Курс валютв ПУМБ |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Отделение ПУМБ: ул. Каштановая, 7-Г, Обухов
Адрес:
Киевская область, Обухов, ул. Каштановая, 7-Г
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:30), без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Lidiya14p
15 августа 2025, 10:58
Дуже вдячна дівчатам, особливо Дар'ї. Завжди все швидко та зручно. Усміхнена та ввічлива, компетентна дівчина.
Написать комментарий
Ответ банка

15 августа 2025, 12:16
Вітаємо! Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Дякуємо, що поділилися враженнями! Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку Дар'ї
Рік тому пілключив у ПУМБ преміальний пакет Персона. Умови витрачати 10 000 на місяць і обслуговування в пакеті безкоштовне. Ну і купа всяких там плюшок з «персональним» менеджером і т. п.
Нормально користувався і ось в липні 2025 року дивоюся що не хватає 59 грн. з копійками щоб виконати умови. Ну то й ок поповнюю телефон на 60 грн.
Зранку 1 серпня бачу що мінусовий баланс звертаюся у підтримку кажу що тут помилка бо 27.07 я поповнив телефон і всі умови виконав. Взяли 3 дні робочих на разбір питання. Дійсно через 3 дні відписався в телеграмі «персональний» менеджер з яким я не знайомий, бо попередні два вже давно звільнилися. Реально менеджер написав якусь маячню без посилання на конкретні пункти договору сказав що поповнення телефону з додатку це не безготівкова операція з витрат і я маю таки комісію сплатити (цей шедевр антиклієнтського спілкування і безглуздої маячні я собі спеціально заскриншотив).
Ну то й таке, значить то не мій банк раз помилки не визнає і не виправляє.
Іду у відділення сплачую ту комісію, закриваю картку відмовляюся від пакету. Тут теж не без проблем бо вже настав серпень і менеджер у відділенні хотів ще й за серпень комісію злупити. Але від цього якось відбився шляхом скарги на гарячу лінію та задовбування «персонального» менеджера.
Що цікаво, що раніш такий варіант в мене з поповненням мобільного спрацьовував, бозна що в липні 2025 сталося. Також хочу додати що поточні витрати в додатку, які показуються у вигляді прогрес-бару, не відображаються в актуальному стані а з’являються лише через декілька днів. Тому мабуть банально не відпрацювало за 4 дні до прчатку нового місяця, а банк свій факап просто переклав на клієнта і скаргу навіть по суті не розглянув.
Комментарии (5)
Нормально користувався і ось в липні 2025 року дивоюся що не хватає 59 грн. з копійками щоб виконати умови. Ну то й ок поповнюю телефон на 60 грн.
Зранку 1 серпня бачу що мінусовий баланс звертаюся у підтримку кажу що тут помилка бо 27.07 я поповнив телефон і всі умови виконав. Взяли 3 дні робочих на разбір питання. Дійсно через 3 дні відписався в телеграмі «персональний» менеджер з яким я не знайомий, бо попередні два вже давно звільнилися. Реально менеджер написав якусь маячню без посилання на конкретні пункти договору сказав що поповнення телефону з додатку це не безготівкова операція з витрат і я маю таки комісію сплатити (цей шедевр антиклієнтського спілкування і безглуздої маячні я собі спеціально заскриншотив).
Ну то й таке, значить то не мій банк раз помилки не визнає і не виправляє.
Іду у відділення сплачую ту комісію, закриваю картку відмовляюся від пакету. Тут теж не без проблем бо вже настав серпень і менеджер у відділенні хотів ще й за серпень комісію злупити. Але від цього якось відбився шляхом скарги на гарячу лінію та задовбування «персонального» менеджера.
Що цікаво, що раніш такий варіант в мене з поповненням мобільного спрацьовував, бозна що в липні 2025 сталося. Також хочу додати що поточні витрати в додатку, які показуються у вигляді прогрес-бару, не відображаються в актуальному стані а з’являються лише через декілька днів. Тому мабуть банально не відпрацювало за 4 дні до прчатку нового місяця, а банк свій факап просто переклав на клієнта і скаргу навіть по суті не розглянув.
Ответ банка

8 августа 2025, 21:35
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо працівнику Гончаренко Дар'ї з відділення у м. Обухів за чудове, швидке та професійне обслуговування.
Написать комментарий
Ответ банка

28 июня 2025, 14:13
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися враженнями!
Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку Дар'ї!
Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку Дар'ї!
Добрий день, хочу залишити свій відгук про банк ПУМБ який знаходиться в місті Обухів. Працівники банку дуже привітливі дівчата, завжди зустрічають з усмішкою, завжди допоможуть вирішити любу проблему.Окрема подяка касиру Михайлюк Ірині, вона АС своєї справи, мила, привітлива, з усмішкою на лиці, завжди швидке та якісне обслуговування, дуже красиво розповіла про ювелірні монети, захотілося купити всі від разу. ДЯКУЮ Вам Ірино, обов’язково ще завітаю до Вас в банк.
Написать комментарий
Ответ банка

Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням у відділенні нашого банку!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням у відділенні нашого банку!
05.06.2020 числа я пришел в пумб 1е отделение в Обухове. Спросил, если я сейчас оплачу Свифт через ваш банк, когда он уйдет от вас и когда он поступит на счёт получателя. Я объяснил что это очень важно, нужно что бы этот платеж поступил на счёт получателя не позже 10.06.2020 иначе будут проблемы и штрафные санкции. Меня убидили что все хорошо, что сегодня пятое число, сегодня оплата пройдет и деньги по любому успеют дойти до 10.06.2020. я выседел в банке часа 2 пока, они все оформили и оплатил.
Сегодня 13.06.2020 число а денег получатель так и не получил.
Когда я начал разбираться в чем дело то оказалось что платеж они провели не 5го числа как обещали а 10.06.2020. тоесть в тот день когда деньги уже должны были быть у получателя, они только соезволили провести платеж. Сегодня 13е число а денег так и нет.
Уже начались штрафные санкции и дополнительные убытки из за вашей халатности, а денег так и нет. Когда я звоню в банк с вопросом почему нет денег, они говорят что платеж ушел 10го числа.
Я внимательно перечитал платёжку которую вы мне дали, там в назначении платежа я не вижу одного символа а в другом поле 3 каких то лишних иксов, я тогда ещё переспросил у менеджеров что это, мне сказали так и нужно… Возможно именно по этой причине получатель не может идентифицировать платеж.
Завтра снова иду в банк разбираться, почему платеж не может дойти уже больше недели и кто за это будет отвечать. Повторюсь, я предупредил что платеж важен, я пришел платить заранее что бы он успел дойти иначе начнутся штрафные санкции. Но в итоге платеж отправили аж 10го числа, неисключено что в платёжке допустили ошибку из за чего платеж не могут распознать и из за чего я сейчас терплю дополнительные убытки. По этому вопрос — кто мне вазместит дополнительные расходы? Когда вы уже наконец то проведёте мой платеж?
Написать комментарий
Сегодня 13.06.2020 число а денег получатель так и не получил.
Когда я начал разбираться в чем дело то оказалось что платеж они провели не 5го числа как обещали а 10.06.2020. тоесть в тот день когда деньги уже должны были быть у получателя, они только соезволили провести платеж. Сегодня 13е число а денег так и нет.
Уже начались штрафные санкции и дополнительные убытки из за вашей халатности, а денег так и нет. Когда я звоню в банк с вопросом почему нет денег, они говорят что платеж ушел 10го числа.
Я внимательно перечитал платёжку которую вы мне дали, там в назначении платежа я не вижу одного символа а в другом поле 3 каких то лишних иксов, я тогда ещё переспросил у менеджеров что это, мне сказали так и нужно… Возможно именно по этой причине получатель не может идентифицировать платеж.
Завтра снова иду в банк разбираться, почему платеж не может дойти уже больше недели и кто за это будет отвечать. Повторюсь, я предупредил что платеж важен, я пришел платить заранее что бы он успел дойти иначе начнутся штрафные санкции. Но в итоге платеж отправили аж 10го числа, неисключено что в платёжке допустили ошибку из за чего платеж не могут распознать и из за чего я сейчас терплю дополнительные убытки. По этому вопрос — кто мне вазместит дополнительные расходы? Когда вы уже наконец то проведёте мой платеж?
Ответ банка

15 июня 2020, 9:28
Здравствуйте!
Мы приносим извинения за данный инцидент. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО и идентификационный код для проверки информации.
Спасибо.
Мы приносим извинения за данный инцидент. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО и идентификационный код для проверки информации.
Спасибо.