Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Зіпсувався банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Олег Пупкин 3 сентября 2019, 11:50
26.07.2019р. я отримав рекомендованого листа від Сбербанку, в якому пропонувалося надати пояснення по одній операції на моїй картці, в противному разі банк заблокує видаткові операції. Цікаво, що лист датований 19.07.2019р., а в самому листі пояснення потрібно надати до 22.07.2019р. Це як — лист пятницею, а пояснення до понеділка? Наступного дня зайшов у сбербанк онлайн і бачу картка моя вже заблокована. В листі був вказаний телефон виконавця, але коли по ньому подзвонив, то попав на службу підтримки. Там сказали потрібно звернутися у відділення. Я попросив з'єднати мене з виконавцем, але не вийшло — постійно її десь не було (принаймні так казали разів 3 оператори). Потім я 19.08.2019р. прийшов у відділення і написав пояснення. Пройшло 2 тижні картка моя далі блокована. Сьогодні 03.09.2019р. я знову прийшов, щоб забрати мій примірник пояснення, бо тоді начальниця відділення не мала часу зареєструвати його і сказала прийти пізніше, але її не було і я не отримав цього примірника. На запитання, чому картка досі заблокована внятної відповіді я не почув. Я знову зателефонував в кол-центр і запитався чому досі моя картка заблокована, вони відповіли, що не володіють цією інформацією — звертайтеся на відділення. От так замкнуте коло.

Комментарии - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 сентября 2019, 12:55
#
Ну а где-же сакральное - закрываю счета, забираю деньги и ухожу.

Чем так привлекателен «Сбербанк России», что вы полтора месяца терпите такое издевательство и даже не пытаетесь перейти в другой банк на обслуживание, закрыв счета в «Сбербанке России».

Благо в Тернополе есть отделения минимум двадцати украинских банков, кроме «Сбербанка России».
+
0
Олег Пупкин
Олег Пупкин
3 сентября 2019, 13:00
#
В других банках я само собой обслуживаюсь.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 сентября 2019, 13:06
#
Ну тогда ждите...
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться