Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Є над чим працювати

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
MrMan 28 марта 2021, 18:40
⠀⠀Оформляв картку у суботу 13 березня.
⠀⠀У середу, 17 березня позвонив у підтримку щоб запитати коли ж я її отримаю. У підтримці повідомили що доставка назначена на сьогодні (17 березня) і треба очікувати смс чи дзвінок від кур'єра. Після того як я поспілкувався с підтримкою вирішив написати у кур'єрську службу Meest. Там мені відповіли, що у їхній системі взагалі немає ніякої інформації про мою посилку. Я закінчив переписку, увечері вирішив написати їм (Meest) ще раз. Мені проігнорували. З кур'єром у той день я так і не побачився.
⠀⠀У понеділок, 23 березня я знову позвонив у контакт центр Todobank. Оператор повідомив мені що картка передана у кур'єрську службу. Meest підтвердили наявність моєї посилки у сусідній області, і те, що вона готується до прибуття у моє місто. За трек-номером мене відправили у службу підтримки Todobank. Todobank відповів що такої інформації надати не має можливості і цю інформацію надає тільки Meest. Зрештою відстежити свою посилку я не міг. Можливо такі види відправлень не передбачають видачу трек-номеру, але і картка не приходить за 1−2 дні, щоб потреба у відслідковуванні відпадала.
⠀⠀Проте на наступний день, 24 березня на мій телефон надійшла смс у якій повідомлялось, що картка видана на доставку та потрібно чекати дзвінок від кур'єра. Кур'єр зателефонував мені і все доставив. Хочеться відмітити, що мене фотографували не тільки з однією id в руках, але і з банківською картою (в одній руці id картка, а у іншій картка Todobank).
Після цього я дізнався що картка буде активною лише тоді, коли документи на її отримання будуть повернуті в банк та терміни залежать від регламенту роботи Meest. На наступний день я уже зміг підв'язати карту у додатку.
На мою думку відсутність можливості активації картки одразу після її безпосереднього отримання це великий мінус для необанку, враховуючи той факт, що у конкурентів з цим все протилежно навпаки.

⠀⠀Але, згодом банківський продукт Мегабанку мене приємно здивував, нарахувавши кредитний ліміт у розмірі 10 000 гривень, хоча він мені не потрібний, і оформляючи картку я вказував що тимчасово безробітній. При звернені у інші необанки кредитний ліміт мені не погодили.

Комментарии - 3

+
0
Сергей emerald
Сергей emerald
24 апреля 2021, 2:35
#
>Але, згодом банківський продукт Мегабанку мене приємно здивував, нарахувавши кредитний ліміт у розмірі 10 000 гривень, хоча він мені не потрібний, і оформляючи картку я вказував що тимчасово безробітній.

аналогично, причем в отделении его снять не смогли, по звонку на горячую линию таки получилось…

и это еще ничего, раз безработный то пособие по ней получаете,
в привате было интересней, когда предоставили лимит на 50к иждивенцу… т. е ваще без дохода…
+
0
MrMan
MrMan
24 апреля 2021, 22:01
#
Так, деколи банки приймають дивні рішення. На рахунок кредитного ліміту: читав що у тудубанку без підтвердження доходу можна розраховувати на кредитний ліміт до 50к гривень (і скоріше всього в статусі безробітнього).
+
0
MrMan
MrMan
11 мая 2021, 16:18
#
⠀⠀Як мені сказали на гарячій лінії: пільговий період складає чітко 62 дні, не залежно від кількості днів у місяцях. Але вираховувати його вам доведеться самостійно, так як дана інформація не відображається у додатку.
⠀⠀Встановив ліміт оплати в інтернеті на день: дві операції, кожна з яких не перевищує 200 гривень. Вдалось здійснити тільки одну оплату, друга не проходила. Після цього встановив більше значення ліміту на день, ситуація не змінилась. Наскільки я зрозумів ліміти оновлюються раз в день, тобто якщо ви сьогодні їх збільшили, то ця зміна стане актуальною лише завтра. Раджу поставити високі ліміти та максимальну кількість операцій по картці і більше їх не чіпати, так як, повторюсь при оплаті можуть виникнути проблеми. З другою сторони при втраті картки замість невеликих коштів у руки шахраїв попаде велика сумма, і невідомо скільки вони встигнуть вкрасти до того, як ви заблокуєте карту. Невеликий ліміт на день все-таки міг би завдати вам набагато менше фінансових проблем.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться