Приховані комісії, неадекватне обслуговування, жахливий додаток
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Потім через 5 днів бачу від'ємний баланс, чому виник мінус незрозуміло, на сторінці самої операції вказано «без комісії». Запитав у чаті, відповідь отримав на наступний день (яка швидкість обслуговування!) що списалася ця прихована комісія, яка чомусь навіть не відображається в додатку!
На прохання повернути кошти відповіли що начебто вони надсилали пуш де я міг ознайомитися зі змінами. В виписці він не відображається, я його не отримував. Тарифи змінили лише на сайті, в самому додатку 2 тижні без зміни (скріншоти є).
Написав скаргу до НБУ, так це залишати не можна. Нікому не раджу цей нечесний банк, раніше було добре, зараз просто ловлять клієнтів на приховані комісії розраховуючи що ті не звернуть увагу на невеликі списання пост-фактум.
Мається на увазі якщо буде змінена плата за те, що картка є у наявності у клієнта, тобто ціна її обслуговування.
Проте, як ви знаєте, наша картка sportbank абсолютно безкоштовна.
Основним джерелом інформації є офіційний сайт, саме на ньому відображені всі актуальні тарифи та умови.
Згідно з публічною офертою:
Підрозділ 16. Порядок внесення змін до Договору, розірвання Договору
16.1. Банк має право ініціювати внесення змін в Публічну пропозицію. Банк зобов’язаний
повідомити Клієнта про свою пропозицію внести зміни до Публічної пропозиції:
— щодо внесення змін до правил користування Платіжної картки або тарифів на обслуговування
Платіжної картки — не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати, з якої застосовуватимуться такі
зміни;
— щодо внесення інших змін в Публічну пропозицію — не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати,
з якої застосовуватимуться такі зміни.
Приносимо вибачення за роботу нашого оператора, ми вжили відповідні заходи до спеціаліста, щоб не виникали подібні ситуації.
Дякуємо за розуміння.