Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Досвід використання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kuskusme876 22 июля 2022, 13:50
Отделение по адресу: Днепр, ул. Литейная, 17-А
Хотілось би поділитися досвідом використання даного банку, користуюсь ним близько 3 місяців. Подавши заявку на сайті, декілька днів банк взагалі ні як зі мною не зв’язувався, на 3 день, мені подзвонив співробітник, що звірив данні вказані в анкеті і сказав очікувати дзівнка менеджера. Два дні ніхто зі мною не звязувався, і я написав у підтримку з приводу цієї ситуації, у цей же день, менеджер підібрав зручний мені час для звернення у відділення, для підписання документів. Відділення дуже сучасне, в інших банках я такого не бачив (автоматизоване), співробітниця була також приємною. Завантаживши додаток, я був дещо розчарований, так як він «сирий» і не сучасний, але користуватися можливо. Тарифи банку з одної сторони приємливі з іншої вартість обслуговування і операціями з карткою велика (перевипуск і т.д), 165грн у місяць (без валютних рахунків) я вважаю великою вартістю, за таку сумму можливо було б давати картку вищого класу, а не Visa Classic. Підтримка банку працює добре. Також засмутило те, що банк не дає виконувати транскордонні перекази. Очікування пластику було довгим, близько двох місяців (як пояснювали співробітники, картка виготовляється за кордоном, і із-за війни є перебої). Також для мене стало дивним те, що п2п перкази зароховуються протягом 10хв (на моєму досвіді), такі операції в інших банках виконується моментально. Впринципі мені сподобався цей банк, але ще раз наголошую, вартість — 165грн у місяць, дорого для того рівня обслуговування, додатку тощо, що є на данний момент. Тому я прийняв рішення, що скоріше всього закрию картку/рахунки у данному банку
Прокредит Банк
Ответ банка
ProCredit 26 июля 2022, 9:08
Дякуємо за такий розгорнутий відгук.

Дійсно, в період, коли ви відкривали рахунок, були затримки в отриманні певних послуг. Наразі ми повернулись до штатного режиму роботи. Так, на заявки на відкриття рахунку ми відповідаємо день в день, а час очікування пластикової картки – до 18 днів. При цьому, очікувати пластикову картку немає потреби, адже у вас одразу є можливість користуватись діджитал карткою у мобільному застосунку, просто додати її в електронний гаманець для розрахунків.

Ми цінуємо у своїй роботі прозорість та простоту, тому пропонуємо один фіксований тариф, до якого включено всі банківські послуги безкоштовно, такі як зняття готівки, перекази з картки на картку, перекази за реквізитами в межах України, зарахування коштів, SMS-інформування та багато іншого.

Щодо обмежень переказів в іноземній валюті, то ми керуємось виключно вимогами НБУ, що діють під час воєнного стану.

Ми постійно працюємо над оновленням функціоналу мобільного застосунку та обов’язково повідомляємо клієнтів у месенджері.

Будемо раді вас бачити й надалі нашим клієнтом.

Ваш німецький банк

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться