, що покращення мобільного додатку, у частині відображення комісії у відповідності до Вашого тарифного плану при здійсненні платежів, знаходиться у процесі реалізації.
2. У банку діють відповідні налаштування, а саме при повторенні платіжу, за замовчуванням відображається картка із більшим залишком на рахунку, яку у разі необхідності можна самостійно змінити на іншу.
3. Дізнатись реквізити для поповнення карткового рахунку, у т.ч. номер субрахунку, можна:
— у відділенні банку;
— у цілодобової служби підтримки, за номерами телефонів 0 800 309 000, +3 8(044) 494-46-50, +3 8(044) 590-49–99.
— у чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК». У чат-бот банку можливо звернутися через месенджери Telegram та Viber зі свого фінансового номеру телефону, який Ви зазначали при відкритті рахунку:
1) через офіційну сторінку банку www.ukrgasbank.com (в кінці сторінки, з правого боку логотип Telegram та Viber);
2) через мобільний додаток «Еко-банк» обираєте меню «Контакти», а там зручний канал «Чату підтримки».
4. Смс-повідомлення, що надходить з кодом підтвердження для ініційованої Вами операції, використовується як елемент додаткового захисту коштів та не розраховане для інформування щодо розміру комісії.