Не компетентне ставлення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Переслухали розмову з фахівцем. Ви попросили заблокувати ваш рахунок, утім за вказаними вами даними (ПІП, номер телефону, ІПН) інформація відсутня — рахунок відсутній.
Далі ви повідомили про те, застосунок пропонує вам пройти реєстрацію, це свідчить про те, що у вас або немає рахунку в нашому банку, або ви втратили доступ до нього.
Христина запропонувала вам відновити доступ, для цього необхідно було написати до чату підтримки, щоб отримати посилання на відеоідентифікацію.
Бачимо, що ви ще не звертались до чату з проханням відновити доступ.
Наші контакти: https://sportbank.ua/kontaktyhttps://sportbank.ua/kontakty