Курс валютв ПУМБ |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Отделение ПУМБ: ул. Кловский спуск, 5 , Киев
Адрес:
Киев, ул. Кловский спуск, 5
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн–Пт: 09:00–18:00 (касса: 09:00–17:30), без перерыва Сб–Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Inna2306
21 ноября 2025, 21:16
Підкажіть будь ласка чому блокують кредитні картки? Моїй мамі надіслали на картку кошти на 20 тис грн більше кредитного ліміту, рахунок заблокували. Це були кошти в подарунок. Як вирішити проблему? Дякую
Написать комментарий
Ответ банка

Вітаємо!
Для отримання рекомендацій щодо зняття обмежень рекомендуємо власнику рахунку особисто звернутися у підтримку банку, а саме написати на пошту банку info@fuib.com або зателефонувати на гарячу лінію за номерами:
+38 044 290-7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)
Онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть «Зателефонувати online»).
Або ж звернутися у будь-яке відділення (обрати найзручніше можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map)
Для отримання рекомендацій щодо зняття обмежень рекомендуємо власнику рахунку особисто звернутися у підтримку банку, а саме написати на пошту банку info@fuib.com або зателефонувати на гарячу лінію за номерами:
+38 044 290-7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)
Онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть «Зателефонувати online»).
Або ж звернутися у будь-яке відділення (обрати найзручніше можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map)
я закрив ФОПа, і тимчасово не працюю, чотирнадцять років був на третій групі без відпусток, лікарняних, вихідних. Дуже акккуратно поводився з банками та кредітами, проблемм ніколи не було. Після повідомлення про зміну щодо міста роботи ПУМБ відразу відмовив в кредітній карті. При цьому інші банки, в яких я обслуговувався, підняли кредітний ліміт — Ви наш клієнт багато років, ми допоможим Вам в складний час. Я відкрив дебітову картку в ПУМБе, бо він поруч де я мешкаю і мені зручно. У лютому поповнил картку на 145тис. і почався геморой. Банк забажав документи. При цьому я не перераховував нікому кошти, ліміт в 150 тис не порушений. До 400 тис на вхідні відповідно до вимог НБУ ще дуже багато коштів. Запитав у відділенні на підставі якого документу — відповідь «Банк хоче знати». Надав ОК7 та договір на продаж авто. минув час і я розумію що вони його втратили чи не обробили. Знову потребують документи. Принципово нічого надавати не буду, бо вважаю що це занадто. Дякую ПУМБ та НБУ за підрив довіри до банківської системи. Враження що повернувся у початок 90-x, коли кожен день деякі люди возили величезні суми, так як в банках було зняти неможливо.
Комментарии (4)
Ответ банка

22 февраля 2025, 10:45
Вітаємо! Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації, саме тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Після цього неодмінно надамо зворотний зв'язок.