Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дуже довго і дуже повільно!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
yanovskyo 9 мая 2024, 13:50
Дуже довго і дуже повільно!
Це мабуть все про «німецький» сервіс.
Його величність бюрократія.
Співпрацюю з банком понад 14 років, надійний, зрозумілий, все гаразд, але доти, поки тобі не доведеться щось змінити. А останнім часом комунікація з клієнтами і компетентність співробітників ще й погіршилася, м’яко кажучи.
Ситуація.
Вирішили в березні 2024 дистанційно (через електронні сервіси) змінити розпорядників рахунків по 3-х компаніях, оскільки уповноважені люди перебувають в різних містах країни і дуже складно з’явитися у відділення всім одночасно в одному місці. Банк декларував, що така можливість є. Ми ініціювали цю процедуру 13 березня 2024, то заледве завершили по одній з трьох компаній аж 08 травня 2024.Це без малого 2 місяці!!! А по двох інших компаніях епопея ще триває. Зрозуміло, що перелік документів не з одного пункту, але вичерпний і усі ж засоби перевірки і доступу є: і установчі, і ЄДР, і протоколи, накази, паспорти, і ЄЦП та КЕП, і бенефіціари, і анкети фінмоніторингу, і зв’язків з країною агресором, і всі особи раніше ідентифіковані в банку.
Та диявол криється в деталях, компетенції у фахівців НЕМАЄ, працюють шаблонно і прямолінійно, не вникають, немає швидкої комунікації, зворотній зв’язок на наші листи відсутній, буває, тижнями. Ні листів, ні дзвінків. Декілька разів дали неправильні/неточні інструкції, що і як підписати та завірити. Для чогось вимагали документи про звільнення попередніх уповноважених осіб, хоч як на мене достатньо лише про призначення нових осіб і витяг з ЄДР.
Робіть щось з цим! Це не рівноцінний обмін і не той рівень сервісу за який ми платимо «німецькому» банку.
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 13 мая 2024, 13:03
Вітаємо, Олексію!

Висока якість обслуговування в роботі з клієнтами для нас пріоритет, тому дякуємо, що сповістили про цю ситуацію.

Погоджуємось, що опрацювання Вашого запиту, зайняло більше часу, ніж мало б бути. У зв’язку з чим, для врегулювання ситуації, що склалась, ми встановили по трьом Вашим компаніям індивідуальний тариф: комісія за обслуговування рахунків у розмірі 1 (одна) гривня до 01.08.2024 року.

З повагою
ПроКредит Банк

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Прокредит Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.55 44.45
USD 41.6 42.15
Все курсы банка

Курс валют в Прокредит Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.55 44.45
USD 41.6 42.15
Все курсы банка