Читайте Податковий Кодекс
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Перед тим як їхати у Буковель відкрили картки у спортбанку через кешбек на спорт товари. Закинули гроші — ніяких проблем, намагались оплатити за спорядження — і тут виявилось, що мій рахунок не активований (ніяких повідомлень про це я не отримувала).
Як з’ясувалось банку необхідно відправити повідомлення в податкову згідно ст. 63 Податкового Кодексу України. Згідно цієї статті п. 3 податкова має відправити відповідь на наступний день, якщо не має відмови — то повідомлення вважається прийнятим і я маю право використовувати свій рахунок.
Але як я можу бачити співробітники банку не можуть розібратись з Податковим Кодексом вже другий тиждень. Я не можу повернути кошти, які закинула на свій рахунок. При цьому всі декларації у мене подаються вчасно, боргів по податкам немає.
Дуже підозріло, що такі проблеми виникли у мене саме у Буковелі. Досі ніхто зі служби підтримки не може пояснити причину такої затримки, чи ніхто навіть не подумав подати повідомлення у податкову повторно. Одним словом — одне розчарування, користуватись не рекомендую.
Якщо додатково виникнуть запитання, завжди раді допомогти!