Блокування карти!

Alina2222 Alina2222
17 марта 2016, 12:43
1
Сьогодні 6 день як я не маю доступу до своеї карти соціальних виплат! Головне за ці 6 днів коли карта заблокована були соц зарахування, тобто гроші прибувають на рахунок а доступу я не маю!
Банк має право кошти тримати 2 дні! А вже 6 днів! Я 6 днів дитину на 20 грн погодовую!
Сьогодні зателефонували зі служби безпеки банку, перша думка:" Ну Слава Богу!", але не тут то було!!! Та сторона не відповідає на дзвінки і знову мені:«Чекайте! Поки ми не додзвонимося, не більше 3 робочих днів.» Впереді знову вихідні і значить чекати ще мінімум 4 дні!
Чи не зрозуміло, що та сторона в першу чергу не зацікавлення в моїй проблемі!???І тим паче він не вперше проводить такі махінації, сам в цьому зізнався!
ПриватБанк — ви можите реально дивитися на речі та справедливо виконувати роботу!???

Комментарии (3)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
18 марта 2016, 10:33
ПриватБанк
#
Шановний клієнте, доброго дня!
Ваше питання на розгляді у відповідальних фахівців. Про результати ми Вас додатково поінформуємо.
З повагою, ПриватБанк
+
0
Alina2222
Alina2222
18 марта 2016, 11:18
#
Якщо та людина не відповідає на дзвінки, чому я маю чекати??
Він отримав від мене кошти, і тепер йому моя проблема не цікава!!!
+
0
Alina2222
Alina2222
18 марта 2016, 13:47
#
Сьогодні знову зателефонувала в Приват!
Вони додзвонитися до другої сторони не можуть!
Тільки дозвонилися до дівчини на карту якої я скидала кошти, вона сказала їй не зручно говорить, перенесли розмову на 20 березня!
Чому на 20?? А не на вечір, на завтра??? чому тягнути?
До сторони яка подавала скаргу дозвонитися не можуть! Я з ним спілкувалася він говорить, що до нього не телефонували!
Дав мені номер телефону який завжди при ньому, що якщо що я дала банку для з*язку з ним!
Я запропонувала банку номер, банк відмовився його навіть записувати! А сказали:«Чекайте!»Як завжди!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться