Банк відмовляє у видачі доларів з рахунку клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
24.03.2022 отримав кошти завдяки цьому зверненню. Але втратив багато свого часу 3 дні, щоб зрушити з місця дане питання.
Тобто не банк йшов на якісь кроки щоб задовільнити мою операцію, а я мусив вибивати різними способами щоб банк мене почув і почав щось робити, а не просто відмовив і все.
Тобто не банк йшов на якісь кроки щоб задовільнити мою операцію, а я мусив вибивати різними способами щоб банк мене почув і почав щось робити, а не просто відмовив і все.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Я є клієнтом УКРГАЗБАНК вже декілька років.
22.03.2022 звернувся до головного економіста відділу роздрібних продаж Савчук Людмили Петрівни у відділення 461/02, яке знаходиться за адресою м.Луцьк, вул.Крилова 1. Після моєї ідентифікації економіст повідомила що коштів в касі взагалі немає. Я попросив замовити. На наступний день знову зв’язався і мені так само було відмовлено. Таким чином УКРГАЗБАНК перестав видавати кошти клієнтів з їх рахунків. В свою чергу 23.03.2022 я зареєстрував скаргу в колцентрі, а також готую звернення до НБУ щодо невиконання УКРГАЗБАНК своїх зобов’язань перед клієнтами.
P. S. при зверненні на контакт-центр оператор декілька хвилин відмовляла мене залишати скаргу, а також давала зрозуміти що це зараз нормально що банк відмовляє у видачі коштів які належать клієнтам у валюті з поточного рахунку.
Питання так і не вирішено.
Наразі, Ваше питання вирішено. Нагадуємо, що видача коштів відбувається у межах доступного залишку у касах банку та відповідно до встановлених НБУ щоденних лімітів.
Висловлюємо Вам подяку за звернення та обрання АБ «УКРГАЗБАНК» в якості фінансового партнера.