Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение ПУМБ: Каменец-Подольский, ул. Соборная, 27

Адрес:
Хмельницкая область, Каменец-Подольский, ул. Соборная, 27
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
4
22 марта 2024, 12:48
Вітаю. Сьогодні 22.03.2024 мала можливість відкрити картку у Камʼянці-Подільському, по вулиці Соборній 27. Що мене найбільше здивувало: у відділенні погано ловить мобільна мережа та співробітники пропонують підключатися до публічного WI-FI сусіднього магазину «Аврора», при цьому потрібно заходити в Дію, щоб дати доступ до своїх даних чи свій електронний підпис. Дайте, будь ласка, відповідь наскільки це безпечно робити з публічної мережі та чому Перший Український Банк не має власної точки WI-FI? Обслуговування трішки повільне, працювало лише два співробітники, але в загальному до цього немає питань.
Комментарии (1)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
22 марта 2024, 13:17
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми неодмінно розберемось у ситуації та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
5
14 марта 2024, 19:28
Був в відділенні банку в другій половині дня, що можу сказати дівчата привітні ніби тільки що почали роботу. Попав до спеціаліста Марія Буга. Дівчина з приємною посмішкою швидко і локанічно все розяснила по моєму питанню. Дякую вам Пані Марія Буга за швидкий і бездоганний сервіс. По більше би таких працівників.
Написать комментарий
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
14 марта 2024, 19:50
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
5
12 марта 2024, 14:23
Я є клієнтом ПУМБ уже не перший рік. Бував у різних містах і відділеннях банку, але найчастіше буваю саме у відділенні кам-под, бо то рідне місто. Не буду стверджувати, що ПУМБ є найкращим банком в Україні, бо кожен банк має якісь свої переваги і фішки. Тому тут для мене визначним фактором стають люди — працівники відділення, рівень сервісу та індивідуального підходу до клієнтів.
На дворі війна, тому я нормально ставлюся, що всі на нервах, трохи злякані. І тому в такий час ще більше ціную людей (не тільки з банку, а й з усіх сфер) які зберігають психічну рівновагу і намагаються професійно виконувати свої обов’язки. Я теж працюю з клієнтами, але в торгівлі. І нажаль усе вищесказане не можу приписати клієнтам. Нерідко клієнти виливають стількох негативу на тебе, що просто дивуєшся, як ті працівники взагалі ще не «з'їхали з котушок».
У відділенніях ПУМБ я теж нерідко спостерігав агресію зі сторони клієнтів, коли чекав у черзі. І можу твердо сказати, що персонал — достойно тримається. Дивлячись на цих милих дівчаток, їх дуже шкода стає в такі моменти, коли хтось, особливо здорові мужики, самостверджуються за їх рахунок.
Зазвичай стараюсь потрапити «на прийом» до дівчинки на ім'я Марія. З нею легко спілкуватися, завжди неквапливо розкладе «все по полках» і спокійно реагує на мої часом недолугі запитання. Недавно сів до неї за стіл після клієнта, що добряче «виїв їй мозок». Було видно, що дитина знервована, але трималася впевнено. Я тихенько запропонував, що принесу їй каву і якогось тістечка, щоб трішки розрадити. Вона чемно відмовила і попросила обговорювати лише нагальні питання бо (і тут я в шоці) у них відеоспостереження. Я навіть не можу уявити, який це стрес бути весь час «під прицілом камери». Я б в таких умовах не працював, скажу чесно! Моє питання було вирішено швидко і професійно. Ставлю відділенню 5зірочок. Так тримати, красуні!
Написать комментарий
Ответ банка
ПУМБ
12 марта 2024, 15:46
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!

Також маємо зауважити, що відеоспостередження у відділеннях нашого банку зроблено з метою безпеки відвідувачів та співробітників відділення.
5 не засчитана
7 марта 2024, 11:14
Отличний банк, приємне обслуговування,
Рекомендую
Написать комментарий
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
7 марта 2024, 12:22
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
5
28 декабря 2022, 16:43
Як усім відомо на сьогоднішній день придбання валюти є для кожного українця чимось досить цінним. Отже провівши моніторинг банків на дану тему я обрав ПУМБ. Спочатку прийшов поцікавитись і мене консультувала дівчина на ім'я Марія. Надавши відповіді на усі мої запитання записала мені свій номер телефону, який мені в подальшому таки знадобився. Отож прийшов день, коли я набрав пані Марію і вона призначила мені зустрічі… Прийшовши на відділення я потрапив на перерву касі- та це не питання.Марійка чемно повідомила досить немалу чергу, Військових ми обслуговуємо позачергою"!!! Менеджер на своєму місці!!! Даний час проведений у банку був для мене відпочинком свого роду — тому, що відчував атмосферу доброзичливості та приязні до себе як до клієнта…До сьогодні моє ставлення до фінансових установ було іншим- але працівник, яка зі мною «возилася» перевернула моє уявлення про банки… Хочеться подякувати такому спеціалісту за витримку та ввічливе ставлення до клієнтів … Це РІВЕНЬ!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
ПУМБ
28 декабря 2022, 17:45
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
5
16 декабря 2022, 20:07
Майже рік не відвідував фінустанову, а сьогодні прийшов до відділення аби отримати нову банківську картку. Мій візит припав на час повітряної тривоги, коли у місті вили сирени і вимикали світло… В умовах невизначеності щодо подальшої роботи фахівці банку періодично виходили до клієнтів і відповідали на їхні питання… Відтак я дізнався, що на період воєнного стану функціонування старих дебетних карток продовжено (перевірив у наявному банкоматі — саме так і є)! А ще було приємно почути врешті-решт про відбій повітряної тривоги та отримати новий «пластик» від банку. Щиро вдячний усім «причетним» до сьогоднішнього дійства — Олександру, Марії, Крістіні…
Комментарии (3)
Ответ банка
ПУМБ
19 декабря 2022, 15:05
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук!
1
4 сентября 2022, 13:33
Як і в багатьох тих, хто тут писав, виникла проблема зняття валютної готівки.
Хочу зазначити що в інших банках такої проблеми немає.
Замовив в четвер (25го серпня) валюту на понеділок, прийшовши в понеділок мені повідомили що надійшло розпорядження не видавати валюту готівкою і якщо я хочу то можу зняти в гривні. Звісно що при таких курсах мене не влаштовувало зняття в гривні. Головний менеджер почала розказувати про запобігання махінацій і видала бланк заяви де потрібно вказувати походження грошей та прикріпляти документи що свідчать про їх легальність і сказала що ситуація можливо покращиться з 15го вересня. Зауважу що при надходженні грошей на рахунок ніяких доказів не потрібно, а тільки тоді коли вже хочеш ці гроші зняти =) На гарячій лінії сказали що нічого такого не знають і ніяких розпоряджень не було ні від головного офіса ні від НБУ і порадили ще раз замовити валюту вже на наступний четвер і що якщо не видадуть то знову телефонувати їм. Прийняли скаргу (яку так і не розглянули в обіцяні 5 днів) і побажали успіху. Зрозуміло що в наступний четвер гроші не видали, а головний менеджер на пропозицію поспілкуватися з гарячою лінійою сказала що ні з ким говорити не збирається.
І вже на наступний день, в п’ятницю (2го вересня), всім приходить повідомлення що з 10го вересня буде зніматися комісія у розмірі 1% від суми при знятті валюти готівкою.
Так що всі ці ніби то проблеми з валютою через агресію росії, зараз виглядають огидно.
Комісія — це нормально але не таким ось чином. Багато в кого були плани на ці кошти в певний час і багато хто зняв в гривні від безвиході і втратив ~1000грн на тисячі доларах на конвертації. Дуже розлючений ось такою поведінкою і таким ставленням до своїх клієнтів. Закриваю всі рахунки і переходжу до більш адекватного банку.
Комментарии (12)
Ответ банка
ПУМБ
5 сентября 2022, 19:25
Вітаємо! Нині, через ускладнення логістики поставок готівкової валюти та через зростання попиту на неї, дійсно виникають затримки у видачі замовленої готівки. Крім того, насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.
Дійсно, з З 10 вересня ПУМБ змінює тарифи на зняття в касі банку готівки у валюті (USD/EUR/GBP/PLN) з дебетних карток всеКАРТА. Відтепер, власники дебетових карток всеКАРТА під час зняття в касі банку готівки у валюті USD/EUR/PLN/GBP сплачуватимуть 1% комісії. Банк був змушений ввести комісію за зняття готівки у валюті в касі банку через збільшення вартості обслуговування готівкової валюти. Водночас, для клієнтів, які стабільно зберігають гроші в ПУМБ діятимуть пільгові умови. Якщо протягом календарного місяця сумарно на поточних та депозитних рахунках клієнта в валюті рахунку щоденно знаходилось не менше 500 USD/EUR/PLN/GBP, то наступного календарного місяця зняття валюти в касі буде для власників карток всеКАРТА — безкоштовне 2 рази на місяць на загальну суму меншу за 500 000, 01 грн.
Однак, Ви все ще можете зняти кошти без комісії, до 10 вересня.
3
2 сентября 2022, 19:07
История о том, как некогда любимый, можно сказать семейный банк, становится тем банком, из которого выходит вся семья. Как и для многих, банк ПУМБ был для меня эталонным. Отзывчивая служба поддержки, удобный мобильный банкинг, хорошие условия банковские… Но это всё перечеркнуто посещением отделения в Каменец-Подольске, Хмельницкая область. И кстати, это не первый негативный отзыв по этому отделению. Заказывала несколько раз валюту для снятия. И каждый раз ответ в кассе: снятие ТОЛЬКО в гривне. При этом тут же, человек подходит в кассу с просьбой о покупке валюты и О чудо, валюту продают! За разъяснениями иду к управляющей отделения. И она мне выдает: снятие в гривне. Если не устаивает в гривне, а хотите в валюте- заполните бумажку, в которой нужно указать все мои данные, а также подкрепить это всё нужно доказательством того, что эти деньги легальные. Не вопрос: все документы есть, но самое главное- после подачи этого всего добра, нужно ждать рассмотрения 30 дней. 30 ДНЕЙ! На горячей линии сказали, что таких распоряжений из головного офиса не поступало и это инициатива исключительно управляющей отделением. А теперь вопрос к руководству ПУМБа. Скажите, Вы свой бренд ПУМБ продаете по франшизе? В отделениях, под вывеской ПУМБа управляющий устанавливает свои правила на свое усмотрение, не считаясь с корпоративными нормами? Я понимаю, что есть проблемы с доставкой наличной валюты. Но можно предупредить, что сегодня заказанная вами валюта на отделение не пришла. Я третий раз отпрашиваюсь с работы, чтобы получить ЗАКАЗАННЫЕ, деньги, а в итоге получаю бумажку для заполнения, решение по которой нужно ожидать 30 дней? Итог: я и мой муж (который перевел в этот банк свой зарплатный проект), планируем закрыть все свои счета в этом банке. Сделать Свифт-перевод в другой, более ценящий своих клиентов банк (их много) и больше не тратить нервы на этот, некогда любимый банк. Банку удачи. Сделайте что-нибудь, чтобы забить эту пробоину, в которую утекают ваши клиенты. Этот пост для тех, кто в раздумьях, стать ли клиентом банка ПУМБ.
Комментарии (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
3 сентября 2022, 10:16
Вітаємо! Воєнна агресія РФ проти України негативно вплинула на логістику поставок готівкової валюти, у той же час попит на готівкову валюту різко збільшився. Ми активно працюємо над тим, щоб задовольнити потреби всіх наших клієнтів, насамперед — вкладників. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Ваша заявка містить дані, необхідні для початку розслідування. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок
1
1 сентября 2022, 19:01
Заказывал валюту у менеджера банка по приходу в кассу сказали нет валюты на отделении, и так 2 раза подряд, звонил не однократно на горячую линию, оставил жалобу (1168157405) (1137043734), больше ничем мне не могут помочь сказали.
Заведующая отделения ссылается на то, что было распоряжение не выдавать валюту хотя на горячей линии говорят, что такого распоряжения не было и если валюта заказана то должны выдать.
Комментарии (1)
Ответ банка
ПУМБ
2 сентября 2022, 17:16
Вітаємо!

Через військову агресію Росії проти України, значно ускладнилася логістика поставок готівкової валюти. У той же час різко зріс попит на готівкову валюту. І це спричинило необхідність попереднього замовлення клієнтами валюти. В вашому випадку ми не змогли вчасно доставити валюту в відділення, тому що насамперед ми задовольняємо потреби наших клієнтів, які розміщують валютні депозити в нашому банку. Як правило, вони мають персональних менеджерів і в рамках чинних обмежень проблем з отриманням валютної готівки у них немає.

Також нагадуємо, що Ви можете розрахуватися карткою до рахунку в іноземній валюті в торгівельній мережі, отримати валюту в АТМ за кордоном або зняти кошти в гривневому еквіваленті у разі відсутності іноземної валюти в касі відділення.
5
9 апреля 2022, 23:07
Трапилося мені бути у справах у відділенні ПУМБ на Соборній у Кам-Подільському (треба було переказ зробити на картку іншого банку). Знаєте, був здивований. В доброму сенсі слова. В такий важкий час, коли навколо паніка, стрес, усі перелякані, нервові, працівники відділення зберігаючи спокій і холоднокровність обслуговували потік клієнтів. Намагались з розумінням ставитися до кожного клієнта, згладжувати конфліктні ситуації (сам працюю в торгівлі багато років, знаю як важко працювати з нервовими клієнтами). Не знаю, яку витримку треба мати, щоб в такі моменти знаходити сили з посмішкою обслуговувати клієнтів, знаючи, що десь там, гинуть наші земляки. Дівчата твердо тримають оборону на своєму фінансовому фронті. У відділенні чисто, приємна тиха атмосфера. Моїм питанням займалася дівчинка на ім'я Марія. Коректно сприймала мої часами недолугі питання і грамотно «розклала все по полицях». Допомогла зробити переказ, а головне, ця «добра фея» на деякий час змусила мене забути, що твориться навколо, що гроші я пересилаю на схід, товаришу у зсу. Я відчув себе звичайним клієнтом, що просто прийшов вирішити якісь буденні питання. І це радує, що банк готує такі кадри. Керівник відділення теж працювала з клієнтами, підтримуючи своїх підопічних. Видно, що людина на своєму місці. Дякую дівчатам з ПУМБ і феї Марічці, що робити так файно свою справу. Удачі вам і мирного неба!
Написать комментарий
Ответ банка
ПУМБ
11 апреля 2022, 15:10
Вітаємо!
Щиро дякуємо, що поділилися враженнями від відвідування нашого відділення, Ваші слова вдячності обов'язково будуть передані його працівникам.

Все буде Україна!
Страницы: 12
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отделения и банкоматы ПУМБ в Каменце-Подольском 🏦 / Отделение ПУМБ: ул. Соборная, 27 , Каменец-Подольский

На странице собрана вся информация про отделение ПУМБ по адресу Каменец-Подольский, ул. Соборная, 27 .  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  ПУМБ - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении ПУМБ  расположенном по адресу Каменец-Подольский, ул. Соборная, 27 - конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.