Курс валютв ПУМБ |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.7 |
| PLN | 11.45 | 11.8 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Отделение ПУМБ: ул. Соборная, 27 , Каменец-Подольский
Адрес:
Хмельницкая область, Каменец-Подольский, ул. Соборная, 27
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
DmytroSerov
26 ноября 2025, 13:59
Сервіс в касі…жах… стосується касира першої каси. Навіть не піднімає голову до людей коли працює. Взагалі мовчу про посмішку…якої нема. Я розумію що важкі часи, але ж це сфера обслуговування…
Комментарии (1)
Ответ банка

26 ноября 2025, 15:27
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Ситуація складна, в двох словах не роскажеш.Ми брали кухонний гарнітур в розстрочку, закрили його.Потім взяли кошти 4200 на особисті потреби,і останній платіж помилково внесли на закритий рахунок (за кухню).Тепер його неможливо повернути, дзвонили на гарячі лінії 100500 раз! Вирішення неможливе бо кредит на чоловіка, а він воює! У відділенні порадили, щоб чоловік особисто прийшов в банк, ну звісно їхні відділення в кожному окопі є.Відділення Кам’янець -Подільський справа молода дівчина консультант, не рекомендую! Неприємна, хамка, відношення зверхнє.І тепер до чоловіка постійно дзвонять щоб погасив кредит, кожного дня!!!
Комментарии (8)
Ответ банка

16 июля 2025, 13:33
Вітаємо!
Нам шкода, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Нам шкода, що в Вас склалось негативне враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Звернувся я у ПУМБ для оформлення договору Нафтогаз… Якщо чесно не розумів чому мене відправили до банку для цього але не важливо… Отже заходжу і бачу сидить одна людина на обслуговуванні і в черзі курс людей…Мені запропонували зачекати…Коли підійшла моя черга я надав усі документи і чесно кажучи був приємно здивований оскільки одна людина, встигла при роботі зі мною контролювати усе що відбувається навколо…Дівчинка на ім'я Марія дуже чемно розказала чому саме до банку мене направили…і ось я почув що можу мати їхню картку і можу мати «кешбек»…до того ж усе без комісії оплачувати по комуналці… Супер… Велика подяка Марії, яка вправно виконує свою роботу…
Написать комментарий
Ответ банка

9 августа 2024, 11:39
Вітаємо!
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
Дякуємо, що поділились враженнями! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням нашого банку!
14.05.24 я отримала електронного листа від ПУМБа, де вони просять надати документи, які підтверджують джерела надходження коштів. Через декілька днів я надала у відділення довідку про доходи. А 24.05.24 надіслала ще копію контракту з роботи за кордоном з нарахуванням зарплати на кожен місяць за останні 3 роки. Відповідь на це я не отримала, а 4.06 мої рахунки були заблоковані. Сказати, що я в шоці — нічого не сказати. Це всі мої гроші, які я збирала протягом життя, залишаючи дитину, тяжко працювала. Поклала гроші на рахунок банку, бо думала, так безпечніше. Так як я є ВПО. Тож тепер не маю ні дому, ні грошей. «Дякую», ПУМБ!
Комментарии (11)
Ответ банка

Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Нам прикро, що у Вас склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратися в ситуації, що склалася, і вже направили Ваш запит до відповідного підрозділу банку. Ми надамо зворотній зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Вітаю. Сьогодні 22.03.2024 мала можливість відкрити картку у Камʼянці-Подільському, по вулиці Соборній 27. Що мене найбільше здивувало: у відділенні погано ловить мобільна мережа та співробітники пропонують підключатися до публічного WI-FI сусіднього магазину «Аврора», при цьому потрібно заходити в Дію, щоб дати доступ до своїх даних чи свій електронний підпис. Дайте, будь ласка, відповідь наскільки це безпечно робити з публічної мережі та чому Перший Український Банк не має власної точки WI-FI? Обслуговування трішки повільне, працювало лише два співробітники, але в загальному до цього немає питань.
Комментарии (1)
Ответ банка

Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми неодмінно розберемось у ситуації та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми неодмінно розберемось у ситуації та повернемось до Вас з вичерпною відповіддю.
Був в відділенні банку в другій половині дня, що можу сказати дівчата привітні ніби тільки що почали роботу. Попав до спеціаліста Марія Буга. Дівчина з приємною посмішкою швидко і локанічно все розяснила по моєму питанню. Дякую вам Пані Марія Буга за швидкий і бездоганний сервіс. По більше би таких працівників.
Написать комментарий
Ответ банка

Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Вам подобається наше обслуговування! Вдячні, що так високо оцінили нашу роботу, це надзвичайно важливо для нас!
Я є клієнтом ПУМБ уже не перший рік. Бував у різних містах і відділеннях банку, але найчастіше буваю саме у відділенні кам-под, бо то рідне місто. Не буду стверджувати, що ПУМБ є найкращим банком в Україні, бо кожен банк має якісь свої переваги і фішки. Тому тут для мене визначним фактором стають люди — працівники відділення, рівень сервісу та індивідуального підходу до клієнтів.
На дворі війна, тому я нормально ставлюся, що всі на нервах, трохи злякані. І тому в такий час ще більше ціную людей (не тільки з банку, а й з усіх сфер) які зберігають психічну рівновагу і намагаються професійно виконувати свої обов’язки. Я теж працюю з клієнтами, але в торгівлі. І нажаль усе вищесказане не можу приписати клієнтам. Нерідко клієнти виливають стількох негативу на тебе, що просто дивуєшся, як ті працівники взагалі ще не «з'їхали з котушок».
У відділенніях ПУМБ я теж нерідко спостерігав агресію зі сторони клієнтів, коли чекав у черзі. І можу твердо сказати, що персонал — достойно тримається. Дивлячись на цих милих дівчаток, їх дуже шкода стає в такі моменти, коли хтось, особливо здорові мужики, самостверджуються за їх рахунок.
Зазвичай стараюсь потрапити «на прийом» до дівчинки на ім'я Марія. З нею легко спілкуватися, завжди неквапливо розкладе «все по полках» і спокійно реагує на мої часом недолугі запитання. Недавно сів до неї за стіл після клієнта, що добряче «виїв їй мозок». Було видно, що дитина знервована, але трималася впевнено. Я тихенько запропонував, що принесу їй каву і якогось тістечка, щоб трішки розрадити. Вона чемно відмовила і попросила обговорювати лише нагальні питання бо (і тут я в шоці) у них відеоспостереження. Я навіть не можу уявити, який це стрес бути весь час «під прицілом камери». Я б в таких умовах не працював, скажу чесно! Моє питання було вирішено швидко і професійно. Ставлю відділенню 5зірочок. Так тримати, красуні!
Написать комментарий
На дворі війна, тому я нормально ставлюся, що всі на нервах, трохи злякані. І тому в такий час ще більше ціную людей (не тільки з банку, а й з усіх сфер) які зберігають психічну рівновагу і намагаються професійно виконувати свої обов’язки. Я теж працюю з клієнтами, але в торгівлі. І нажаль усе вищесказане не можу приписати клієнтам. Нерідко клієнти виливають стількох негативу на тебе, що просто дивуєшся, як ті працівники взагалі ще не «з'їхали з котушок».
У відділенніях ПУМБ я теж нерідко спостерігав агресію зі сторони клієнтів, коли чекав у черзі. І можу твердо сказати, що персонал — достойно тримається. Дивлячись на цих милих дівчаток, їх дуже шкода стає в такі моменти, коли хтось, особливо здорові мужики, самостверджуються за їх рахунок.
Зазвичай стараюсь потрапити «на прийом» до дівчинки на ім'я Марія. З нею легко спілкуватися, завжди неквапливо розкладе «все по полках» і спокійно реагує на мої часом недолугі запитання. Недавно сів до неї за стіл після клієнта, що добряче «виїв їй мозок». Було видно, що дитина знервована, але трималася впевнено. Я тихенько запропонував, що принесу їй каву і якогось тістечка, щоб трішки розрадити. Вона чемно відмовила і попросила обговорювати лише нагальні питання бо (і тут я в шоці) у них відеоспостереження. Я навіть не можу уявити, який це стрес бути весь час «під прицілом камери». Я б в таких умовах не працював, скажу чесно! Моє питання було вирішено швидко і професійно. Ставлю відділенню 5зірочок. Так тримати, красуні!
Ответ банка

12 марта 2024, 15:46
Вітаємо!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Також маємо зауважити, що відеоспостередження у відділеннях нашого банку зроблено з метою безпеки відвідувачів та співробітників відділення.
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Також маємо зауважити, що відеоспостередження у відділеннях нашого банку зроблено з метою безпеки відвідувачів та співробітників відділення.
Отличний банк, приємне обслуговування,
Рекомендую
Написать комментарий
Рекомендую
Ответ банка

Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами та обслуговуванням!
Як усім відомо на сьогоднішній день придбання валюти є для кожного українця чимось досить цінним. Отже провівши моніторинг банків на дану тему я обрав ПУМБ. Спочатку прийшов поцікавитись і мене консультувала дівчина на ім'я Марія. Надавши відповіді на усі мої запитання записала мені свій номер телефону, який мені в подальшому таки знадобився. Отож прийшов день, коли я набрав пані Марію і вона призначила мені зустрічі… Прийшовши на відділення я потрапив на перерву касі- та це не питання.Марійка чемно повідомила досить немалу чергу, Військових ми обслуговуємо позачергою"!!! Менеджер на своєму місці!!! Даний час проведений у банку був для мене відпочинком свого роду — тому, що відчував атмосферу доброзичливості та приязні до себе як до клієнта…До сьогодні моє ставлення до фінансових установ було іншим- але працівник, яка зі мною «возилася» перевернула моє уявлення про банки… Хочеться подякувати такому спеціалісту за витримку та ввічливе ставлення до клієнтів … Це РІВЕНЬ!!!
Комментарии (1)
Ответ банка

28 декабря 2022, 17:45
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Майже рік не відвідував фінустанову, а сьогодні прийшов до відділення аби отримати нову банківську картку. Мій візит припав на час повітряної тривоги, коли у місті вили сирени і вимикали світло… В умовах невизначеності щодо подальшої роботи фахівці банку періодично виходили до клієнтів і відповідали на їхні питання… Відтак я дізнався, що на період воєнного стану функціонування старих дебетних карток продовжено (перевірив у наявному банкоматі — саме так і є)! А ще було приємно почути врешті-решт про відбій повітряної тривоги та отримати новий «пластик» від банку. Щиро вдячний усім «причетним» до сьогоднішнього дійства — Олександру, Марії, Крістіні…
Комментарии (3)
Ответ банка

19 декабря 2022, 15:05
Вітаємо! Дякуємо Вам за відгук!