Банку наплювати на звернення клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Тогож дня встановив застосунок банка і оформив картку. Обрав кешбек і 31 липня пару раз скористався метро, оплатив карткою і отримав 50% кешбек на проїзд. Але вже 1 серпня скористатися акцією вже не зміг, тому що в категорії де треба оберати кешбек, цієї акції в додатку не було. (акція триває до кінця серпня, так вказано в рекламі). Написав в телеграм бот підтримки, там моє звернення зафіксували, потім ще зателефонував на гарячу лінію, там теж запевнили що передали мою проблему в технічний відділ. І запевнили, що мені зателефонують в найближчий час. Зараз вже 6 серпня. З банку ніхто зі мною не звязався, проблему не вирішено.
Досить дивне відношення банка до нових клієнтів.
Тому я напевно не буду нікому рекомендувати співпрацювати з sportbank.
Ми мали технічні труднощі, які наразі усунуті. Можете перевірити ваш застосунок просто зараз і продовжувати користуватися кешбеком на метро.