Укргазбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.600 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
У разі не надходження коштів на Ваш рахунок, Вам дійсно необхідно звернутися до найближчого відділення АБ «УКРГАЗБАНК» для написання заяви про незгоду з трансакцією, з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації. Перелік відділень АБ «УКРГАЗБАНК» розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Так, Ви можете замовити готову картку з іншого відділення. Для цього Вам необхідно звернутися, для написання відповідної заяви, до відділення на якому Вам буде зручно отримати картку (з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації).
Написать комментарий
Вчера снимала деньги с карты через терминал. Первая операция денег не выдала, случайно нажала англ. Язык, плэтому причину понять не смогла. Подошла к соседнему банкомату и сняла 1 тыс. грн. Пришло сообщение с банка, что обе операции успешны и сняло два раза по тысяче гривен, а по факту получила только одну. Что делать и как вернуть на счет тысячу, которую не получила? Реально ли это?
Для врегулювання Вашого питання необхідно звернутися до найближчого відділення банку, який обслуговує Вашу картку та написати заяву про незгоду з трансакцією (з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації).
Написать комментарий
Написать комментарий
Ваша інформація врахована. Зважаючи на текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Враховуючи режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Написать комментарий
У меня заблокировано мобильное приложение ЭКО-банк, неправильно ввел пароль. Подскажите, пожалуйста, что делать? Поход в отделение банка в тягость
Комментарии (1)
Для отримання інформації стосовно надходження Постанови до банку, зверніться за номером телефону (044) 594-11-18 (канцелярія).
Написать комментарий
З повагою, Інна Лейкіна
Рекомендуємо Вам звернутись безпосередньо до відділення банку для отримання вичерпної відповіді на Ваше питання.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написать комментарий
Клієнт банку може звернутись цілодобово до контакт-центру за номерами телефонів 0800 309 000; (044)-494-46-50, з мобільного- 358, 503 або через звернення в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» при умові, що клієнт звертається з верифікованого номеру телефону, проходить ідентифікацію чи через чат. Звернутися в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» можливо через месенджери Telegram та Viber обравши офіційну сторінку Банку (www.ukrgasbank.com), а також через мобільний додаток «Еко-банк», вибравши у меню додатку «Контакти» і обравши зручний канал у «Чат підтримки».
З повагою,
АБ «УКРГАЗБАНК»
Комментарии (1)
За допомогою чат-боту можна розблокувати мобільний додаток, при умові що Ви звертаєтесь з верифікованого номеру телефону, проходите ідентифікацію та статус акаунту дозволяє розблокування через чат. Звернутися в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» можливо через месенджери Telegram та Viber обравши офіційну сторінку Банку (www.ukrgasbank.com), а також через мобільний додаток «Еко-банк», вибравши у меню додатку «Контакти» і обравши зручний канал у «Чат підтримки».
З повагою,
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написать комментарий
Этот номер являться вашим банком?
Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
Написать комментарий
Написать комментарий
Для врегулювання Вашого питання рекомендуємо звернутись до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 — 99.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написать комментарий
Для отримання консультації щодо можливості отримання картки, просимо Вас зателефонувати до контакт-центру Банку за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написать комментарий
Картку може отримати особа, яка представляє інтереси клієнта за умови надання належним чином засвідчених документів, які підтверджують повноваження даної особи на представництво інтересів клієнта (виключення – пенсійні картки, пенсійну картку може отримати виключно клієнт).
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написать комментарий