Доброго дня.

Andriy777 Andriy777
7 апреля 2016, 14:15
1
Хочу поскаржитись на шахрайські дії і непрофесійність зі сторони спеціаліста Климус Вікторії(працює у відділенні по вул.Сяйво,13).При оформленні карткового рахунку 06.04.2016р. мені без моєї на це згоди було оформлено страховий поліс, про що я дізнався на наступний день з смс оповіщення яке прийшло мені на телефон-у якому повідомлялось мене про регулярне зняття деякої суми з мого рахунку.Перед оформленням картки я попереджав і наголошував спеціалісту, що мене не цікавлять додаткові продукти(страховки, скарбнички, кредити, депозити ...).ПИТАННЯ. Як працівник без згоди клієнта приймає такі рішення від його імені??? звязатись з оператором на 3700 нереально.

Комментарии (3)

+
0
LolaFerretess
LolaFerretess
7 апреля 2016, 15:20
#
Красивое название у улицы. И жутковатое, если Кинга вспомнить. Извините, не удержалась)
+
0
Enot2014
Enot2014
7 апреля 2016, 17:13
#
А что ж вы так комедии Кинга испугались? Ее вон Кубрик экранизировал — я ржал. Николсон не впечатлил совершенно.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
7 апреля 2016, 15:54
ПриватБанк
#
Шановний клієнте, доброго дня!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за якість обслуговування у відділенні банку.
Направте, будь ласка, на пошту help@pb.ua номер телефону, який Ви вказували в банку, вказавши посилання на відгук.
Заздалегідь дякуємо!
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться