Старі проблеми не вирішені, нові ще гірше
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- natashaGra
- 18 ноября 2024, 16:11
- #
Если ваши «специалисты» действительно что-то делали , то наверное сервис «европейского» банка не был бы таким убогим. Знаю работу данного банка по другой стране — абсолютно другой уровень сервиса и терминалы в доступных местах и 3 отделения по городу. Так что это «местные «профи такое допускают и разработчик о приложении так до сих пор не счёл нужным ответить
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Прокредит Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.05 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |
В зонах самообслуговування серйозна та критична проблема — при поповненні стається збій і зараховується не вся сума.
Якщо ви це не помітили — то забудьте про свої кошти.
Якщо ви помітили — то через підтримку доведеться все пояснювати і це не вирішення питання, вас направлять писати заяву на перерахунок.
Одного разу перерахували та знайшли 2000, що було не враховані.
Другого разу нещодавно різниці в 5−6 тис гривень та отримана відповідь, що нічого не находять, по камерам дивитись не можуть та т.п.
Отже можете легко втратити кошти і ніяк не довести, а система працює точно не стабільно.
Нам прикро, що у Вас виникли труднощі в користуванні нашими послугами. Дякуємо, що зазначили слабкі сторони процесу — ми допрацьовуватимемо всі недоліки, щоб досвід наших клієнтів від користування обладнанням був максимально комфортним.
Наші фахівці докладають усіх зусиль, щоб розв’язати проблему. У випадку незарахування коштів проводиться інкасація та залучається інженер для перевірки роботи пристрою. Втрата коштів неможлива, оскільки відбувається фіксація всієї інформації про внесені кошти та ті кошти, що фактично є в терміналі.
За операціями, які Ви вказали, Банк ініціював розслідування і виконав всі потрібні процедури, після чого надіслав офіційну відповідь. Сподіваємося на продовження плідної співпраці.
З повагою
ПроКредит Банк