Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Тугий банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
DIvanich DIvanich 13 октября 2023, 10:38
Почнемо, 12.09. 23 в жінки закінчився депозит в Монобанку і нами було вирішено перерозмістити ті кошти в двох інших банках спортивну та аккордбанк (відсотки вищі).Але ж зважаючи на те що вона на той час була в селі де немає жодного банку і на те що ці банки позиціонують себе як «мобільні», а сума максимальної операції 15000 грн було вирішено задіяти і мене (в мене теж є відповідно картки ціх банків. І начебто процес рухався, але 16.09.2023 я купував коляску для немовлят і при отриманні можна було розрахуватися тільки карткою 11000 (хоча був кеш, жінці перерахували по декретній відпустці), що робити… Йду 19.09.2023 в АТБ до найближчого терміналу, дивлюся є можливість поповнення, зокрема на карту спортбанк до 30000 грн, поміркував та це дуже добре і закинув туди що було з собою 24000 грн, думаю ще докину завтра в ранці і як завжди перекину дружині. Так і роблю і 20.09.2023 додаю ще 6800 грн ну і все… Блокує мене спортивну і починає морозитися… Оператори пишуть різне, зокрема: «потрібно очікувати, вас заблоковано фінмоніторінгом і сьогодні з 9 до 18 запросять інформацію яка потрібна», це 21.09.2023; і нічого, типу велика черга, а вже 22.09.2023 пишуть що«потрібні лист пояснення, від кого і кому грошові кошти, довідки ок5 та ок7 тай таке", звісно в текстовому режимі в переписці все як і тут детально прописую, крім того присилаю їм скріншот з жінціного монобанку, з закінченням строку депозиту, свідоцтво про шлюб 12.09.2023, йду в ТАСбанк у місті Київ на площі Космонавтів (хто не знає це материнська організація проекту спортбанк), там кажуть що до спортбанку відношення не мають і пишіть їм у чат, ну що робити… Дали аркуш паперу і я в бумажному вигляді знову виклав все те що пишу, сфотографував і відправив їм у чат і тиша… Потрібно очікувати… І почалося, що я дуже резикований клієнт і банк може розірвати зі мною відносини і що банк має право призупинити підозрілі операції (але нічого про блокування карток, депозитних рахунків); згодом просто почали писати що в курсі про питання і що треба написати завтра… Згодом вже 02.10.2023 поспілкувався з оператором, котра каже що треба надати довідки ок5 чи ок 7, розказала де їх знайти (в ДІЯ) і питання вже на фінішній прямій. Думаю, ну нарешті, а ні…pdf файли довідок надав одразу і що… і нічого… потрі очікувати… Десь 07.10.2023 наступний оператор каже: «ви надали довідки 02.10.2023 і потрібно очикувати 10 днів з моменту подання і… І нічого… Потрібно очікувати… Сьогодні 10й день, оператори взагалі перестали відповідати на будь які мої запити… Коротше кажучи такий «мобільний» банк для тих у кого немає грошей, якщо є то тебе блокують… На все що я написав маю скрини
sportbank
Ответ банка
sportbank 13 октября 2023, 10:41
Вітаємо!

Зазвичай після того, як ви надали банку пояснення щодо походження коштів, перевірка триває близько 10 робочих днів.
Ми можемо в пріоритеті розглянути ваш запит, якщо ви надасте ваші контактні дані задля ідентифікації вас як клієнта на нашу пошту pr@sportbank.ua.
Фахівець з відділу претензійних питань передасть ваше звернення в пріоритеті.

З повагою, команда sportbank!

Комментарии - 7

+
+2
Volodymyr Cherkasov
Volodymyr Cherkasov
13 октября 2023, 11:03
#
Звертайтесь зі скаргою до НБУ https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals — додавайте скріни листування! тільки так можна побороти цю заразу, котра підриває фінансову стабільність України!
+
0
DIvanich DIvanich
DIvanich DIvanich
13 октября 2023, 11:19
#
Дякую, спробую
+
0
DIvanich DIvanich
DIvanich DIvanich
13 октября 2023, 11:36
#
Дякую, вже подав, побачимо що воно буде
+
0
DIvanich DIvanich
DIvanich DIvanich
13 октября 2023, 11:40
#
Які саме дані потрібно? Я ж в претензійній формі вказав призведе, ім'я та по-батькові і контактний телефон
+
+3
DIvanich DIvanich
DIvanich DIvanich
16 октября 2023, 13:15
#
Доповнюю, після звернення на «Мінфін» та, як радив Володимир Черкасов, до НБУ зі скаргою все чарівним способом майже вирішилося. Але б то не був спортивну… Справа в тому що первинна картка з якою відкривається рахунок дуже обмежена по кількості та суммі переказів, а щоб було «все по справжньому», то треба відкрити «чорну» карту, однією з умов її відкриття є депозити від 30000 грн.Так от, зміг я перевести на аккордбанк и монобанк по 15000 грн, тобто як раз ту суму що мені треба ще докинути жінці з її депозиту, але ж банк автоматично вивільнив мої власні кошти (закривши депозити) і якщо я схочу їх перевести в інший банк, то за кожну транзакцію в 15000 буду тепер повинен сплатити комісію в розмірі 305 грн… Я звісно напевно можу витрачати їх у магазинах, а от для зняття напевно треба звернутися до каси ТАСбанку і знову все перевести в кеш, а потім знову вносити через термінал в інший банк…
+
0
stropa
stropa
22 октября 2023, 5:37
#
Можете прислати зразок звернення?
+
0
DIvanich DIvanich
DIvanich DIvanich
28 октября 2023, 11:37
#
Якщо маєте на увазі НБУ, то там електронна форма, перейдіть за посиланням і пошарово заповнюєте
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться