Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
SergiyDnipro 30 декабря 2022, 22:43
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 11
Сегодня столкнулся с выпиющей ситуацией в отделении Приватбанка в Днепре на проспекте Слобожанский, 11.
По окончании срока валютного депозита сделал запрос на получение наличных. Банк подтвердил СМСкой наличие заказанной суммы в отделении и предложил прибыть для получения заказанной суммы денег.
По прибытию в отделение мне было отказано в выдаче наличных в связи с отсутствием кассира на рабочем месте. В диалог с сотрудницей Приватбанка вмешался другой сотрудник Приватбанка и в агрессивной форме угрожал мне (клиенту Приватбанка) физической расправой за мои попытки получить ранее заказанные деньги в кассе банка.
Оставил жалобу на горячую линию Приватбанка.
У сотрудника Приватбанка есть все мои персональные и паспортные данные включая прописку и фото.
Считаю угрозу физической расправы со стороны сотрудника Приватбанка более чем реальной.
Будте крайне осторожны при попытке получить свои деньгм в отделении Приватбанка в Днепре по проспекту Слобожанский, 11. В этом отделении вас ждет хамское обслуживание и реальная угроза физической расправы!
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2022, 9:07
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що після звернення до відділення у вас залишилось неприємне враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо відповідну роботу зі співробітником, щоб уникнути повторення подібних випадків. За результатом додатково вас повідомимо.
Проблема решена
Олександр Липовець 30 декабря 2022, 21:53
Отделение по адресу: Херсон, пр-т 200-летия Херсона, 32
З самого початку російського вторгнення в Україну я перебував в м. Херсон і не залишав його до повного заільнення ЗСУ.
Під час окупації Приватбанк обмежив обслуговування та заблокував всі наявні кошти на рахунку без жодних правових обгрунтувань та пояснень. На сьгоднішній день, пройшло вже два тижні, як я надав банку відповідь від правоохоронних органів стосовно того що мені не оголошено ніяких підозр.
Також підкреслюю, що весь час користувався і користуюсь рахунками в банках Монобанк та Укрсіббіанк, та не маю жодних проблем та питаннь з цими банками.
З яких причин Приватбанк заблокував мої кошти на рахунку мені досі невідомо, по телефону мені пояснили що питання розглядається. Також хочу зазначити що ніколи не користувався кредитними коштами Приватбанку.
Буду звертатися в банк с заявою про закриття рахунку та переводу коштів в інший банк.
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2022, 9:00
Вітаємо.
Ваше звернення було детально розглянуто банком. За результатами розгляду повідомляємо, що банк припинив обслуговування вашої платіжної
картки.
Правовою підставою для припинення обслуговування є п. 2.1.4.2.3 Умов і правил
надання банківських послуг.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини
банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами
Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг, які розміщуються на офіційному сайті
https://privatbank.ua/terms/ у мережі Інтернет і є невід'ємною частиною договору
банківського обслуговування.
Відповідно до п. 2.1.4.2.3. У випадках порушення Клієнтом вимог чинного
законодавства України та/ або умов даного Договору та/або у разі виникнення
Несанкціонованого овердрафту Банк має право зупинити здійснення розрахунків за
Карткою (заблокувати Картку) та/або визнати Картку недійсною до моменту усунення
зазначених порушень, а також вимагати дострокового виконання боргових зобов'язань у цілому або у встановленій Банком частині у разі невиконання Клієнтом своїх боргових
зобов'язань та інших зобов'язань за цим Договором.
Банк завжди готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству
України.
Iryna Skrypnyk 30 декабря 2022, 20:43
хочу залишити подяку оператору чату онлайн Приват24 табельний номер 295191 за швидке та якісне обслуговування в вирішенні мого питання.Звернення 29.12.2022.оператор дуже грамотний ввічливий та клієнтоорієнтований.Моє питання вирішено.я задоволена! Дякую
Приватбанк
Ответ банка
31 декабря 2022, 8:52
Вітаємо.
Оператор буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
20 грудня 2022 року співробітниця Приватбанку у відділенні на свій розсуд та без моєї згоди змінила картку, з якої мали б відраховуватись кошти. Чомусь вона вирішила робити відрахування з моєї доларової картки. Я дізналась про грабіж (інакше таке свавілля назвати не можу) лише тоді, коли пройшло списання. Заяву на відновлення справедливості було мною написано 22.12.2022. У відповідь мені повернули кошти у гривневому (!!!) еквіваленті з вирахуванням з мене комісії. Коли, ще кілька років тому, був відкритий доларовий рахунок, то все було по-іншому. Приватбанк відмовляється виправляти «помилки» своїх співробітників. Вони будуть продовжувати грабувати та знущатись з людей.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2022, 19:18
Вітаємо!
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
RomanDzvin 30 декабря 2022, 16:30
Доброго дня! 29 грудня з моєї карти приватбанку були вкрадені гроші (як я взнав пізінше через підбір CVV). Жодного повідомлення в додатку приват24 і на мобільний номер не отримав. Випадкого зранку зайшов в приват і побачив, що грошей вирачені на платежі, яких я не здійснював. Платежі на суму 10200 і 6400 грн відповідно. Наскільки я знаю, інтернет платежі на суму більше 6000 грн вимагають авторизаціі. Позиція банку зрозуміла. Але цей випадок не поодинкий. 29 грудня кошти в такий самий спосіб були вкрадені не тільки у мене, а й у інших людей. Відгуки можете прочитати нижче на цьому форумі. Ошуканих вкладників просив би написати свої історії на номер +48880291525 (вайбер або телеграм) для подальшої публікації в ЗМІ.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2022, 19:12
Добрий вечір!
Для проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки для здійснення оплат без додаткового підтвердження в подальшому необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише CVV-код, також треба ввести строк дії та номер картки. Після невдалої спроби оплати з невірним введенням CVV-коду вам було відправлено лист на електронну пошту, яку ви зазначали в банку.
Ми будемо оскаржувати платежі за правилами платіжної системи та повідомимо вас за результатом опрацювання заявок на повернення коштів.
Юлиана Джулик 30 декабря 2022, 12:51
В банкоматі Укрсіббанку знімали кошти, вже на видачі банкомат просто почав оновлюватись і кошти не видав, з картки списались, на гарячій лініі оператор сказала, що нічим допомогти не можуть так як карта Приват банку, звертайтесь туди.Звернулась туди, на що прийшла відповідь, що якщо Укрсіб добровільно поверне кошти, то повернуть на протязі 14 днів, а якщо ні то від 45 до 120 днів.В мене лише питання, як бути в даній силуації? В країні війна, в мене маленька дитина, за що тепер мені годувать дитину, якщо кошти просто пропали?І я маю їх чекати до 4 місяців, поки два банки між собою розберуця! Це що взагалі таке??? Як не одне так друге, то за день 20 операцій незрозумілих зписує по 50 грн і ніхто їх не блокує і не повертає кошти і відповідь така ж сама, на протязі 120 днів.В даній ситуаціі, сумма 4000грн, це не нормально, зо банк так відноситься до своїх клієнтів, тим більше що мною було додано чек в якому вказано що в банкоматі кошти не видано, помилка.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2022, 13:29
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зтикнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.
AllaNikolaevna 30 декабря 2022, 11:11
Вкотре приходжу до висновку, що треба розривати будь-які відносини з цим банком. Вчора, 29.12.2022 о 15:12 банк самостійно зняв кошти з моєї картки для виплат у розмірі 4777.55 грн і перевів їх на картку універсальну для погашення заборгованості. Хочу зауважити, що щомісячний платіж було внесено вчасно в повному обсязі, навіть більше. На вимогу повернути пені кошти, працівники колцентру спочатку мене запевняли, що то я сама цей платіж зробила. Потім створили заявку. На заявку прийшли відписка, що моє питання потребує більш досконально вивчення. Що протягом 3 робочих днів вони мені пришлють наступну відписку.
Не рекомендую цей банк взагалі.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2022, 16:08
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Фахівці вже розглядають питання та зв'яжуться з вами за результатом.
Dmytro1708 29 декабря 2022, 23:04
Отделение по адресу: Днепр, ул. Мониторная, 10
Є в мене кредитка «Універсальна». 09/2021 закінчився в неї термін дії. Я звернувся у відділення, щоб її замінити. Мені сказали, що немає пластику для звичайних карток, є тільки для голд карток, і запропонували оформити голд карту. Я відмовився.
Більше ніж через рік (29.12.2022) знов звернувся у відділення щоб замінити картку. На цей раз мене навіть не питали, чи хочу я голд картку. Консультант відразу сказала «у вас активний голд статус» (якого в мене немає), і продовжила оформлювати мені голд карту. Якби я не почав розпитувати, так би мені і нав’язали цей голд статус з щомісячною платою 20 грн. Виявилось, що знов немає пластику, є тільки голд (збіг?). І по поведінці консультанта видно, що я не перший хто відмовляється від цієї голд картки, і вона вже як завгодно намагається ії хоч комусь впарити.
Так це ще не все. Приблизно тиждень до цього у мене з цієї картки списали 20 грн. Зв’язався з оператором в чаті підтримки Приват24, щоб з’ясувати що це за транзакція. Він сказав що це списання за страховку «На кожен день» здається. Зайшов, подивився, жодних страховок в мене не підключено, тим паче вищезазначена страховка передбачає плату 25 грн/міс (не 20), звідки він це взяв — не зрозуміло. Написав оператору про це. Він почав взагалі мені якусь нісенітнецю розказувати, що у мене договора страховки немає, але він є у основного власника карти, держателя (хто цей основний власник, як не я, я так і не зрозумів). Скинув посилання на примірники цих договорів і не дочекавшись моєї відповіді, поки я переглядав ці договори, від'єднався.
Зв’язався з іншим оператором. Цей уже адекватно пояснив що це комісія за обслуговування рахунку, якщо їм рік не користуватись. Але в мене за останній рік операції були, списання помилкове, гроші згодом повернули. (Але я не здивуюся, якщо і тут мені намагались нав’язати голд статус без мого відома.)
В мене питання до Приватбанку: навіщо ви проводите таку агресивну політику нав’язування непотрібних послуг? Ви ж так всіх клієнтів розпугаєте. Хай би там ще на зарплатну карту цей голд статус вішали, туди все-таки щомісячно зарплата надходить, 20 грн списується, не так уже й багато (якщо не враховувати, що війна в країні, заводи стоять, і в мене зарплата через це меньше 4 тисяч гривень). Але ж на кредитку, якою я роками можу не користуватись, навіщо? Навіщо мені цей головний біль, постійно класти на неї гроші, слідкувати щоб у мінус не зайти? Ідіотизм якийсь. Зрозуміло, що всі будуть відмовлятись.
Якщо Банк хоче збільшити доходи, скасуйте ви льготний період. При заміні карти перезаключайте контракт, щоб там не було льготного періоду, якщо потрібно. Я згоден платити відсотки з першого дня користування кредитними коштами, якщо я ними користуюсь. Але я не згоден платити по 20 грн/міс просто за те, що у мене в кармані лежить шматок пластику
Але ж якась «розумна» людина в Приватбанку вирішила, що треба під час війни і безробіття з людей гроші за повітря здирати. І не кажіть, що консультант винен. Я не до одного звертався. Видно, що їх змушують нав’язувати ці голд картки.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2022, 10:59
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та розібратись в ситуації детальніше.
Проблема решена
Виктория Махинько 29 декабря 2022, 21:01
Пополняла телефон. Запросили подтверждение по номеру 3700. Позвонила, возможно неверно озвучила адрес прописки т. к. часто переезжала, и результат заблокированные карточки. Теперь я в глухом селе и без денег на проезд. До отделения 30 км, до автобуса 15 км. Я в ярости. Буду менять банк.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2022, 8:46
Доброго ранку!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та перепрошуємо, якщо дана ситуація доставила незручності. По картці проходила ризикова операція, що вимагала додаткового підтвердження. Запросивши таке підтвердження банк має змогу впевнитись, що платіж проводиться саме власником картки, а не третіми особами.
Якщо при підтвердженні платежу називаються дані, котрі не співпадають з тими, що ви залишали в банку, на жаль, фахівець не має змоги підтвердити операцію. Щоб уникнути подібної ситуації радимо своєчасно оновлювати дані в банку.
Для розблокування картки ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Проблема решена
Marusya604 29 декабря 2022, 20:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Михаила Гришко, 4-А
Гіпермаркет «Епіцентр» на Грігоренка 40. Вранці 22 грудня, при знятті 4000 гривень відбулося списання коштів без видачи готівки банкоматом. В той же день подана заявка у відділенні (на Гришка, 4-А):
https://privatbank.ua/refund/26019201#refund_table
результат (рішення): На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн».
Вони справді сподіваються що з таким рішенням хтось буде «згоден»? Дуже дякую від імені всіх незахищених пенсіонерів (ваши чати з ботами, голосові меню з мінімальною можливістю вибору оператора — то саме велике ваше піклування для них. Звісно, будуть голодні — швидше розберуться)) Насправді — ні. Не дякую, не розібрались! Залишаю відгук для історії, хто в ці складні часи підтримує українців, а хто мародерить не соромлячись — може вона разбереться? З Новим Роком.
Приватбанк
Ответ банка
30 декабря 2022, 8:39
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Виходячи з даних у відгуку, мова йде про картку іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію лише за зверненням власника картки. Він може звернутись в онлайн чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
kadet0000700007 29 декабря 2022, 18:01
28.12.2022 о 23.05 отримав повідомлення в Приват24 про списання кредитних коштів з кредитної картки по часам ніяких операцій з приводу придбання чи оплати товарів не проводив. Списання списання коштів пройшло без мого підтвердження і без моєї участі де в цей час була безпека ПриватБанку незрозуміло.
Лише 29.12.2022 від консультанта ПриватБанку отримую інформацію що вивляється 28-го числа о 9 ранку відбувалися спроби щодо підбору cvv коду по моїй карті але разом з тим ніякої інформації про такі дії я не маю, в додатку до мене не надходило. Як би я це побачив ще вчора з ранку можна було запобігти шахрайським діям які були здійснені відносно мене. Дякувати консультанту який вечірній час допоміг заблокувати картку та створити заявку на повернення коштів.
Але, тепер за правилами банку необхідно очікувати 120 днів і можливо, не факт, що ці кошти будуть повернуті, разом з тим оскільки кошти є кредитними, а не власними, тому після 25 числа кожного місяця на суму яка в мене списанна, я за правилами банку чомусь повинен сплачувати відсотки. Шляхів вирішення цього питання в Приватбанку чомусь не існує, а оскільки кошти списані шахрайським шляхом, то чому з клієнт повиннен сплачувати за це відсотки за користування шахраями коштами банку, навіть не коштами клієнта. Більше того підстав для того щоб не списувати відсотки достатньо, а саме подана заява до кіберполіції та до відділку національної поліції.
Чому ПриватБанк не вважає за потрібне закрити рахунок до повернення коштів щоб клієнт не сплачує відсотки за той період коли цими коштами користується шахрай тобто протягом 120 днів клієнт повинен сплачувати відсотки банку за те що хтось користуються цими коштами.
Також виявляється що кошти які знаходяться фактично на рахунках банку мають бути ще захищені з боку клієнта.мені здається що сам банк має захищати те що знаходиться в його розпорядженні і дбати про своїх клієнтів і про захист їх персональних даних.
Отож можна підсумувати що будучи клієнтом ПриватБанку ви не маєте жодного захисту від проведення шахрайських дій, та коштів які знаходяться на рахунках у Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2022, 18:31
Добрий вечір!
Проведення оплати в інтернеті або прив'язка картки на сторонньому сайті для здійснення подальших оплат можлива лише у разі, якщо на сайті були введені дані картки, що відомі лише її власнику. Зі своєї сторони банк піклується про безпеку коштів та робить все, щоб не дати шахраям заволодіти коштами клієнтів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей.
На нашому сайті розміщено ряд порад та правил, які допомагають клієнтам самим не потрапити на гачок шахраїв та не дати заволодіти своїми коштами.
Після невдалих спроб з введенням невірного CVV коду по картці вам було відправлено інформацію про це на електронну пошту, яку ви зазначали в банку.
Що ж до оскарження платежів, зазначимо, що строки опрацювання заявки на повернення коштів та правила оскарження регламентуються правилами міжнародної платіжної системи. За результатом обробки заявки ми додатково вас проінформуємо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Nata3015619 29 декабря 2022, 18:00
Після надходження допомоги від друзів була заблокована картка. Залишивши без грошей. Оператори наглі і брешуть. Відчуваються ноти погрози.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2022, 18:35
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
Антон Пляшко 29 декабря 2022, 14:24
Вже давно є клієнтом банку.З ранку звернув увагу, що з картки списано 2 платежі.Зателефонував оператору.Мені повідомили що гроші були списані на якусь підписку.Створили претензію до роботи банку.
Звернувся до кіберполіції.Цікавий момент, що ліміт по оплаті в інтернеті становила 6000.Яким чином з картки було списано 10500 гривень ніхто не відповів.Термін розглядання заявки 120 днів.За які кошти жити в цей нелегкий час нікого не цікавить.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2022, 15:08
Добрий день!
Проведення подібних оплат можливе лише з введенням даних картки, що відомі лише її власнику. Шахраї могли їх отримати не тільки за необережності, а й більш витонченими способами, як то копіювання даних картки при оплаті на ненадійних сайтах.
Регламент опрацювання заявки встановлений міжнародною платіжною системою. За її правилами ми будемо проводити оскарження цих оплат і повідомимо вас про результати.
Kovka10 29 декабря 2022, 13:33
Доброго дня. Я користуюсь Приватбанком досить давно. У цьому банку розміщені декілька моїх депозитів, через приват отримую зарплату, постійно користуюсь послугами банку. Кожного року, перед новорічними святами, купую побутову техніку за допомогою послуги «Оплата частинами». На сьогоднішний день мені банк відмовив у цій послузі. При спілкуванні з оператором мені непрямо дали зрозуміти, що це через мою слжбу в ДПСУ. Схожа ситуація була у 2016р., вона вирішилася написанням згоди на нарахування відсотків на загальних підставах. Зараз недопомогло. Виходячи з вище викладеного я спробую підсумувати- ДЕРЖАВНИЙ банк (в данному випадку Приватбанк) — через те, що ДЕРЖАВА покликала мене захищати ДЕРЖАНІ ІНТЕРЕСИ відмовляє у доступі до деяких свої послуг. ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ ЗА ВАШУ ПІДТРИМКУ ВІД УСІХ ЗАХИСТНИКІВ.
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2022, 14:21
Добрий день!
Справа у тому, що ліміт переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. В майбутньому банк може переглянути своє рішення та збільшити ліміт.
RussellUA 29 декабря 2022, 12:38
03 грудня 2021 року, ще до війни вирішив придбати ОВДП — UA4000207880 (YTM). На той час було 12% з погашенням 22 травня 2024 року з погашенням купона кожні пів року. Придбав їх тоді за 968грн., 04коп. На сьогоднішній день, я їх можу продати за ціною 854грн.,74коп, оскільки найменшу ціну за них ставить саме в ПриватБанк. Така ситуація за більше, ніж рік часу зберігання їх на рахунку і навіть ті відсотки (погашення купона), які були вже два рази за рік, не покривають навіть мінус, тобто я нічого за рік часу не зробив і навіть знайшов в мінус із-за війни. Продажі відновили лише в серпні, бо з 24 лютого всі операції з цінними паперами заборонили, тобто на початку війни я навіть не міг їх продати. В серпні нарешті я побачив знову всю інформацію про облігації, бо до серпня в мене всюди стояли риски (-), авжеж я побачив там мінус, бо із-за війни гривня знецінилася і ці облігації, якщо зараз купувати, то під 19% будуть, а в мене так і залишилися 12%, тобто на ОВДП відсоток не змінюється до кінця остаточного погашення, як на депозиті поки договір не продовжиться на новий термін. Ще за обслуговування рахунку Приватбанк, знімає не малу суму грошей 300 гривень раз в квартал, 100 гривень за кожне погашення купону і в кінці при повному погашенні знімає якусь суму, якщо ви втратили картку чи її термін закінчився за якою був відкритий рахунок в ОВДП ви маєте відразу повідомити банк про це і надати їм нові дані, нової картки і ця операція зміни рахунку ОВДП обійдеться ще в 50 гривень. Підіб'ю підсумки, чи варто влазити в ОВДП, з Приватбанк, точно, що ні, бо вони дуже занижують ціну продажу, тобто за увесь час ви не зможете їх продати навіть, щоб повернути свої потрачені кошти за облігаціями. Те, що там розповідають, що ОВДП, можна продати, порівняно з депозитом, то не ведіться на це, тому що ви насправді зможете продати їх лише втративши частину з того, що ви в них вклали і нічого не заробити, ще й бути в мінусі, так як і я зараз за більше ніж рік часу. Якщо все ж таки захочете ризикнути вкласти свої кошти у вигляді облігацій, то купуйте не більше, ніж на строк шість місяців і краще купуйте облігації короткострокові з погашенням в кінці терміну (SIM), але не купуйте в Приватбанк, бо потім будете себе звинувачувати, як я зараз звинувачую себе, що не взяв облігації на короткий термін з погашенням в кінці терміну, як були в мене попередні на 10 з половиною місяців терміном і проблем з ними не було і реально заробив. Спеціально залишаю тут свій відгук, щоб оберегти вас від свавілля Приватбанк з ОВДП та ділюся своїм досвідом з вами. Є інші брокери з якими можете мати справу і краще умови відкриття та обслуговування рахунку за ОВДП, а з Приватбанк, краще взагалі не майте справи з облігаціями. ПриватБанк навіть відсотки за депозитами підняв, тільки в грудні, коли інші банки зробили це ще влітку і то на пару відсотків коли у інших в рази більше. Через рік і п’ять місяців в мене буде повне погашення і більше ніколи в житті, я не відкриваю рахунок ОВДП в Приватбанку. П.С. Всіх з наступаючим Новим Роком та Різдвом Христовим, хай 2023 рік принесе нам перемогу)
Приватбанк
Ответ банка
29 декабря 2022, 17:55
Добрий день!
Шкодуємо, що у вас склалось негативне враження про послугу з придбання ОВДП в ПриватБанку. Окрім ОВДП в банку також є депозитні вклади, що дають змогу отримувати відсотки за кошти розміщені на рахунках. Окремо зазначимо, що банк дає підвищену ставку за строкові вклади. Сподіваємось, що в подальшому ваша думка зміниться на краще.
Tania44 28 декабря 2022, 19:53
28,12,2022 12:35 Банкомат Euronet пошла с него снимать деньги карта приватбанка Банкомат карту назад выдал, но потом отключился и денег не выдал, а с карты деньги списались.Звонила на сам банкомат, в банкомате в котором я снимала деньги сказали звонить на приват банк, звонила там сказали ждать. Номер моей заявки 2260684, помогите пожалуйста вернуть мои деньги сумма не маленькая и ждать месяцами или годами не хочется
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2022, 20:21
Вітаємо.
Сума може бути автоматично повернута на рахунок протягом 11 днів, якщо банк, через який проводилась операція, не запросить її до списання. Якщо сума буде списана, за залишеною заявкою буде відкрито спір відповідно до правил платіжних систем.
Проблема решена
Mariya7777 28 декабря 2022, 18:15
Отделение по адресу: Полтава, ул. Ивана Мазепы, 45/4
Доброго дня! Вся проблема в інкасації. Я почала операцію по зняттю коштів, мені прийшло повідомлення на додаток, що кошти списані і я вже чекала їх видачу. Майже зразу після смс під'їхала інкасація, відкрили приміщення де знаходилися три банкомата і почали свою роботу. Потім один з них вийшов, почав грубити, кричати щоб не чіпали банкомат, хоча до нього ніхто не підходив, на екрані показувало щоб я забрала кошти яких не було! Він кричав на мене, ображав, що мені повилазило, що вони працюють але ж я вже почала знімати до їхнього приїзду і повторюсь- навіть повідомлення прийшло на телефон, що кошти зняті.
І друга проблема в тому, що кошти повернуться не відразу, а на протязі 14 днів. Сума була не маленька, хотіла зустріти Новий Рік, тепер св’ята не буде (((
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2022, 20:29
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що робота інкасаторів призвела до цього непорозуміння. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо відповідну роботу з колегами, щоб уникнути повторення подібних випадків. За результатом додатково вас повідомимо.
KiraKarina2022 28 декабря 2022, 16:49
Доброго дня
Дуже зла на Ваш регламент роботи на поверення коштів від 1−14 днів
Тобто списання за хвилину, а повернення …
Знімала готівку в терміналі, гроші списало з картки, але фізично банкомат не видав кошти, я все розумію, технічні неполадки і тд, але ж це не моя провина, чому таке довге вирішення поверення МОЇХ коштів, на носі новий рік. я знімала всі свої кошти, де вони питання …прошу прискорити інкасацію банкомату, якщо це єдине що тормозить процес повернення
Якщо до кінця дня мені не повернуться омїж кошти на картку, я писатиму заяву в поліцію.
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2022, 18:59
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Віра Семененко 28 декабря 2022, 16:06
Я завжди користувалась Приватом. Для мене було дуже вигідно оформляти покупки в оплату частинами, ніколи не було проблем з виплатою. Але нажаль чомусь зараз я можу взяти лише один товар. Хоча сума ліміту дозволяє користуватись, і можу взяти більше товарів але дешевше. Чому так не зрозуміло. Прикро, сподіваюсь що скоро повернуть мені цю можливість.
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2022, 18:59
Вітаємо.
Банк з кожним днем все більше відновлює кредитування: щодня перевіряється багато чинників по кожному клієнту для встановлення лімітів за послугою. Можемо вам порекомендувати активно користуватися карткою (поповнювати та робити з неї розрахунки).
Як тільки буде прийнято рішення про збільшення ліміту покупок, ми відправимо повідомлення.
Проблема решена
0680285845 28 декабря 2022, 13:23
Умоєї померлої матері було декілька грошових вкладень у ПриватБанку, де були складені заповіти в рівних частинах на мене та мого брата. Після смерті матері брат виїхав в іншу країну, прислав відказ від спадщини та грошових вкладень, які належать йому на мою користь. Нотаріус видав мені два документи: свідоцтво про права спадщини за заповідальним розпорядженням (на мою частину вкладень), та свідоцтво про право на спадщину за законом (на частину брата вкладень).
19.12.2022р. я звернувся у відділення ПриватБанку у м. Вільногірську. Пред’явив усі належні документи консультанту. Вона відправила копії у юр. відділ ПриватБанку, пояснив, що протягом 3 діб я отримаю усі кошти. Я отримав лише½ частину. Ні завідувач, ні консультант відділення не надали чіткої відповіді чому лише ½ частина. Я звенувся знову до нотаріуса який видав мені ці документи. Вона ствержує, що це два різні документа.Декілька разів дзвонив на 3700, вислуховують, та дають відповідь, що два документа про спадщину ідентичні, і другу частину не можуть видати. З юридичним спеціалістом не з'єднують.«Консультанти" ПриватБанку трактують норми закону в свою користь та перешкоджають отриманню предбачених мені коштів. Для вирішення питання жодних дій не вчиняють.
Приватбанк
Ответ банка
28 декабря 2022, 15:00
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝