Абсолютна неклієнторієнтованість
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Volodymyr Cherkasov
- 16 октября 2023, 8:57
- #
Дякую за інформацію!)) Будемо поширювати!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ситуація виникала не один раз. Банк пропонує партнерський кешбек. Інколи значний. При купівлі товарів він не спрацьовує, хоча всі умови виконано. При зверненні у підтримку співробітник каже, що або мсс не вірний, або партнер забув передати їм мсс, або там термінал не такий. У всіх випадках це не моя проблема. При ДУЖЕ наполегливих вимогах оформити звернення та наданні чеків заявку все-таки оформлювали та згодом нараховували. Але не було майже жодного разу, коли цей партнерський кешбек працював нормально. Тільки через звернення приходилось вибивати та МЕНІ доводити оператору хто тут правий.
На даний момент припинив свої відносини з банком. Можете подякувати за це оператору, який оформлював звернення 51055.
Не раджу нікому бути їх клієнтом