Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Більше півроку неможливо користуватися веб-версією клієнт-банку для корпоративних клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ivan Onyshchenko 4 сентября 2018, 10:11
Проблеми почалися, коли в браузерах відключили Java. Банк до цього не був готовий, хоча про це було відомо заздалегідь і на роботі, наприклад, Taxer.ua відключення Java не позначилося.
Що ж пропонує банк у особі операторів тех. підтримки та адміністраторів? Початкова пропозиція була тримати окремий комп«ютер з Windows та Internet Explorer, де є Java. І начхати, що у мене комп»ютери з іншою операційною системою і я користуюся іншим браузером.
Минуло кілька місяців і з«явилася веб-версія. Але от халепа: користі від неї нуль, тому що у Firefox на macOS „Вхід в систему неможливий. Вам необхідно встановити плагін.“ Після кількох звернень у кол центр дізнаюся, що веб-клієнт працює тільки у Google Chrome. Ну не те, щоб працює, а не видає помилку про плагін. Але й не працює, тому що 1) Ключ у файловому сховищі створити не можна: програма при створенні просить вказати файл і після вибору файла браузер висне з відкритим вікном вибору файлу. Кілька звернень в тех. підтримку і 3+ місяці — ситуація та ж, що й була. 2) Ключ із апаратного пристрою коректно зчитується рівно один раз, а потім пише, що пристрій не ініціалізовано.
Змирившись з неспроможністю тех. підтримки і адмінім банку зробити хоч щось, звернувся до розробника клієнт банку з тим, що клієнт не запускається в Firefox. Розробник сказав, що випустив і передав банку версію, де цю проблему вирішено, але від банку залежить викласти оновлення на сайт банку. Знову дзвінки в тех. підтримку, спілкування з технічним спеціалістом, невиконані обіцянки і „забування“ про мене незручного клієнта.
Висновок: банк тільки справно піднімає ціни на послуги, а якість послуг при цьому погіршується. В контексті погіршення слід згадати відмову від валютообмінних операція для фіз. осіб кілька років тому, закриття відділень (зараз на Оболоні немає відділень, найближче на Подолі), зменшення до одного відділення, в якому працюють з готівкою.

Комментарии - 2

+
0
mary27
mary27
4 сентября 2018, 11:24
#
А запилить виртуальную машину, эмулирующую ''Виндоус'' и через нее работать с браузерами под ''Виндоус''?)
И яблочники должны страдать)
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
6 января 2019, 14:47
#
Так ведь в Украине вроде бы не один десяток банков, и уж в Киеве выбор точно есть. Проголосуйте кошельком, и вся недолга. Не работает КБ? Приват. Там все работает практически на всех устройствах и под большинством известных человечеству операционных систем. Не можете жить без кассовых операций? Пожалуйста, Ощадбанк, там Вас с радостью обслужат.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Прокредит Банк 💰 / Отзывы о Прокредит Банке 📝 / Більше півроку неможливо користуватися веб-версією клієнт-банку для корпоративних клієнтів