Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Автосписання з інтернет-сервісу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Katebo 27 июля 2021, 16:14
Знаєте, я є досить активним користувачем картки sportbank, і активно користуюсь реферальною програмою банку. Так сказати, зробила значний внесок у їхню клієнтська базу.
Раніше ніколи не виникало таких проблем, а якщо і виникали питання, то служба підтримки досить оперативно їх відразу вирішувала.
Сьогодні на ранок помітила, що у з мого рахунку зникли кошти. В історії транзакцій відображається дивне списання за покупку, яку я не здійснювала. Та ще й оплата відбувалася на якомусь дивному сервісі, який бачила перший раз. Як таке взагалі можливо? Ніякого коду підтвердження операції я не отримувала і кошти зникли самі по собі.
Телефоную в службу підтримки банку, щоб відразу розставити всі крапки над «і». Пояснюю всю суть проблеми, а у відповідь чую лише заготовлені стандартні фрази оператора: «Ви прив’язали картку на даному сервісі, зверніться до них та спробуйте відв'язати картку», «Можливо хтось має доступ до вашого додатку чи дані картки відомі 3-ім особам?». Ніхто не має доступу до даних картки. Та куди мені звертатися, щоб відв'язати картку, якщо назву сервісу не знаходить у пошуку?
Загалом, повертати кошти вони не збираються та відв'язати картку не мають технічної можливості. Також порадили замовити перевипуск карти у додатку. Ніби після отримання нової картки та її активації, списання з будь яких сервісів, де прив’язана картка, мають припинитися.

Як результат, відв'язати картку від сервісу не змогла, так як знати не знаю, що це за сервіс і як його знайти, тому довелося її заблокувати у додатку та все-таки перевипустити.

Очікую пояснення від офіційного представника банку та вирішення моєї проблеми. Оцінку зміню тільки після вирішення. Я чекаю…
sportbank
Ответ банка
sportbank 27 июля 2021, 17:30
Дякуємо за надану інформацію. Ми детально вивчили вашу ситуацію та з радістю допоможемо з її вирішенням. З вами зв'яжеться наш старший спеціаліст та надасть вам детальну консультацію.

Дякуємо за розуміння.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / sportbank 💰 / Отзывы о sportbank 📝 / Автосписання з інтернет-сервісу