Курс валютв ПУМБ |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 11.45 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение ПУМБ: ул. Европейская, 10, Вишнёвое
Адрес:
Киевская область, Вишнёвое, ул. Европейская, 10
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

22 июля 2025, 12:36
Вітаємо!
Нам шкода, що Ви опинилися в такій ситуації.
Маємо зазначити, що відповідно до вимог Національного банку України встановлено добовий ліміт — до 100 000 грн, а також додатково діє банківський ліміт — до 600 000 грн на місяць по кожному рахунку.
На жаль, змінити ці обмеження наразі неможливо.
Дякуємо за розуміння!
Нам шкода, що Ви опинилися в такій ситуації.
Маємо зазначити, що відповідно до вимог Національного банку України встановлено добовий ліміт — до 100 000 грн, а також додатково діє банківський ліміт — до 600 000 грн на місяць по кожному рахунку.
На жаль, змінити ці обмеження наразі неможливо.
Дякуємо за розуміння!
Закрили рахунок, бо користувався ним за призначенням. Кредиткою розраховувався в магазинах, мав кешбек. Дебетову картку поповнював чистим підприємницьким доходом з Ощадбанку, інколи купував валюту, щоб захиститися від девальвації гривні. Закрили рахунок, бо не підійшла декларація за 2023 рік, в якій, звісно, менша сума, ніж потрібно. Не рекомендую банк бо мабуть, ще живе у 2020 році і не враховує девальвацію гривні.
Комментарии (3)
Ответ банка

Вітаємо!
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Банк несподівано та без пояснення причин закрив рахунок. Цей рахунок використовувався для отримання соціальних виплат та кредитної картки.
Комментарии (2)
Ответ банка

16 июля 2024, 13:18
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам шкода, що у Вас склалась така ситуація. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
10.02.24, при знятті готівки у відділенні банку Пумб, стався тех збій, готівка не видалась, гроші з карти списані, баланс без цієї суми. Сума 10 т гривень. На гарячій лінії мені запропонували зробити заявку на оскарження, в своїй системі вони повідомили що дійсно в них показує тех збій, гроші не видані, але чекати треба від 40 до 90 днів. Це якими регламентами прописано? Робіть інкасацію і повертайте кошти які списали!
Комментарии (7)
Ответ банка

Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно проведемо детальну перевірку та надамо Вам вичерпну відповідь.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно проведемо детальну перевірку та надамо Вам вичерпну відповідь.
Це вже якесь самовправство. Горяча лінія каже гроші заказані можете пійти отримати, в касі гроші є, але тільки під депозити та для віп клієнтів.Усім іншім грошей нема. Саме цікавіше починається при розмові з менеджерами.Спочатку вони натякають, що не вказані вірно реквезити свіфт платежу, потім чому прийшли на їх відділеня, а не на інше. Коли спитав, чи можу написати скаргу взагалі взяла навушники.Що маємо на зараз. Валюта є, але дсотавляти її коштую немалі гроші і віддавати її не хочуть, але зобов’язані за наказом НБУ.Віддається розпорядження поділити клиєнті на тих хто може отримати та тих хто не може. Тим хто не може розказують різноманитні байки, грошей вони не отримають у валюті. Скарги реєструють, але нічого не змінять.Треба зробити запит до НБУ. Зробіть хоч єдиний меседж, кол центр говорить усе є, відділеням надан наказ не віддавати валюту.
Комментарии (1)
Ответ банка

2 сентября 2022, 17:20
Вітаємо!
Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Наразі значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
Відмовили в видачі дебетної карти, бо до ОРИГІНАЛУ паспорта була копія витягу з реєстру!!! Навіщо тоді цей пластиковий шматок, якщо треба бумажками підтверджувати, вимога банку абсурддна
Написать комментарий
Ответ банка

Доброго дня.
Для Вашої ідентифікації, перед початком встановлення договірних відносин, підлягають тільки оригінали документів.
Для Вашої ідентифікації, перед початком встановлення договірних відносин, підлягають тільки оригінали документів.
Мав необережність після продажу нерухомості зарахувати кошти, виявилось що зняти можливо лише 600 тис грн. хоча пояснив що гроші потрібні для купівлі іншої нерухомості, і чекати мене ніхто не буде.
Оператори кол-центру посилаються на постанову НБУ якої немає, на гарячій лінії НБУ чітко відповіли, що зняття готівки можливо по 100 тис грн в день хоть кожен день. На звернення в банк ПУМБ надійшла відповідь:
11.07.2025 No KHO-56.3.2/50893
На No 202506−7528 від 20.06.2025
Відповідь на звернення
Шановний Олегу П!!!
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ
БАНК» (надалі — Банк, АТ «ПУМБ») засвідчує Вам свою повагу та у відповідь на Ваше звернення No 202506−7528 від 20.06.2025 повідомляє наступне.
У зв’язку із введенням в Україні з 24.02.2022 воєнного стану, було прийнято
низку законодавчих актів, спрямованих на встановлення правил роботи, зокрема,
банків в таких умовах. Саме тому, Банк прийняв рішення обмежити суму зняття
готівки з рахунку клієнта у розмірі 600 000 грн. на місяць згідно з внутрішніми
документами. Ліміт буде оновлено в наступному місяці і операції зняття знову будуть
доступні.
Звертаємо Вашу увагу, що коштами можна користуватися безготівково, а саме:
розраховуватись карткою в магазинах онлайн та офлайн.
При виникненні додаткових питань до Банку телефонуйте online з сайту Банку
pumb.ua, із застосунку ПУМБ або звертайтесь за номерами:
+38 044 290 7 290 (по Україні та з-за кордону згідно з тарифами операторів),
+38 096 290 7 290 (для абонентів Київстар),
+38 050 290 7 290 (для абонентів Vodafone),
+38 093 290 7 290 (для абонентів lifecell).
З повагою,
Начальник Управління обробки
клієнтських звернень Тетяна ШКУРКО
За підсумком, дякуючи банку ПУМБ, нерухомість купив хтось інший, курс доллара піднявся, «Велике ДЯКУЮ» банк ПУМБ.