Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 43.9 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Киев, ул. Н. Лаврухина, 4
Адрес:
Киев, ул. Н. Лаврухина, 4
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, (касса: 09:00-17:30, перерыв: 14:00-15:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
YanOstOke
15 февраля 2024, 14:23
Завжди рада звертатися до відділення в трц Район. Співробітники привітно зустрічають та допомагають з вирішенням питань. В касі постійно є валюта для купівлі і продажу, не потрібно замовляти через гарячу лінію та створювати заявку через додаток. Вже кілька років є клієнтом банку жодного разу не розчарувалася в ПУМБ.
Написать комментарий
Ответ банка
15 февраля 2024, 14:27
Вітаємо!
Щиро дякуємо за довіру! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Щиро дякуємо за довіру! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Доброго дня
Шановне керівництво Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Я досить довгий час являють клієнтом банку, активно користуюсь багатьма продуктами, маю хорошу платіжку дисципліну та репутації серед клієнтів. За весь час роботи з банком в мене вперше виникла проблема катастрофічного масштабу, прошу допомогти в її вирішенні врегулюванні у вас.
Я маю кредитну карту з лімітом 47 тис.грн іноді користуюсь при потребі але все вчасно сплачую. Станом на 05.12.2023 року по карті був доступний ліміт 47 тис.грн абсолютно без заборгованості по ній. В цей день зранку коли я відпочивав із 5:57 до 6:01 були здійснені 4 успішних транзакції на списання коштів в іноземній валюті по курсу 0,25 грн, за послуги Пасажирських залізничних перевезень від продавців SUICA MOBILE PAYMENT SIBUYAKU JP, а також PASMO TOKIO JP на загальну суму 12 216 грн 87 коп. помітив я це пізніше так як PUSH повідомлення приходять та зникають. Після цього заблокував можливість розрахунків в інтернеті та карту. Дані про карту 3 — м особам не розголошував! ШАХРАЇ МЕНЕ ОБІКРАЛИ!
Я звернувся до банку заповнив необхідну форму в онлайні для розслідування даних операцій, прибув до відділення ПУМБ в ТРЦ Район додатково проговорив ситуацію менеджеру надав всю необхідну інформацію довідки про подання заяви в поліцію, в поліції написав заяву на розслідування правоохоронними органами я так розумію КІБЕР ПОЛІЦІЄЮ все детально описав та надав. В банку мені повідомили що розгляд заяви по формі до 45 днів, а в поліції до 30 днів! Зі свого боку зробив все що міг та зараз чекаю рішення. Чекаю але борг висить на кредитному рахунку і можливо на нього нарахуються %. Я ніколи в житті не потрапляв в подібні ситуації, я прошу вас про допомогу проконтролюйте даний процес з боку банку та допоможіть в його вирішенні. Я готовий надати всю необхідну додаткову інформацію тільки би вирішилась проблема. Я не планую виплачувати цей борг так як ці гроші в мене вкрали, якщо питання не вирішиться я буду підіймати його на найвищі рівні, До Національного Банку України, Прем'єра Міністрів, а до Президента України. Банк та Правоохоронні органи мають розслідувати та вирішити дану ситуацію, а не почепити цей борг на людину яка його не брала!
Комментарии (4)
Шановне керівництво Міністерства Фінансів України та Правління банку ПУМБ!
Я досить довгий час являють клієнтом банку, активно користуюсь багатьма продуктами, маю хорошу платіжку дисципліну та репутації серед клієнтів. За весь час роботи з банком в мене вперше виникла проблема катастрофічного масштабу, прошу допомогти в її вирішенні врегулюванні у вас.
Я маю кредитну карту з лімітом 47 тис.грн іноді користуюсь при потребі але все вчасно сплачую. Станом на 05.12.2023 року по карті був доступний ліміт 47 тис.грн абсолютно без заборгованості по ній. В цей день зранку коли я відпочивав із 5:57 до 6:01 були здійснені 4 успішних транзакції на списання коштів в іноземній валюті по курсу 0,25 грн, за послуги Пасажирських залізничних перевезень від продавців SUICA MOBILE PAYMENT SIBUYAKU JP, а також PASMO TOKIO JP на загальну суму 12 216 грн 87 коп. помітив я це пізніше так як PUSH повідомлення приходять та зникають. Після цього заблокував можливість розрахунків в інтернеті та карту. Дані про карту 3 — м особам не розголошував! ШАХРАЇ МЕНЕ ОБІКРАЛИ!
Я звернувся до банку заповнив необхідну форму в онлайні для розслідування даних операцій, прибув до відділення ПУМБ в ТРЦ Район додатково проговорив ситуацію менеджеру надав всю необхідну інформацію довідки про подання заяви в поліцію, в поліції написав заяву на розслідування правоохоронними органами я так розумію КІБЕР ПОЛІЦІЄЮ все детально описав та надав. В банку мені повідомили що розгляд заяви по формі до 45 днів, а в поліції до 30 днів! Зі свого боку зробив все що міг та зараз чекаю рішення. Чекаю але борг висить на кредитному рахунку і можливо на нього нарахуються %. Я ніколи в житті не потрапляв в подібні ситуації, я прошу вас про допомогу проконтролюйте даний процес з боку банку та допоможіть в його вирішенні. Я готовий надати всю необхідну додаткову інформацію тільки би вирішилась проблема. Я не планую виплачувати цей борг так як ці гроші в мене вкрали, якщо питання не вирішиться я буду підіймати його на найвищі рівні, До Національного Банку України, Прем'єра Міністрів, а до Президента України. Банк та Правоохоронні органи мають розслідувати та вирішити дану ситуацію, а не почепити цей борг на людину яка його не брала!
Ответ банка
8 декабря 2023, 11:56
Вітаємо!
Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для розслідування зазначених списань. Після завершення вичерпної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Нам шкода, що Ви постраждали від шахрайських дій. Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, тому просимо Вас надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для розслідування зазначених списань. Після завершення вичерпної перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
При сплаті комуналки через мобільний додаток в продовж двох місяців за тепло (а це майже 4тис гривень) банк відправляв гроши в теплоенерго на рахунок абсолютно іншого користувача (додаток ПУМБ підтягнув в послуги за моєю адресою ІНШОГО ЛІВОГО користувача) там поля незмінні, тобто їх руками внести було неможливо. Помітили коли заборгованісь почала збільшуватись. Ще 09.03.2023 звернувся і у відділення (Київ, Лаврухина,4) персонально до менеджера, написав заяву у віддділенні,і одночасно відправив електронне звернення на електронку банка (Зі скріном і log-файлом). Банк не електронку відповів що чекайте відповіді. Сьогодні 77 діб пройшло. Відповіді нема, повернення нема. Поверніть гроши, це косяк роботи додатка банку… А менеджер мене посилає розбиратись з теплоенерго… А вони тут до чого. Я скористався послугою банку і питання у мене до банку.
Комментарии (2)
Ответ банка
26 мая 2023, 13:57
Вітаємо!
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше та провести внутрішнє розслідування, тому просимо написати нам Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення для перевірки інформації. Про результати розслідування ми неодмінно надамо зворотній зв'язок.
Вже не знаю куди звертатись, заплатив кошти банку у час війни по кредиту, наданому у мирний час, як положено на сайті Pumb Online тут — https://www.pumb.ua/credit/pay_online
Банк 14 лютого їх прийняв, вони списались з моєї картки.
Потім проходить тиждень другий, а коштів все немає.
Я звертаюсь до підтримки, вони не відповідають по суті — лише формальні відписки, запит прийнято, розглядаємо…
У кінці лютого кошти несподіванно повертаються на карту,
я пишу електронний лист 2 березня з запитом, «чому та що робити?»
9 березня приходить формальна відповідь, що кошти не зараховані.
На мої питання чому банк не зараховує кошти — нічого не відповідають по суті.
Що робити далі теж не говорять — лише очікуйте.
Скарги з сайту не допомагають — банк не реагує, посилаючись на проблеми PayHub та їх причини. Але ж хвилинку, я не маю жодного відношення до PayHub, бо платив на сайті PUMB, а не PayHub (!).
При цьому на даний момент проценти по кредиту продовжують набігати вже як місяць, а жодних варіантів вирішення проблеми з оплатою не надано
Комментарии (4)
Банк 14 лютого їх прийняв, вони списались з моєї картки.
Потім проходить тиждень другий, а коштів все немає.
Я звертаюсь до підтримки, вони не відповідають по суті — лише формальні відписки, запит прийнято, розглядаємо…
У кінці лютого кошти несподіванно повертаються на карту,
я пишу електронний лист 2 березня з запитом, «чому та що робити?»
9 березня приходить формальна відповідь, що кошти не зараховані.
На мої питання чому банк не зараховує кошти — нічого не відповідають по суті.
Що робити далі теж не говорять — лише очікуйте.
Скарги з сайту не допомагають — банк не реагує, посилаючись на проблеми PayHub та їх причини. Але ж хвилинку, я не маю жодного відношення до PayHub, бо платив на сайті PUMB, а не PayHub (!).
При цьому на даний момент проценти по кредиту продовжують набігати вже як місяць, а жодних варіантів вирішення проблеми з оплатою не надано
Ответ банка
11 марта 2023, 10:30
Вітаємо!
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Хочу висловити подяку співробітнику відділення К30 Євтушенко Катерині.Привітлива, уважна дівчина.Швидке і якісне обслуговування.
Написать комментарий
Ответ банка
10 февраля 2023, 16:21
Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Ответ администратора
14 февраля 2023, 11:59
Відгук не зарахований (на 14.02.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Обслуговувалась на відділені ПУМБ Банка за адресою м.Київ, Лаврухіна, 4. Отримала інформацію та якісне обслуговування від співробітників відділення. Бажаю відмітити якістну консультацію, проведену Бережним Богданом. Звертаюсь до данного спіробітника неодноразово, завжди отримую повну та якісну консультацію, та лояльне відношення до себе.
Написать комментарий
Ответ банка
17 января 2023, 13:41
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Хочу поблагодарить сотрудника отделения ПУМБ Банка по адресу Лаврухина, 4 Бережного Богдана. Огромное спасибо данному сотруднику. Он все объяснил, подсчитал, помог определиться с выбором нужных депозитов для меня. Отличный сотрудник.
Написать комментарий
Ответ банка
11 января 2023, 14:44
Вітаємо! Дякуємо за відгук! Працюємо для наших клієнтів :)
Не берут трубку (27минут)
Не решают вопросы (колццентр-отстой)
Все не соответствует Действительности
Написать комментарий
Не решают вопросы (колццентр-отстой)
Все не соответствует Действительности
Ответ банка
8 декабря 2021, 10:36
Руслан, добрый день!
Будем благодарны, если напишете нам детали звонков на горячей линии, а также их дату и время, чтобы мы могли разобраться в ситуации и проверить корректность консультации со стороны наших коллег.
Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
Будем благодарны, если напишете нам детали звонков на горячей линии, а также их дату и время, чтобы мы могли разобраться в ситуации и проверить корректность консультации со стороны наших коллег.
Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
Я є клієнтом в банку ПУМБ, кожного місяця я з'являюсь в банк, щоб проплатити свої платежі, і хочу сказати, що касове обслуговування на 5+, швидко і надійно, і до того у мене були дві кредитні карточки, закрила без проблем, привітливі спеціалісти, завжди всміхненні і ввічливі, Приємний Банк!
Комментарии (3)
Ответ администратора
23 мая 2020, 11:23
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 23.05.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку ПУМБ.
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку ПУМБ.
Сегодня 10.12.2019. Я пришла в отделение банка«ПУМБ», которое находиться по адресу: г.Киев, ул.Н.Лаврухина 4, для того, что-бы снять деньги с еврового счета.
Подойдя к кассе- я объяснила кассиру (имя кассира Штулет Олеся), что мне нужно снять с еврового счета деньги, а именно евро перевести в гривны и потом купить у доллары. Кассир дает мне заполнить бланк, где я должна указать фамилию и имя отправителя. Я объясняю, что в прошлый раз я ничего не указывали, подходила с паспортом и карточкой и мне выдавали деньги. Кассир начинает по хамски рассказывать, что есле я не укажу фамилию и имя отправителя, то не получу никаких денег, и еслия не хочу заполнять этот бланк — то я мошенница.
Я звонила на горячую линию, но Ничего толковово — как решить этот вопрос мне не сказали. После этого я обратилась к управляющей этого отделения — выяснить почему я не могу забрать свои деньги, почему я должна ходить унижаться — что-бы забрать свое? Когда у меня уже слезы лелись рекой, когда я нашла старую смс за 30.09.2019 и показывала ее и объясняла, что в прошлый раз я неуказывала никаких фамилий и получила деньги по паспорту, и что у меня нет сейчас возможности связаться с другой страной что-бы уточнить кто именно отправил деньги — и только после этого до них наконец-то дошло!!! Я МОГУ ПОЛУЧИТЬ ДЕНЬГИ ПО КАРТЕ!!!
Прийдя опять к кассиру с управляющей- которая объяснила кассиру, что я могу получить деньги по своей карте — кассир Штулет Олеся — скривила ужасное лицо, что ей все же прийдется выдать мне деньги.
Я была шокирована поведением этой ЗВЕЗДНОЙ и хамовитой кассирши. Не пойму по каким параметрам или принципам она выдает деньги??? Я на 7м месяце беременности, я еле перенесла такое долгое унижение пока выпрашивала свои деньги и объясняла сотрудникам банка, и благодаря этой кассирше — из-за того, что я сильно перенервничала — меня положили в больницу на сохранение.
Пока никаких мер никто не предпринял и даже не извинился.
Написать комментарий
Подойдя к кассе- я объяснила кассиру (имя кассира Штулет Олеся), что мне нужно снять с еврового счета деньги, а именно евро перевести в гривны и потом купить у доллары. Кассир дает мне заполнить бланк, где я должна указать фамилию и имя отправителя. Я объясняю, что в прошлый раз я ничего не указывали, подходила с паспортом и карточкой и мне выдавали деньги. Кассир начинает по хамски рассказывать, что есле я не укажу фамилию и имя отправителя, то не получу никаких денег, и еслия не хочу заполнять этот бланк — то я мошенница.
Я звонила на горячую линию, но Ничего толковово — как решить этот вопрос мне не сказали. После этого я обратилась к управляющей этого отделения — выяснить почему я не могу забрать свои деньги, почему я должна ходить унижаться — что-бы забрать свое? Когда у меня уже слезы лелись рекой, когда я нашла старую смс за 30.09.2019 и показывала ее и объясняла, что в прошлый раз я неуказывала никаких фамилий и получила деньги по паспорту, и что у меня нет сейчас возможности связаться с другой страной что-бы уточнить кто именно отправил деньги — и только после этого до них наконец-то дошло!!! Я МОГУ ПОЛУЧИТЬ ДЕНЬГИ ПО КАРТЕ!!!
Прийдя опять к кассиру с управляющей- которая объяснила кассиру, что я могу получить деньги по своей карте — кассир Штулет Олеся — скривила ужасное лицо, что ей все же прийдется выдать мне деньги.
Я была шокирована поведением этой ЗВЕЗДНОЙ и хамовитой кассирши. Не пойму по каким параметрам или принципам она выдает деньги??? Я на 7м месяце беременности, я еле перенесла такое долгое унижение пока выпрашивала свои деньги и объясняла сотрудникам банка, и благодаря этой кассирше — из-за того, что я сильно перенервничала — меня положили в больницу на сохранение.
Пока никаких мер никто не предпринял и даже не извинился.
Ответ банка
11 декабря 2019, 11:02
Добрый день!
Сожалеем, что такая ситуация могла возникнуть. Передали коллегам в профильный отдел на проверку.
Сожалеем, что такая ситуация могла возникнуть. Передали коллегам в профильный отдел на проверку.