×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Обдурили на курсі
Написав в технічну підтримку, там мені сказали, що обмін відубувся по курсу 36.56 так як такий курс по картці. А те, що я знімав гроші на касах по курску який написаний на касах, це мені показалося (5 місяців мені здавалося). Не хороші відчуття залишилися. Час міняти банк.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Комментарии (6)
Підняття кредитноготліміту
П.С. хотів поговорити з оператором, спитати в чому причина, автовідповідач просто недає це зробити
Нам шкода, що ви відчули незручності. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Комментарии (5)
Банкомат не выдал денег
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми не можемо знати, по якій причині банкомат іноземного банку не видав вам кошти. ПриватБанк не проводить інкасації в пристроях інших банків. З нашого боку, вже створена заявка на опротестування цієї операції, яка буде розглянута, згідно правил міжнародних платіжних систем. Просимо звернути увагу, що терміни розгляду подібних заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і зробимо все можливе, щоб ваша заявка була розглянута якомога скоріше, про що ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (6)
Лімит
Коли ми не проводимо чи обмежуємо в сумі операції, які можуть бути пов'язані з криптовалютою через високий фінансовий ризик, то керуємося Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ми регулярно переглядаємо необхідність зміни лімітів та актуальний ліміт вказуємо у приват24, на який можна орієнтуватись.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (7)
Приватбанк дурить своїх клієнтів!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути описану вами ситуацію.
Комментарии (3)
Банкомат приватбанка не выдал деньги, но списал со счета вместе с комиссией
Снимал с карты Монобанка, звонил в оба банка, в Привате послали куда подальше, это не их проблема, хотя банкомат их)
Была составлена заявка с номером «3226396» от 31.07.2022. Прошло почти 2 месяца, деньги так и не вернули. Снимал 10000 грн, которые были очень необходимы и остаются такими по сей день. Когда вернут мои деньги, ведь инкассация была давным давно произведена и в банкомате оказались лишние 10000 грн, которые принадлежат мне! Когда вернутся деньги?
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
Комментарии (8)
Не видають переказ
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже в найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Якщо виникають інші труднощі, наприклад, з виплатою переказу на картку, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Комментарии (1)
Выдача валюты с депозита
Прошу повлиять на наличие валюты в банках!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже в найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Комментарии (1)
Приват Банк не віддає моїх грошей!
Мій номер телефону +380980712973
Радимо ознайомитись з випискою по картці в своєму Приват24 і переглянути, яка саме сума повернулась на картку.
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім. Вибачте за ці незручності.
Комментарии (4)
Swift перевод
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Комментарии (2)
зняття готівки з валютної картки
Комментарии (1)
Украли деньги при внесении наличных средств в терминал самообслуживания
Я не являюсь клиентом банка. Карты привата никогда не было. При внесении на расчетный счет наличных средств, написали что произошел сбой, обратитесь на горячую линию 3700. Но так как мой номер не зарегистрирован в привате, с оператором соединять не хочет. Вот такое мошенничество. Бежать на другой конец города и стоять в очереди, доказывать что это мои деньги, я не могу физически, так как болею.
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці зможуть сформувати заявку на повернення коштів. Також, вам потрібно оформити картку банку, щоб ми могли повернути гроші ідентифікованій особі, яка проводила операцію.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (15)
Затримують надходження валюти
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написать комментарий
заказ наличных в касуу
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Банк зарання надіслав вам сповіщення про те, що ви можете забрати кошти на замовлену вами дату о другій половині дня, щоб ви змогли розрахувати свій час. Бачимо, що ви вже подали нову заявку на отримання валюти. Просимо очікувати на її підтвердження, про що ви отримаєте відповідне повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Комментарии (3)
НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ І ХАМСЬКЕ ВІДНОШЕННЯ ДО КЛІЄНТІВ
Що ви думаєте, після свого звернення я отримала кошти в сумі 2500$, хоча заявки на схвалення коштів я так і не отримала, мабуть маю ловити зв’язок з космосом, тому що співробітники банку так і не додумались, що потрібно повідомити про схвалення заявки, аби я отримала кошти. Хоча, про що я, вони в цьому не зацікавлені.
Після отримання коштів, я взалась оформлювати заявки на наступні дні, аби забрати нарешті свої кошти і назавжди розпрощатися з цими БРЕХУНАМИ! Але при оформленні заявки було написано: «ЧЕРЕЗ ТИМАСОВІ ТРУДНОЩІ З ДОСТАВКОЮ ВАЛЮТИ І ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ КЛІЄНТІВ МАКСИМАЛЬНА СУМА ЗАКАЗУ СТАНОВИТЬ 1000$. ВИ СОБІ ЦЕ УЯВЛЯЄТЕ!!! Якого дідька ви тоді приймаєте перекази і списуєте з них комісію в 0,5%, якщо ви не можете їх видати!!!
Ок, телефоную на гарячу лінію 3700, запитую чим передбачено зниження ліміту на видачу готівки в валюті, на що недолугий співробітник банку не може дати мені відповідь. Мовить, що «це питання потребує більше часу.» ЩООООО??? Ви там зовсім з глузду з'їхали?! Чи вам запит по АРМА вислати?! Мої дорогенькі, ваше САМОвправство переходить всі межі!!!
Ви хочете хайпу на тому, як в такі тяжкі часи знущаєтесь над українцями і заробляєте на самовільно привласнених коштах!!! Так я принципово доведу цю справу до кінця! Ваша халатність просто немає меж!
Чекаю на реквізити нормативного документу, яким зумовлено зменшення ліміту на видачу валюти.
ГАНЬБА вам, вашому цинічному відношенню і відсутності компетентності ваших співробітників!
Перепрошуємо за незручності. Сповіщення про успішність минулого замовлення готівки не надійшло з технічних причин. По новим заявкам сповіщення має надходити.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Комментарии (2)
Креативный отказ в снятии валюты с карточного счета!
Описані вами дії не пов'язані з наявністю чи відсутністю валюти на відділеннях. Замовлення готівки доступне не лише через Приват24, а й за зверненням в підтримку. Банк піклується про безпеку коштів клієнтів і тому могла виникнути необхідність після дистанційної зміни ПІН-коду скористатись карткою з її фізичною присутністю і введенням ПІН-коду. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що картка знаходиться на руках у клієнта і користується нею саме її власник, а не треті особи.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написать комментарий
SWIFT ПЛАТЕЖИ ПОЧЕМУ-ТО У БАНКА СТАЛИ ТЕРЯТЬСЯ
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
Комментарии (8)
черговий відгук
Добре що ви не одні, і можна взяти аналогічно в іншому банку, але це не дуже зручно. Ну й нехай буде:)
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту за сервісом «Оплата частинами». Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Комментарии (1)
Відмовили у відкритті рахунку аргументуючи нечітким кодом
Зайвий раз переконуюсь, що Приватбанк найгірший банк зі сторони ставлення до клієнтів.
Щоб мати можливість оформити картку клієнту банк має його ідентифікувати, як того вимагає чинне законодавство. У разі, якщо ідентифікуючий документ нечитабельний банк не може належним чином ідентифікувати людину. Якщо ж з документом все в порядку, можна спробувати повторно пройти процедуру ідентифікації і заново сфотографувати документ.
Комментарии (4)
Не працює система SWIFT платежей
На наше підприємство два місяці тому відправлені кошти з Молдови, весь цей час кошти знаходяться на рахунку нашого банку-корреспонденту, ПриватБанк, клієнтами якого ми являємося, ані як не сприяє вирішенню цієї проблеми, тільки намагається розвести на платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), при цьому попереджує, що не факт, що в результаті ми отримаємо причину, по якій затримано кошти. Таким чином, банк вже два місяці безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Таким чином, якщо ситуація не буде вирішена в найближчий час, то її доведеться вирішувати в судовому порядку. Проблема так і не вирішена…
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. За отриманою від вас інформацією банк здійснював пошук платежу, однак такий платіж не було знайдено зарахованим на наші рахунки. Ймовірно, що кошти можуть знаходитись на рахунках банка через який проходив платіж.
Якщо ваше рішення зміниться і ви будете готові надати нам swift-протокол, який допоможе нам розшукати платіж за встановленою процедурою, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Комментарии (6)