Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як я був клієнтом банку 1 день

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Oleg Chesnok 31 октября 2020, 10:10
Так склалося, що організація де я тимчасово працював оформила мені зарплатну картку через цей чудо-банк (по інакшому я сказати не можу. Карту необхідно було отримати у Голопристанському відділені Укргазбанку (Херсонська область). Я зі своїми колегами (3 чоловіки), які також повинні були отримати зарплатну картку прибув у вищезазначене відділення банку 30.10.2020 після 14 години. Зайшовши у відділення я відразу помітив відсутність клієнтів — від слова взагалі, незважаючи на те, що відділення розташоване у хорошому місці, поряд з центральним ринком. Я спочатку здивувався, а пізніше зрозумів чому. Клієнт-менеджер попросила у нас паспорти для оформлення заяви — договору. Підписавши заяву-договір, разом із зарплатною карткою отримав іще одну картку (навіщо вона мені незрозуміло, проте мабуть таким чином відділення виконує план з продажу банківських карток). На моє питання чи будуть додаткові комісії за зняття готівки, чи обслуговування картки, клієнт-менеджер відповіла що ні. Інший менеджер взагалі коли ми зайшли вийшов покурити на вулицю. Дійсно, навіщо стояти поряд і пропонувати банківські продукти, якщо можна трохи відпочити на вулиці. На мое запитання щодо пін-коду при отриманні другої картки, клієнт менеджер порадила надіслати запит до банку через смс на телефоні, а у відповідь повинна прийти смс з пін-кодом. Я відразу ж це зробив, проте відповіді до цих пір не отримав. У відділенні начеб-то і не хамили, проте на мій погляд з нетерпінням очікували коли ми нарешті покинемо приміщення, а то самі розумієте — п'ятниця, післяобідня пора, співробітники вже подумками вдома, а не на роботі. Приїхавши додому я отримав смс, який сповістив, що кошти зараховано на карту. За пару годин я у банкоматі іншого банку зняв готівку трьома операціями. Зранку 31.10.2020 пролунав перший дзвіночок — прийшла смс, яка сповістила, що у рамках пакету Старт Драйв ЗКП, за обслуговування зарплатного рахунку з мене списана комісія розмірі 7 грн(!!!). Сказати що я здивувався — нічого не сказати. Вперже у житті з мене було списано комісію по зарплатній картці. При цьому клієнт-менеджер банку видаючи зарплатну картку завіряла мене, що жодних комісій при знятті коштів з карткового рахунку, а також поповненні не буде застосовуватись. Для з'ясування ситуації я подзвонив на телефон служби підтримки. Після довгого очікування мене з'єднали з оператором Тетяною. Я розповів про ситуацію і Тетяна мені повідомила, що дійсно, якщо за місяць клієнт знімав готівку більше ніж два рази, то автоматично нараховується комісія у 7 грн. Я поскаржився на відсутність компетенції клієнт-менеджера Голопристанського відділення Укргазбанку, на що оператор мені відповіла, що вони не відповідають за дії співробітників банку. Занавіс. Круг замкнувся. У відділені банку сидять некомпетентні співробітники, а у службі підтримки некомпетентні оператори. Іншим моїм питання було чи буде з мене стягнута комісія коли я у понеділок 03.11.2020 прийду закривати картковий рахунок, тому що таке відношення та тарифи мене геть не влаштовує. Відповіла що ні, проте я до кінця не вевнений що вона відповіла правильно.Шановне керівництво Укргазбанку, скажіть будь-ласка клієнти вам потрібні чи ні? Якщо ні — то навіщо ви працюєте на ринку. Якщо так, то чому ви застряли у доісторичному періоді у порівнянні з іншими банками? Чому у вас некомпетентні менеджери на відділеннях, які не те що не пропонують додаткові послуги банку, а вводять в оману клієнтів. Чому оператори не знімають напругу під час дзвінка обуреного клієнта? Вона могла би хоча-б відповісти, що інформація про виявлені недоліки буде доведена до керівництва і в подальшому таких казусів не буде. Проте вона відмахнулася як від набридлої осінньої мухи відповівши, що щодо обслуговування клієнтів це не до неї. Чому ви вводите тариф за обслуговування картки при знятті готівки більше ніж 2 рази за місяць? Невже ви не розумієте, що цим ви спонукаете власників цих чудо зарплатних карток знімати усю готівку з картки відразу? Розумні банки навпаки мотивують клієнта залишити кошти на картці нараховуючи при цьому 5-7% річних на залишок коштів. Банк геть не виправдав моїх сподівать. Дуже обурений. Я вже навіть не пишу про мобльний додаток банку — щоб зайти у нього потрібно витратити декілька діб (я правильно вказав, саме діб, а не годин), а тому там і відповідний функціонал.
Укргазбанк
Ответ банка
3 ноября 2020, 9:58
Добрий день, Олегу Васильовичу! Висловлюємо Вам подяку за звернення – надану Вами інформацію доведено до керівництва Херсонської дирекції та прийнято до відома.
Щодо тарифів, на умовах яких здійснюється обслуговування Вашого рахунку, зазначаємо, що згідно тарифу (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) за розрахунково-касове обслуговування рахунку передбачено щомісячну комісію 7 грн. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена комісія не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить більше 1 000 грн. та більше 2 операцій.
Щодо проведеної консультації працівником контакт-центру, зазначаємо, що банк може провести аналіз телефонної розмови між Вами та працівником контакт-центру банку, для цього просимо зазначити номер телефона, з якого Ви телефонували, дату та орієнтовний час дзвінка.
Додатково зазначаємо, що у разі необхідності, Ви можете залишити звернення (скаргу) на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.

Комментарии - 1

+
0
Oleg Chesnok
Oleg Chesnok
3 ноября 2020, 14:04
#
Шановні представники банку. Дякую за відповідь. Проте розумію, що ви банально відписалися. Ви не намагаєтесь ліквідувати причину, а боретесь з наслідками. А це означає, що подібні ситуації будуть виникати і в подальшому. Добре що ви довели інформацію до керівництва Херсонської філії, проте виявлені недоліки, це проблеми не співробітників та керівника відділення, а це проблеми самої системи банку. На жаль від співробітників у цій ситуації нічого не залежить, оскільки змінювати систему, її покращувати може лише вище керівництво. Проте Ви цього не розумієте і я впевнений, що винуватим як і завжди зробите простого співробітника. Щодо дзвінка до колл-центру, то при бажанні Ви легко можете встановити коли я дзвонив і з якого номера телефона, оскільки цей номер є у Вашій базі данних (дзвінок був здійснений 31.10.2020 о 9 годині 08 хвилин і тривав разом з очікуванням на з'єднання 6 хвилин 22 сек). Натомість Ви просите надати номер телефону, дату і час дзвінка. Дивує також рекомендація залишити скаргу на офіційному сайті банку. Вибачте, а Ви тоді для чого? Для того, щоб як і співробітник контакт-центру відповідали, що це не у Вашій компетенції?? Але ж це елементарні речі - оперативно прореагувати на недолік, довести до вищого керівництва, виправити його і надалі покращувати ситему взаємовідносин банка з клієнтами. Основний мотив скарги був саме в цьому, а не в необхідності покарати співробітника.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укргазбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.900 42.350
EUR 43.500 44.250
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка

Курс валют в Укргазбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.900 42.350
EUR 43.500 44.250
PLN 9.500 10.500
Все курсы банка