Абсурд
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укргазбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.400 | 44.000 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Перебуваю я в іншій країні, зрозуміло звернеться не можу і не зможу ще довгий час. Дзвонив оператору, оператор розповіла що я нібито ввів неправильний пін код до карти, інших варіантів як звернутися у відділення не знайшлося для мене, слухати про мої проблеми і тим більше вникати в них оператор не хотіла і сама завершила розмову зі мною, хоча я розмовляв максимально коректно.
Раніше також були проблеми в роботі з банком, при авторизації в додатку Екобанк банк надсилав в смс замість коду рядок символів приблизно такого виду «IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII» при зверненні до оператора мені сказали що це «зашифрований код» і для того щоб додаток його вважало сім карта з фінансовим номером повинна бути в телефоні на якому встановлено додаток, а також додатком должено бути дозволено читання смс. Проблема власне в тому що це єдиний банк який видає такі приколи, у всіх інших банках мені приходить код який я самостійно можу ввести в додаток. Я дуже обурився тому що банк вказує мені в якому телефоні я повинен тримати свою сім карту і вимагає давати дозвіл на читання моїх особистих повідомлень з додатком Екобанк.
Дуже засмучений таким байдужим ставленням до клієнта, а також неорієнтовність на індивідуальні потреби і проблеми клієнта.
У разі якщо проблема не вирішиться я прийду до відділення банку не за розблокуванням додатки, а з проханням повного закриття всіх рахунків, дуже звичайно засмучений що банку на мене нас …
Просимо Вас з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк в цілях безпеки для збереження клієнтських коштів. Додатково зазначаємо, що Банк може проаналізувати коректність наданої Вам консультації працівником контакт-центру – для цього просимо зазначити дату дзвінка та номер телефону, з якого було здійснено дзвінок.