Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банку наплювати на звернення клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
lamal 6 августа 2023, 14:59
В кінці липня побачив в метро рекламу банка — 50% кешбек на проїзд у метро для нових клієнтів.
Тогож дня встановив застосунок банка і оформив картку. Обрав кешбек і 31 липня пару раз скористався метро, оплатив карткою і отримав 50% кешбек на проїзд. Але вже 1 серпня скористатися акцією вже не зміг, тому що в категорії де треба оберати кешбек, цієї акції в додатку не було. (акція триває до кінця серпня, так вказано в рекламі). Написав в телеграм бот підтримки, там моє звернення зафіксували, потім ще зателефонував на гарячу лінію, там теж запевнили що передали мою проблему в технічний відділ. І запевнили, що мені зателефонують в найближчий час. Зараз вже 6 серпня. З банку ніхто зі мною не звязався, проблему не вирішено.
Досить дивне відношення банка до нових клієнтів.
Тому я напевно не буду нікому рекомендувати співпрацювати з sportbank.
sportbank
Ответ банка
sportbank 8 августа 2023, 11:53
Вітаємо!
Ми мали технічні труднощі, які наразі усунуті. Можете перевірити ваш застосунок просто зараз і продовжувати користуватися кешбеком на метро.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / sportbank 💰 / Отзывы о sportbank 📝 / Банку наплювати на звернення клієнта