Автосписання з інтернет-сервісу
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Раніше ніколи не виникало таких проблем, а якщо і виникали питання, то служба підтримки досить оперативно їх відразу вирішувала.
Сьогодні на ранок помітила, що у з мого рахунку зникли кошти. В історії транзакцій відображається дивне списання за покупку, яку я не здійснювала. Та ще й оплата відбувалася на якомусь дивному сервісі, який бачила перший раз. Як таке взагалі можливо? Ніякого коду підтвердження операції я не отримувала і кошти зникли самі по собі.
Телефоную в службу підтримки банку, щоб відразу розставити всі крапки над «і». Пояснюю всю суть проблеми, а у відповідь чую лише заготовлені стандартні фрази оператора: «Ви прив’язали картку на даному сервісі, зверніться до них та спробуйте відв'язати картку», «Можливо хтось має доступ до вашого додатку чи дані картки відомі 3-ім особам?». Ніхто не має доступу до даних картки. Та куди мені звертатися, щоб відв'язати картку, якщо назву сервісу не знаходить у пошуку?
Загалом, повертати кошти вони не збираються та відв'язати картку не мають технічної можливості. Також порадили замовити перевипуск карти у додатку. Ніби після отримання нової картки та її активації, списання з будь яких сервісів, де прив’язана картка, мають припинитися.
Як результат, відв'язати картку від сервісу не змогла, так як знати не знаю, що це за сервіс і як його знайти, тому довелося її заблокувати у додатку та все-таки перевипустити.
Очікую пояснення від офіційного представника банку та вирішення моєї проблеми. Оцінку зміню тільки після вирішення. Я чекаю…
Дякуємо за розуміння.