Повне ігнорування клієнтів та законів України
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
15. У разі втрати чинності / обміну ідентифікаційного документа клієнта (представника клієнта) банк уживає заходів щодо отримання даних чинного документу та актуалізації даних про клієнта не пізніше шести місяців із дня настання відповідної події.
І згідно публічних правил:
4.3.Банк має право витребувати, а Клієнт (представник клієнта) зобов’язаний подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, а також для виконання Банком інших вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
та натомість ПОВНІСТЮ ігнорують закон, НЕ ПОСТАНОВУ про підпункт 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Банку байдуже, що у країні ковід, байдуже, що на державному рівні карантин, байдуже, на людей та власних клієнтів.
Звернення у підтримку нічого не дало, просто перестали відповідати на повідомлення, після дзвінка на гарячу лінію — обіцяли перетелефонувати, але знову ж таки, банк мовчить.
Тому, НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватись даним банком, в жодному разі. Маючи рахунки в ПриватБанку та Монобанку — в порівнянні з ними це повний треш, помимо ігнорування клієнтів, без попередження блокування коштів та картки, ще й ігнорування законів України.
Банк ні про що, тому, якщо хочете гарного відношення, не переживати за втрачені суми іте, що ВАШІ кошти, ніяк не вивидуться з банку — не користуйтесь даним ресурсом.
До Положення про паспорт громадянина України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2503-12#Text не внесено в даній частині змін. Як і раніше, передбачено, що паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним.
Відповідно до вищевказаного закону на період дії карантину особи, які вчасно не вклеїли до паспорта громадянина України зразка (вказаного нашим спеціалістом) року фотокартку при досягненні відповідного віку, мають змогу отримати цю адміністративну послугу у будь-якому територіальному підрозділі Міграційної служби області за місцем звернення.
Згідно п. 14 додатку 1 до Положення про здійснення банками фінансового моніторингу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0065500-20#Text банк зобов'язаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта також у разі:
2) закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих документів.
Банк не має права тлумачити нормативні акти на власний розсуд. З урахуванням наявного нормативного регулювання банк зобов'язаний провести актуалізацію даних клієнтів та отримати дійсний паспортний (ідентифікаційний) документ клієнта. Також хочемо звернути вашу увагу на те, що ви завжди можете подати заявку на дострокове розірвання договору. По завершенню процесу закриття рахунку залишок коштів буде перераховано на вказаний вами рахунок. Якщо у вас виникнуть додаткові питання ви завжди можете звернутись на пошту pr@sportbank.com.ua.
Дякуємо за розуміння.