Списали 2 рази одну й ту транзакцію і відмовляються повертати гроші
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
10.11.23 мною була здійснена покупка в продуктовому магазині на 400 грн. Транзакція прошла нормально, що й підтверджується випискою у застосунку банку, гроші з рахунка були списані. І тут 25.11.23 ця сума знову списується з картки! На гарячій лінії відповіли, що нібито та покупка (10.11.23) була проведена офлайн і гроші не були списані, а списалися тільки 25-го. Але гроші були списані! Мені сказали, щоб я в чаті підтримки заповнила форму заяви про спірну транзакцію (і це можна зробити тільки там), але чат підтримки просто не відповідає! Більше години прочекала на відповідь — 0!
Написать комментарий