Курс валютв Укргазбанке на сегодня |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.800 | 42.150 |
EUR | 43.550 | 44.100 |
PLN | 9.500 | 10.500 |
Все курсы банка |
Отделение Укргазбанка: Киев, бул. Гавела Вацлава, 16
Адрес:
Киев, бул. Гавела Вацлава, 16
Телефон:
+38 (044) 291-12-57, +38 (044) 291-12-56
Время работы:
Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-16:45, (касса: 09:00-17:00, Пт: 09:00-16:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Тетяна Марінова
3 июля 2023, 16:01
Доброго дня. Відділення 28 мКиїв, б-р Вацлава Гавела 16-Б, сьогодні 03.07.2023 року час з 14:35 до 15:11 я провела в очікувала у черзі, щоб зробити переказ готівки на картку і так і не дочекалась. Весь цей час обслуговувалась одна людина, працювала одна каса, касир вела себе хамовито. Завідуюча відділенням бачила ситуацію та також не зорієнтувала людей по приблизному часу обслуговування цього клієнта, щоб розуміти чекати чи ні. Клієнти мусили йти не дочекавшись.
Комментарии (1)
Хочу висловити вдячність колективу відділення № 28 за можливість придбання монет «В єдності — сила». Не зважаючи на складну ситуацію в Україні співробітники були ввічливі, усміхнені, спокійно спілкувались із клієнтами в черзі (котрі хвилювались за купівлю монет), запрошували звертатись в банк за придбанням нових монет.
Написать комментарий
Ответ банка
18 июля 2022, 16:28
Щиро вдячні за позитивний відгук!
Встановив додаток, ідентифікувався через BankID. При цьому в додатку всього лише з’явилася опція лише замовити кредитну картку у відділенні. У відділенні отримав потрібні мені дебетні картки. В додаток зайти не можу. На гарячій лінії повідомили, що це через те що я ідентифікувався через BankID. Необхідно знову йти у відділення і змінювати спосіб входу. Чому банк не може без мого паспорта це зробити не зрозуміло.
Тобто опція BankID не просто нічого не дає (картку треба отримувати у відділенні і навіть заповнену у додатку анкету треба знову заповнити у відділенні), але і закриває доступ до додатку.
До речі, одноразовий пароль в додатку один і той же завжди «||||||||||||||||», в СМС написано не передавати цей пароль нікому. І от з такою безпекою банк вимагає йти у відділення для того, щоб я міг зайти у додаток.
Комментарии (4)
Тобто опція BankID не просто нічого не дає (картку треба отримувати у відділенні і навіть заповнену у додатку анкету треба знову заповнити у відділенні), але і закриває доступ до додатку.
До речі, одноразовий пароль в додатку один і той же завжди «||||||||||||||||», в СМС написано не передавати цей пароль нікому. І от з такою безпекою банк вимагає йти у відділення для того, щоб я міг зайти у додаток.
Ответ банка
24 марта 2022, 19:32
Добрий вечір, Дмитре.
Ваше питання вирішено — аккаунт у мобільному застосунку розблоковано. Стосовно одноразового паролю, то він надходить до Вас у зашифрованому вигляді, який розпізнається мобільним додатком «Еко-банк». Дякуємо що обрали АБ «УКРГАЗБАНК» в якості свого фінансового партнера.
Ваше питання вирішено — аккаунт у мобільному застосунку розблоковано. Стосовно одноразового паролю, то він надходить до Вас у зашифрованому вигляді, який розпізнається мобільним додатком «Еко-банк». Дякуємо що обрали АБ «УКРГАЗБАНК» в якості свого фінансового партнера.
намагався зняти кошти з зарплатної карти
банкомат за адресою м. Київ, вул. Кирилівська 103-«банкомат не може видати готівку»
банкомат за адресою м. Київ, вул.В.Гавела 16б.-
«банкомат не може видати готівку»
що це за зрада??(((
Написать комментарий
банкомат за адресою м. Київ, вул. Кирилівська 103-«банкомат не може видати готівку»
банкомат за адресою м. Київ, вул.В.Гавела 16б.-
«банкомат не може видати готівку»
що це за зрада??(((
Ответ банка
23 ноября 2021, 18:18
Добрий день! В першу чергу дозвольте висловити Вам подяку за звернення. За результатами проведеного аналізу встановлено, що причиною невидачі коштів була відсутність у зазначених Вами банкоматах готівкових коштів. На поточний момент готівкові кошти наявні в обох банкоматах, банкомати функціонують в штатному режимі. Банком будуть вжиті заходи для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Вже неодноразово блокуються кошти банком!!! На що я чую відповідь, що я повинна звертатись у банк, з заявлю!!! Мені що крім того щоб вам заяви писати більше робити немає чого ??? Я чекаю відповідь чому 09.11.2021 о 18:20 годині!!! Було заблоковано кошти (у сумі 172,42)
Комментарии (1)
Ответ банка
11 ноября 2021, 17:28
Добрий день.
Відповідь на Ваше звернення направлено в особисті повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Відповідь на Ваше звернення направлено в особисті повідомлення.
Дякуємо за звернення.
Є корпоративним клієнтом Укргазбанку. Обслуговування подобається, зокрема, працівник Оксана Петренко оперативно та швидко вирішує питання, які виникають під час обслуговування рахунків і зарплатного проекту. Банк чує своїх Клієнтів, компетентністю працівників цього відділення задоволена. Закрито питання з довідкою-розрахунком.
Написать комментарий
Ответ банка
13 мая 2020, 10:17
Добрий день!
Дякуємо за позитивний відгук на сайті Міністерства Фінансів
Дякуємо за позитивний відгук на сайті Міністерства Фінансів
Худший банк. Продавец выслал номер карты этого банка, указав свою фамилию и имя, но когда я начала вводить в терминале номер карты, то ФИО мне не выдаёт. Это чуть ли не единственный банк который не выдаёт ФИО после ввода реквизитов карты. Как мне можно убедиться что я не переводу средства на «деревню дедушке».
Написать комментарий
Ответ банка
3 февраля 2020, 10:30
Здравствуйте! ФИО получателя средств на экране терминала обычно показывают, когда карта и терминал является собственностью одного и того же банка, пример «Приватбанк». Если карта пополнялась в терминале/сервисе Финкомпании или другого банка, в таком случае ФИО на экране терминала обычно не отображается, так как Банку экваеру/Финкомпании достаточно только номера карты для пополнения. Любые сценарии отображения на экране терминала отрабатывает владелец сервиса терминала и не зависит от банка эмитента карты.
Обращалась в этот банк для оформления карты. Выбрала для себя MasterCard World Elite, поскольку часто летаю и по Украине, и за границу, а данная карта очень сильно облегчает жизнь при перелетах.
С оформлением трудностей не было, мне менеджер подробно рассказал о преимуществах карты, ответил на вопросы. Сама процедура оформления прошла быстро, непредвиденных моментов.
Преимущества карты для себя уже успела оценить. Одна услуга Fast Line чего стоит, плюс, доступ в зал ожидания Mastercard Lounge.
Поддержка работает неплохо, даже персональный менеджер есть, который помогает решать возникшие вопросы. Картой три месяца пользуюсь, пока все нормально.
Написать комментарий
С оформлением трудностей не было, мне менеджер подробно рассказал о преимуществах карты, ответил на вопросы. Сама процедура оформления прошла быстро, непредвиденных моментов.
Преимущества карты для себя уже успела оценить. Одна услуга Fast Line чего стоит, плюс, доступ в зал ожидания Mastercard Lounge.
Поддержка работает неплохо, даже персональный менеджер есть, который помогает решать возникшие вопросы. Картой три месяца пользуюсь, пока все нормально.
Ответ администратора
25 октября 2019, 17:30
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Укр Газ Банк на Бажана — просто нечто. Открывается в 10 а по факту в 12. Все работники сидят и прячутся от клиентов. Можно прийти в 10 а уйти в 12 и это без результатов. А укр Газ Банк на Вацлава Гавела 16 точная копия. Если пришёл в 8.55 (работа начинается в 9) все работники в 1 голос (а работников не мало, в отделении человек 6) орут. «ПОДОЖДИТЕ КУДА ВЫ ЛОМИТЕСЬ МЫ ЕЩЁ НЕ РАБОТАЕМ» но даже в 9 работу никто не начинает. Она начинается в лучшем случае в 10 и это уже когда толпа людей собралась… Но и толпа людей собирается не потому что это «нормальный» банк, а потому что приходится — заложники ситуации. Будь воля людей никто бы в этот бан ни ногой.
Написать комментарий