Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Львов, ул. Словацкого, 4
Адрес:
Львов, ул. Словацкого, 4
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва, (касса: 08:30-17:00, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
12 декабря 2022, 15:47
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ менеджера, на якого Ви хочете залишити скаргу. Також уточніть, коли Ви з ним спілкувалися. Як саме він Вам погрожував та грубив? Ми перевіримо інформацію та проведемо відповідні заходи.
3 травня банк без причини заблокував всі мої рахунки, пізніше виявилось по причині підозрілих операцій. На власній дебетній картці залишилися власні кошти у розмірі 24000 грн, які банк відмовляється повертати пояснюючи це тим, що у період воєнного стану власні кошти не повертаються, а можуть бути перераховані тільки на армію.
Комментарии (17)
Ответ банка
4 мая 2022, 17:23
Вітаємо!
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, ми перевіримо інформацію.
Доброго дня оформляючи кредитну карту в м.Львів вул. Словацького співробітник не міг надати мені просту інформацію по страхування до кредитної карти поки не видрукувала договору а потім мені просто повідомила шо договір страхування на цій карті підключений. На що звісно я відмовився від таких послуг. Повна бездарність працівників.
Написать комментарий
Ответ банка
6 июня 2016, 11:05
Доброго дня. Приносимо вибачення за можливі незручності. Будемо вдячні, якщо ви залишите свій відгук з вказівками відділення банку і імен співробітників, з якими ви мали справу, в форму зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням.
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням.
Їм байдуже, що через їхню помилку Ви маєте це по десять раз робити, байдуже, що нема світла, інтернету… треба їх Накази виконувати негайно.
Ви будучи ФОП з ненайменшим оборотом, сплачуючи щомісяця кошти за Розрахунково-касове обслуговування, змушені будете вислуховувати погрози неадекватного менеджера, яка вже давно забула, а може і не знала, що таке етика ділового спілкування з клієнтом, яка дозволяє собі кидати слухавку… звинувачувати Вас, замість допомогти в вирішенні питання.
Будучи клієнтом 1,5 роки я шокована. Банк сам по собі непоганий, але культура спілкування і вирішення питань зі строни менеджерів — просто жахлива.
Стає питання, або змінити відділення або змінити банк. Немаю більше жодного бажання заходити туди і отримувати за свої ж кошти такий «рівень» обслуговування.