Як я був клієнтом банку 1 день
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Oleg Chesnok
- 3 ноября 2020, 14:04
- #
Шановні представники банку. Дякую за відповідь. Проте розумію, що ви банально відписалися. Ви не намагаєтесь ліквідувати причину, а боретесь з наслідками. А це означає, що подібні ситуації будуть виникати і в подальшому. Добре що ви довели інформацію до керівництва Херсонської філії, проте виявлені недоліки, це проблеми не співробітників та керівника відділення, а це проблеми самої системи банку. На жаль від співробітників у цій ситуації нічого не залежить, оскільки змінювати систему, її покращувати може лише вище керівництво. Проте Ви цього не розумієте і я впевнений, що винуватим як і завжди зробите простого співробітника. Щодо дзвінка до колл-центру, то при бажанні Ви легко можете встановити коли я дзвонив і з якого номера телефона, оскільки цей номер є у Вашій базі данних (дзвінок був здійснений 31.10.2020 о 9 годині 08 хвилин і тривав разом з очікуванням на з'єднання 6 хвилин 22 сек). Натомість Ви просите надати номер телефону, дату і час дзвінка. Дивує також рекомендація залишити скаргу на офіційному сайті банку. Вибачте, а Ви тоді для чого? Для того, щоб як і співробітник контакт-центру відповідали, що це не у Вашій компетенції?? Але ж це елементарні речі - оперативно прореагувати на недолік, довести до вищого керівництва, виправити його і надалі покращувати ситему взаємовідносин банка з клієнтами. Основний мотив скарги був саме в цьому, а не в необхідності покарати співробітника.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.900 | 42.350 |
EUR | 43.500 | 44.250 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Щодо тарифів, на умовах яких здійснюється обслуговування Вашого рахунку, зазначаємо, що згідно тарифу (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) за розрахунково-касове обслуговування рахунку передбачено щомісячну комісію 7 грн. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена комісія не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить більше 1 000 грн. та більше 2 операцій.
Щодо проведеної консультації працівником контакт-центру, зазначаємо, що банк може провести аналіз телефонної розмови між Вами та працівником контакт-центру банку, для цього просимо зазначити номер телефона, з якого Ви телефонували, дату та орієнтовний час дзвінка.
Додатково зазначаємо, що у разі необхідності, Ви можете залишити звернення (скаргу) на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.