Блокування, бо хтось їм повідомив, що це була шахрайська операція
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Як і всім тут з такими типами відгуків, заблокували рахунки (розрахункові, депозитні) без попередження, одразу в спортбанку та ізі. Дізнався випадково, коли намагався оплатити покупку в магазині.
Мало того, що підтримка після 21:00 вже не працює, так вони ще й не можуть дати нормальну відповідь.
А відповідь проста «ми заблокували ваші рахунки, бо хтось сказав, що ви шахрай», кажу ну ок, на парканах багато чого пишуть, давайте я документи які треба скину і владнаємо цю проблему. Підтримка спортбанку пише — ні, нічого не треба просто очікуйте, питаю скільки, відповідають — ми вже вам вище відповіли. Пишу, а може там заява від поліції чи інших державних органів до вас прийшла? Спортбанк — ні.
От скільки випадків, коли там люди випадково кошти пересилають чи реальним шахраєм, то банки відповідають просто — звертайтесь в поліцію. А тут від якогось аноніма блокують. Ідіотизм.
Вибачте, це якийсь маразм: блокувати на невизначений термін рахунки, ще й одразу в 2х банках.
Вирішиться це і одразу виведу всі кошти від них.
Для довідки: вирішив звернутися до їхнього СЕО — Дениса Саприкіна в особисті на ФБ, щоб пришвидшити розгляд, а він відписав, сорямба, я до спорбанку немаю ніякого відношення з 1 червня 2023 року.
Мені здається, там очевидні проблеми з ліквідністю, і вони от таким блокуванням хоч якось утримують кошти в банку, захмарні % ставлять на депо та економлять на підтримці. Якщо СЕО валить, який це все з нуля запускав, то клієнтам тип паче треба йти з цих недобанків.
Зі своєї сторони надіслав скаргу в НБУ з усіма цими переписками, це просто знущання над клієнтами «бо банк так вирішив».