П*яний оператор банку!

Alina2222 Alina2222
7 апреля 2016, 11:06
1
Написала нижще про ситуацію в магазині!
З 10 разу дозвонившись в Приват, потрапила на п*яного оператора!
Я йому 3 рази пояснювала ситуацію,і що хочу зробити, він це зрозумів з 4 разу.
Далі як потрібно спитав дані, ключове слово зрозумів з 6 разу, коли говорила по буквам! Хоча там нічого складного, до нього всі розуміли з першого разу)))
Далі повернення сумми — цифра була 82.75 — він її перепитував протягом 10 хв, не розумів навіть коли по окремій цифрі називала.
На питання, коли мені зателефонувати, щоб дізнатися про розгляд справи, на що дивовижна відповідь: «Короче звоніть через тиждень!» — я просто о*ренела!!!
ну і розмова була його не адекватна — слова зажовував, мова була протяжна!!!
Це був шок!!!

Комментарии (3)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
7 апреля 2016, 11:44
ПриватБанк
#
Доброго дня!
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
С уважением, ПриватБанк.
+
0
alex05692
alex05692
7 апреля 2016, 20:28
#
Уважаемая Алина 2222 когда я прочел отзыв ситуации в магазине у вас я вам охотно поверил, посучювствовал, но когда я прочел как пьяный работник кул центра разговаривал через короче приэтом был пьян я с вами согласился в том что вы ох.рен.вшая могу добавитб что боьшей фантазии я пока на сайте нечитал
+
0
Alina2222
Alina2222
8 апреля 2016, 10:13
#
Це не фантазія! А те що робітники не вміють говорити, то нічого тоді брати їх на роботу, скільки спілкувалася з приват банком, це було вперше!І як можна розцінувати стан робітника, якщо він, вибачте за слово тупив!
Гроші мені банк справді повернув менше чем через 1 добу!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться