Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некомпетентність персоналу. Співробітники-роботи, не здатні вирішувати питання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
bastet 24 марта 2021, 21:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Бальзака-Беретти, 42/20
Абсолютно некомпетентні співробітники — як у відділенні (Київ, вул. Беретті 42/20), так і на гарячій лінії та в чаті.
Запитувати про мою нерухомість, наявність вкладів в інших банках не забувають, вважають це обов’язковим пунктом для відкриття рахунку, натомість заповнити повністю анкету, щоб клієнта могли в подальшому по телефону ідентифікувати, це складно.
Як складно і операторам контакт-центру вирішити питання дистанційно. Взагалі не було бажання вирішувати проблему. Можуть завершити розмову за власним бажанням. Тролінг і більш нічого.
Тепер я маю відпрошуватись з роботи, втрачати на ЗП, ризикувати своїм здоров’ям при переміщенні по червоній зоні, щоб з паспортом відвідати відділення банку для встановлення кодового слова, щоб в подальшому по телефону мене могли обслуговувати!

Це один з гірших прикладів сервісу. Це взагалі не сервіс.
Кредити чи депозити в Укргазбанку? НІКОЛИ.
При першій же можливості закрию рахунок.
І нікому не раджу звертатись.
Укргазбанк
Ответ банка
26 марта 2021, 8:46
Добрий день, Ольго Володимирівно!
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, АБ «УКРГАЗБАНК» зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів. Для внесення секретного слова-паролю просимо Вас звернутися до найближчого відділення Банку – перелік відділень розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Додатково слід зазанчити, що Вашу скаргу, залишену на гарячій лінії Банку, зареєстровано за вх. №Б847 — після опрацювання скарги відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.

Комментарии - 4

+
+1
Inary
Inary
27 марта 2021, 10:14
#
Да у вас и при открытии счета с паспорта адрес списать не могут, а вы про секретное слово… Звонок на КЦ был бесполезным, так как они не могли идентифицировать меня — в адресе ошибка. Это верх безграмотности и невнимательности
+
0
bastet
bastet
2 апреля 2021, 14:36
#
Таке відчуття, що банк не читає, що він пише.

Така «турбота» про безпеку взагалі її нівелює.
Працюючи дистанційно, турбуючись про здоров’я своє та оточуючих, мій рахунок взагалі позбувають захисту.
Це при тому, що при зверненні я хіба що відбитки пальців не передала.
Можна з легкістю мене ідентифікувати.

І це в той час, коли більш успішні конкуренти цього недобанку, пропонують гнучкі та безпечні послуги.
І це в той час, коли навіть держава (!!!) стає зручнішою в користуванні (наприклад, про нововведення додатку Дія).

Цензурних слів не вистачає.

+
0
Світлана Адаменко
Світлана Адаменко
14 апреля 2021, 10:59
#
Так само, як знімати лишні гроші на раз. а як об’яснити за що зняті кошти то тільки з паспортом у відділення банку і це в період карантину. Ні в якому разі необирайте цей банк.
+
0
bastet
bastet
16 апреля 2021, 22:19
#
На разі моє питання вирішено. Слово-пароль зафіксували дистанційно.
Щоправда, не з першого разу.
Період вирішення з 24 березня по 6 квітня (майже 2 тижні).
А саме основне те, що якби я не включила режим скандалу, нічого не виріши б.
І це найсумніше.
Моя думка не змінилась — при першій же нагоді відмовлюсь від послуг. І нікому не раджу звертатись. Бережіть нерви.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке на сегодня

Валюта Покупка Продажа
USD 41.800 42.150
EUR 43.550 44.100
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укргазбанк 💰 / Отзывы о Укргазбанке 📝 / Некомпетентність персоналу. Співробітники-роботи, не здатні вирішувати питання