Закриття місяця. Погашення кредитки.
Переказ з карти ПУМБ на картку ПУМБ кредитка власних коштів.
Закриття на 30.06 достроково!!!
Залишок «зверху» лишився дебетовий.
На 01.07 вирішив закрити достроково оплату частинами (невеличкий платіж до 24.07!). Погашення тільки з червоної(дебетки). Перерахував дебетовий залишок на свою червону (дебетку). Нарахували відсоток як за користування кредитними!!!)))
Бо типу — довго кошти йдуть по системі.
По факту — це клієнта має турбувати? Якщо залишок закрито/перераховано по карті ДОСТРОКОВО!
Відображення у застосунку — позитивний баланс!
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Одесса, ул. Генуэзская, 3-Б, пом. 4
Адрес:
Одесса, ул. Генуэзская, 3-Б, пом. 4
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва (касса: 08:30-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
8 октября 2024, 17:19
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ответ банка
5 июля 2023, 16:10
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після отримання результатів нашої перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після отримання результатів нашої перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Хочу оставить отзыв и описать свою ситуацию, предостеречь тем самым других пользователей от утраты денег. Пользовался этим банком несколько месяцев, до того момента пока внезапно мой счёт оказался заблокирован. Тех поддержка на телефон не отвечает, точнее на звонок с моего конкретного номера. Удалось дозвонится с другого номера, оператор сказала обратится в отделение. В отделении ⭕️ ПУМБ ⭕️ пообещали что деньги 💴 вернут, но вот когда не знают!!! Попросили наведываться к ним или звонить на отделение с периодичностью чтоб узнавать о возможности забрать СВОИ средства. Охарактеризовать эту контору могу просто как, негодяи которые присваивают чужие средства и пользуются ими. Всего вам самого плохого.
Комментарии (1)
Ответ банка
13 октября 2022, 15:57
Вітаємо!
Щойно з'явиться можливість закрити рахунки і забрати кошти Вас проінформують.
Щойно з'явиться можливість закрити рахунки і забрати кошти Вас проінформують.
Перевів зі свого підприємницького рахунку на картку ПУМБ гроші, оплачував покупки в магазинах, онлайн та закордонних. І все йшло добре до моменту, поки раптово через місяць мій рахунок не заблокували без жодних попереджень! Написали, що розірвали договір без жодного пояснення!
На мій запит відповіли, що нібито відсутні підтвердження походження коштів. У мене все є! Жодних запитів, ніяких повідомлень, нічого! Просто взяли і заблокували. Я не проводив жодних підозрілих транзакцій, не було переказів від інших осіб — тільки мої власні гроші з підприємницького рахунку. Сума транзакцій — до 100 тис. грн, при офіційно задекларованому доході набагато більшому. Але ні, просто блокування і тиша.
Це жахливе порушення прав клієнта! Я хочу зрозуміти, як таке можливо у сучасній банківській системі? Де моя можливість надати документи, пояснити транзакції? Чому без попередження? ПУМБ, це не просто формальність — це реальні люди, їхні зароблені кошти і життя, які ви раптово вирішили заблокувати без пояснень і можливості зкомунікувати.
Хочу, щоб інші знали про цей досвід і задумалися перед тим, як довірити вам свої гроші. Це просто абсурд і беззаконня!