Укргазбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.200 | 41.600 |
EUR | 43.600 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Що за рахунок?
Звертаємо увагу, що дзвінок на номер 0 800… безкоштовний, а на короткий номер банку — платний.
Написать комментарий
Смс послуга активовано
18.04.2019
13:29:14
Написать комментарий
Написать комментарий
Шановне панство!
8 квітня я звернулась до вас з питання отримання карток для отримання зарплати. Питання було вирішено досить швидко. 9 квітня подзвонили ваші співробітники для розв«язання питання, а 10 квітня картки нам видали. Дякуємо.
Але без проблем не обходиться. Як було рекомендовано, 11 квітня мені треба було активізувати мою картку та отримати пін-код. Я все зробила, як написано на картці. Набрала номер 0670001199 и відіслала PIN NNNN. На протязі дня ніякої відповіді з пін-кодом. Вранці 12 квітня я зателефонувала керівнику відділення у Олександрії з проблемою на номер 066 051 02 26. Антоніна Евгеновна порекомендувала мені ще передзвонити на номер 0670002299 і питання буде вирішене. Я так і зробила. Але і це не дало результату. Післе неодноразового звернення до Олександрійської філії банку, нарешті ввечері мені знову порекомендували дзвонити кудись пізніше. Всі ці маніпуляції не безкоштовні, розкажіть мені, чому я повинна неодноразово звертатись для отримання пін-коду, ще й мені нахамили і попередили, якщо не звернусь cмс, то кошти не отримаю.Або підійти з паспортом до банку. Я не зрозуміла такий підхід до клієнтів та ще й у державному банку? Мені всього там нараховано 432 грн., може всі їх зразу перерахувати на потреби комусь. Мені 64 роки, все життя працювала і не хочу чути образи та нехтування мною. В нашому місті вашої філії немає.ЇНайближче за 150 км, тому їхати кудись також не маю можливості. Сподіваюсь на вирішення мого питання без додаткових витрат.
Тілько що отримала нове смс від банку, де мій номер телефону змінено на такий же номер телефону. У чому тут фішка? А пін-коду так і немає? Але це ще не все. На протязі 13.04 мені тричі приходили одні й ті ж СМС з повідомленням про зміну мого номеру на мій же номер телефону, а потім подзвонили з колцентру 13.04 і поцікавились, чи актуальне моє питання (Ольга Коваль), вона хоч розїяснила, що працівники Олександрії не вірно мені підказали куди і як дзвонити, а не так як на
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Написать комментарий
Що не так?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий