Некомпетентність персоналу. Співробітники-роботи, не здатні вирішувати питання
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Да у вас и при открытии счета с паспорта адрес списать не могут, а вы про секретное слово… Звонок на КЦ был бесполезным, так как они не могли идентифицировать меня — в адресе ошибка. Это верх безграмотности и невнимательности
Таке відчуття, що банк не читає, що він пише.
Така «турбота» про безпеку взагалі її нівелює.
Працюючи дистанційно, турбуючись про здоров’я своє та оточуючих, мій рахунок взагалі позбувають захисту.
Це при тому, що при зверненні я хіба що відбитки пальців не передала.
Можна з легкістю мене ідентифікувати.
І це в той час, коли більш успішні конкуренти цього недобанку, пропонують гнучкі та безпечні послуги.
І це в той час, коли навіть держава (!!!) стає зручнішою в користуванні (наприклад, про нововведення додатку Дія).
Цензурних слів не вистачає.
Така «турбота» про безпеку взагалі її нівелює.
Працюючи дистанційно, турбуючись про здоров’я своє та оточуючих, мій рахунок взагалі позбувають захисту.
Це при тому, що при зверненні я хіба що відбитки пальців не передала.
Можна з легкістю мене ідентифікувати.
І це в той час, коли більш успішні конкуренти цього недобанку, пропонують гнучкі та безпечні послуги.
І це в той час, коли навіть держава (!!!) стає зручнішою в користуванні (наприклад, про нововведення додатку Дія).
Цензурних слів не вистачає.
- +
- 0
- Світлана Адаменко
- 14 апреля 2021, 10:59
- #
Так само, як знімати лишні гроші на раз. а як об’яснити за що зняті кошти то тільки з паспортом у відділення банку і це в період карантину. Ні в якому разі необирайте цей банк.
На разі моє питання вирішено. Слово-пароль зафіксували дистанційно.
Щоправда, не з першого разу.
Період вирішення з 24 березня по 6 квітня (майже 2 тижні).
А саме основне те, що якби я не включила режим скандалу, нічого не виріши б.
І це найсумніше.
Моя думка не змінилась — при першій же нагоді відмовлюсь від послуг. І нікому не раджу звертатись. Бережіть нерви.
Щоправда, не з першого разу.
Період вирішення з 24 березня по 6 квітня (майже 2 тижні).
А саме основне те, що якби я не включила режим скандалу, нічого не виріши б.
І це найсумніше.
Моя думка не змінилась — при першій же нагоді відмовлюсь від послуг. І нікому не раджу звертатись. Бережіть нерви.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Запитувати про мою нерухомість, наявність вкладів в інших банках не забувають, вважають це обов’язковим пунктом для відкриття рахунку, натомість заповнити повністю анкету, щоб клієнта могли в подальшому по телефону ідентифікувати, це складно.
Як складно і операторам контакт-центру вирішити питання дистанційно. Взагалі не було бажання вирішувати проблему. Можуть завершити розмову за власним бажанням. Тролінг і більш нічого.
Тепер я маю відпрошуватись з роботи, втрачати на ЗП, ризикувати своїм здоров’ям при переміщенні по червоній зоні, щоб з паспортом відвідати відділення банку для встановлення кодового слова, щоб в подальшому по телефону мене могли обслуговувати!
Це один з гірших прикладів сервісу. Це взагалі не сервіс.
Кредити чи депозити в Укргазбанку? НІКОЛИ.
При першій же можливості закрию рахунок.
І нікому не раджу звертатись.
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, АБ «УКРГАЗБАНК» зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів. Для внесення секретного слова-паролю просимо Вас звернутися до найближчого відділення Банку – перелік відділень розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Додатково слід зазанчити, що Вашу скаргу, залишену на гарячій лінії Банку, зареєстровано за вх. №Б847 — після опрацювання скарги відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.