Історія про те, як я через не проінформованість банком стосовно статусу мого рахунку — був змушений ночувати на вулиці.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
На мій рахунок було накладено арешт виконавчою службою. Про наявність арешту я був вкурсі, проте 16квітня 2023р мені прийшло інформування від банку про те що арешт з мого рахунку «Знято!». Я таксист з м.Львів, і на даний момент моє авто знаходиться на СТО біля м.Стрий що 50 км від Львову. За ремонт було заплачено заздалегідь, про те в кінцевому результаті треба було ще доплатити 750грн, при собі коштів не було. Я заздалегідь зайшов у програму банку, перевірити статус свого рахунку оскільки знав що маю арешт. На рахунку було 0.16 грн і повідомлення «Арешт з вашого рахунку знято!«Щоб забрати авто моїм знайомим було перераховано на мій рахунок 750грн. Кошти до мене так і не надійшли оскільки були заблоковані на рахунку!
На всі питання консультант мені сказав що нічого зробити не може. Мною були наведені статті закону про інформування якими банк знехтував ввівши мене в оману стосовно статусу мого рахунку.
Консультанти БРЕХАЛИ що рахунок було «тимчасово» поновлено, на що я апелював скриншотами з чіткими словами «Арешт з вашого рахунку знято!» В становище увійти не захотіли. Консультант Вікторія на питання «Вам байдуже що через ваш банк я змушений ночувати на вулиці?» Відповіла «Звернення зареєстровано очікуйте на відповідь з 9−18». — ЦЕ ПЛЮВОК В ОБЛИЧЧЯ!
Абсолютно аморально, не людяно, навіть не по закону зі мною обійшовся ваш банк.
Цю ніч я провів на заправці, мене покусала собака, а прамо зараз пишу цей відгук знаходячись на дорозі до Львову, стараючись виципити попутку.
Усі скриншоти, записи дзвінків, у мене є. Готовий вирішувати це питання в правовому полі якщо доведеться, бо мені дуже цікаво який закон дозволив вашому банку піддавати загрозі життя людини!
До моменту, коли чинності набрав закон про повернення блокувань, ваш рахунок було тимчасово розблоковано/поновлено. Можливо фахівець не влучно виразився, утім, зняти арешт банк ніяк НЕ може, оскільки це робота виконавчої служби. Банк може лише заблокувати чи розблокувати рахунок згідно з постановою виконавчої служби чи закону президента.
Наразі за вашими даними бачимо, що на сайті міністерства юстиції у вас відкрито три виконавчі провадження. Можете самостійно це перевірити на сайті ввівши своє ПІП та дату народження https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Знову ж таки, звертаю вашу увагу, що закрити виконавче провадження може тільки виконавча служба, а НЕ банк.
Отже, вам необхідно спочатку урегулювати питання з вашим виконавцем, а потім, коли виконавець закриє ваші арешти, то він має надіслати на юр. адресу ТАСКОМБАНК лист про зняття арешту. Після цього згідно з постановою про зняття арештів, ми зможемо розблокувати ваш рахунок.
Сподіваємось на ваше розуміння.
Бережіть себе!