Гроші списані з рахунку без СМС підтвердження

liveride liveride
21 марта 2016, 10:55
2
Доброго дня.
20/03 здійснювали оплату в інтернет магазині. Два рази вибило помилку оплати, після чого прийшло дві смс із інформацією про списання коштів. Гроші до інтернет магазину не дойшли. Одразу ж оформили дві заяви на 3700 на повернення коштів.
21/03 подзвонивши на 3700: оператор 1 відмовився обслуговувати, бо буцімто невірні якісь дані — які не називає; оператор 2 взагалі повідомили що ми не є клієнтом банку (абсурд, юо дзвонили із зареєстрованого номера); оператор 3 нахамив та порадив звернутися до відділення.

Питання:
1. Чому зняло кошти без мого підтвердження? — оператори не відповіли.
2. Як діяти і що робити в ситуації, коли заяви на повернення коштів навіть не розглядають через буцімто неправдиві данні про клієнта?

Комментарии (1)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
21 марта 2016, 12:45
ПриватБанк
#
Шановний клієнте, доброго дня!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Направте, будь ласка, на help@pb.ua номер карти і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться