Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.9 | 44.5 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.5 | 41.99 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Могилёв-Подольский, ул. Ставиская, 73
Адрес:
Винницкая область, Могилёв-Подольский, ул. Ставиская, 73
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, Cб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Кассовое обслуживание не осуществляется.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Anonym1
22 мая 2023, 20:31
Це жах! Була клієнтом десь 3 роки, поповнювала мобільний, інтернет, купувала речі в інтернеті та переводила кошти з карти на карту, знайомим родичам та собі на карти інших банків, все було ок. Заходжу в свій особистий кабінет в квітні цього року, хочу перевести кошти,і що я бачу, пише недостатньо коштів на рахунку, хоча кошти є і не мала сумма, телефоную на гарячу лінію, кажуть зачекати уточнюють потім кажуть рахунок заблокований фін моніторингом банку, я кажу що мені тепер робити, кажуть пишіть на пошту ПУМБ, пишу туди, кажуть щоб надала джерело походження коштів, одразу надаю, кажуть чекати, чекаю тиждень, тиша, пишу що терміново потрібні кошти на лікування, кажуть недостатньо документів, пишу що ще вам потрібно, які саме документи надати, ніякої конкретики, йду до відділення питаю там, кажуть можете надати довідку про доходи свої родичів, я вибачаюсь, а до чого тут мої родичі до мене, відмовляюся, кажу що робити віддайте гроші терміново, кажуть тоді якщо немає документів чекайте на розірвання ділових стосунків з банком, кажу давайте зараз я напишу заяву що не хочу в такому банку обслуговуватись, кажуть, а ви не можете самі закрити рахунок, вам потрібно чекати щоб фін моніторинг вам закрив рахунок. Телефоную на гарячу лінію, кажуть йдіть до відділення ми не займаємося закриттям рахунків, йду до іншого відділення, кажуть фін моніторинг ще їм не відповів, я кажу так, а що чекати, до чого цей цирк, я клієнт прийшла і хочу закрити свій рахунок так як ви мені як надавач послуг не задовольняє те, кажуть ні в даній ситуації треба чекати на відповіді фін моніторингу, кажу ок, скільки треба чекати, ми не знаємо відповідь, кажу чого так довго, кажуть в них завантаженність велика, а мене хіба це повинно хвилювати? Як велика завантаженність то наймайте нових працівників. Кажу що мені робити, що можете порадити, відповідь чекайте, я кажу що чекати кого? Ми нічого зробити не можемо ваше питання на розгляді чекати 30 днів, а може в більше, я кажу ви розумієте що мені терміново потрібні кошти на лікування, кажуть співчуваємо але нічого зробити не зможемо, чекайте. Пишу кожен день на пошту кажуть чекайте, телефоную кожен день на гарячу лінію кажуть чекайте, приходу в відділення кажуть чекайте, чекайте поки банк прокурте ваші кошти як йому потрібно без вашої згоди, то платіть мені відсоток за користування моїми коштами! Вже місяць я чекаю, зайшла в свій особистий кабінет бачу 99999 якусь дивну суму на балансі, пишу на пошту нуль емоцій, пишу в чат бот там наче з дуба впали, знов пішла в відділення кажуть так добре давайте зараз закриємо рахунок і віддамо вам кошти, пів години сиділи, і тут мені відповідь треба чекати відповіді від фін моніторингу щоб можна було забрати кошти! Питаю скільки ще чекати, відповідь ще місяць, я кажу то я вже місяць чекаю, відповідь ну це фін моніторингу це завжди довго. Тобто якщо ви будете помирати і захочете забрати свої кошти, банк просто наплює на вас і буде крутити вашими коштами стільки скільки йому потрібно! Тому моя порада, обходити цей банк стороною, і всі кошти які зберігаєте негайно забрати, бо наморочать вам голову так що ви після цього банку не захоче ні в якому банку тримати кошти! Я так розумію банк Пумб банкрот і таким чином підтримує себе на плаву. Дуже багато подібних відгуків можна побачити про банк ПУМБ, люди по пів року, рік не можуть кошти забрати! А це незаконно, тому-що згідно НБУ заблоковані кошти можуть бути не більше 7 днів.
Комментарии (5)
Ответ банка
22 мая 2023, 21:27
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше розглянути дану ситуацію. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми бажаємо детальніше розглянути дану ситуацію. Для цього, будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону чи ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.