Минфин - Курсы валют Украины

Установить

контакт центр та продукти банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Kvitulya 23 сентября 2015, 10:20
Співпрацюю з банков вже більше 10 років. Завжди була впевнена в якості послуг та продуктів, що для мене головне – все чесно. Працівники відразу розповідають про всі комісії, про плюси та мінуси кожного продукту, залежно від моїх потреб. Але… якість роботи контакт центру останнім часом значно погіршилась. Час очікування на лінії часто перевищує 3 хв., кваліфікація його працівників, теж залишає бажати кращого. Враховуючи те, що банк намагається, як змога більше клієнтів перевести на альтернативні канали, роль контакт центра в якості обслуговування клієнтів зростає.
Тому, рекомендую керівництву банку контролювати високий рівень кваліфікації не лише на відділені, але й в контакт центрі.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться