Отделение ПУМБ: Львов, ул. Городоцкая, 104
Адрес:
Львов, ул. Городоцкая, 104
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва, (касса: 08:30-17:00, перерыв: 14:00-15:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
6 января 2023, 17:14
Вітаємо!
Тапніть деклька разів по екрану чи потрусіть телефон, в додатку відкриється вікно і ви зможете наділати лист в технічну підтримку.Наші спеціалісти зроблять все можливе щоб розібратися в ситації.
Тапніть деклька разів по екрану чи потрусіть телефон, в додатку відкриється вікно і ви зможете наділати лист в технічну підтримку.Наші спеціалісти зроблять все можливе щоб розібратися в ситації.
Наразі співпрацею з банком задоволений клієнтом даного банку є вже 5 років жодних обломів за весь цей час в мене не було ні в Ураїні ні закордоном. Послугами банку користуюсь активно
Написать комментарий
Ответ банка
7 августа 2020, 18:31
Дякуємо вам за позитивний відгук.
Раді співпраці.
Раді співпраці.
Блокують картки як їм захочеться!!! Нічого не можна оплатити. Один з самих гірших банків якими я користувався!
Комментарии (1)
Ответ банка
22 апреля 2019, 13:48
Доброго дня!
Повідомляємо, в своїй роботі банк завжди використовує норми чинного Законодавства України та внутрішніх положень. Аби ми змогли перевірити всю інформацію, вкажіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення на форумі Ваш ІПН.
Завчасно дякуємо.
Повідомляємо, в своїй роботі банк завжди використовує норми чинного Законодавства України та внутрішніх положень. Аби ми змогли перевірити всю інформацію, вкажіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення на форумі Ваш ІПН.
Завчасно дякуємо.
Ответ администратора
26 апреля 2019, 14:58
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 26.04.2019).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Проханння пояснити ситуацію