Курс валютв Укргазбанке на сегодня |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.200 | 41.700 |
EUR | 43.550 | 44.200 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Отделение Укргазбанка: Тернополь, ул. Замковая, 9, пом. 14
Адрес:
Тернополь, ул. Замковая, 9, пом. 14
Телефон:
+38 (0352) 51-93-53
Время работы:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, без перерыва, (касса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00, перерыв: 13:00-13:45), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
5 января 2022, 18:35
Доброго дня. Банком проаналізовано описану Вами ситуацію, враховуючи додатково отриману від Вас інформацію в телефонному режимі, щодо Вашого візиту у відділення Банку за адресою м. Тернопіль вул. Замкова 9. У разі виникнення подібних питань при обміні валюти, рекомендуємо безпосередньо звертатися до керівника відділення — Ярослава Любомировича (контактні номера телефонів (0352) 520238, 520225).
Забирала депозит в євро у відділенні Укргазбанк в м. Тернопіль, вул. Замкова. Моя помилка, що зразу уважно не продивилася купюри, не побачила обірваний кінець купюри. Вдома побачила. Пішла у цей самий банк, щоб мені обміняли купюру. Сказали, що не поміняють, потрібно зразу було дивитися. Я попросила, щоб вони провірили по номеру купюри ( купюра 100% їхня, якось банк має простежувати купюри). І купити вони її в мене не куплять. Начальник банку порадив здати валютчику по нижчому курсу… Без слів. Будьте уважні, провіряйте в них уважно купюри
Написать комментарий
Ответ банка
31 марта 2020, 15:52
Добрий день. Для проведення аналізу ситуації, яку Ви описуєте, Банку необхідно ідентифікувати Вас. У випадку виникнення проблеми зв'язку з контакт-центром АБ «УКРГАЗБАНК» за телефоном цілодобової підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» (0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99), Ви можете написати за адресою електронної пошти contactcentre@ukrgasbank.com. Додатково повідомляємо, що банк може провести аналіз телефонної розмови між працівником банку та Вами, яку Ви описуєте, — для цього необхідно вказати номер телефону, з якого Ви дзвонили, дату дзвінка та орієнтовний час дзвінка.
Якщо в банку говорять, що немає грошей, то або брешуть, або дійсно немає грошей…