×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Банкомат не видав гроші , а банк списав їх з картки
зайві кошти. Як вирішити цю проблему ??
Приносимо вибачення за спричинені незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Поспішаємо повернути вам кошти в найкоротший термін.
Комментарии (4)
Amazon і ПриватБанк - Шахраї
За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки здійснено оплату товарів/послуг на сайті amazon. На сайті Амазан я ніколи нічого не купувала і не була там зареєстрована.
Додзвонившись у службу підтримки заблокувала картку. З оператором, на жаль не вийшло поспілкуватись стосовно шахрайства. Оформити заяву на повернення коштів допоміг Чат-бот. Дуже надіюсь на повернення коштів!!!
Знайомі казали, що вже такі випадки були. Почала гуглити, а там такої інформації та новин дуже багато стосовно списання коштів Амазоном у Приватбанку.
Люди пишуть: «У тех.підтримці ПриватБанку повідомили, що вони мають певний довірений список інтернет-магазинів, в яких для оплати покупок не потрібно підтверджувати покупки за допомогою смс, дзвінків або програми Приват24.» — ЦЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ НОРМАЛЬНИМ??? СКІЛЬКИ ЩЕ МАЄ БУТИ СПИСАНЬ КОШТІВ, ЩОБ ВИ робили підтвердження на всі покупки та послуги?
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Комментарии (1)
Рішення суду для цього Приватбанку не закон
Нібито все вже вирішено, але НІ!!!
Через війну довелося змінити роботу і нове підприємство виплачує зарплату на картку Приватбанк (вибору особливо не має, тому що державна установа і усі прив’язані до одного банку)
І тут приватбанк починає списувати 50 % коштів (і це з мінімалки!!! на яку я ще утримую неповнолітню дитину). Бо вони собі вирішили, що я все одно їм винна гроші (і це незважаючи на те, що по рішенню суду все було виплачено)
Чому державний банк не виконує рішення суду України і займається самоуправством?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (9)
Як приват наживається на війні
Тепер я зрозуміла звідки була така впевненість, так як всі військові отримують зарплату через приват. Але мій чоловік направив зарплату на мою карту. Приват звісно це не зупинило, вони перенаправити, самовільно, УВАГА!!! САМОВІЛЬНО це, як пояснив командир, не була помилка бухгалтерії, вони цілеспрямовано перерахували зп чоловіка на його карту, вкрали 27000 і потім знову зарплата приходила мені. Коли я пішла у банк і запитала чи вони читали закон у якому сказано що борги (а це навіть не борг, а уявний борг) з військових не можна знімати, то мені сказали що треба написати лист, що чоловік мій не згодний. І що вони йому телефонували, а він не в зоні зв’язку.
Уявіть цинізм цієї кантори: вони по сумі зарплати явно розуміють що людина на передовій і дзвонять йому, а він, бач яка біда, не на зв’язку.
Ким треба бути, щоб гріючи свою задницю у відділенні приватна обкрадати тих хто цих *** захищає на передовій?
Ким???
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти чоловіка та розібратися в ситуації.
Комментарии (5)
Нельзя снять собственные деньги
Можна замовити суму, кратну 50 в будь-якій валюті. Мінімальна сума замовлення — 10 000 грн / 100 дол / 100 євро. Максимальна — 2 400 дол/євро на добу, з загальним лімітом 100 000 грн (в еквіваленті).
." Хочу обратить ваше внимание что именно заказать, а не получить. Попросил официальные документы подтверждающие их слова, что это имеется ввиду выдача в день — отправили на сайт который ссылается на постановление Правления Национального банка Украины от 24 февраля 2022 г. № 18. В этом постановлении нет ни каких ограничений в моем случае.
Помочь отказываться, официальных документов не дают.
Дійсно, замовити готівку в іноземній валюті можливо під наявну на рахунках валюту, у еквіваленті 100 000 грн на добу.
Можливість замовлення реалізовано для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів. Звісно, ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі. Та послуга попереднього замовлення дозволить вам розпланувати справи та не ходити зайвий раз по відділеннях.
https://privatbank.ua/help/other#gads-3192724
Для отримання офіційної відповіді ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Комментарии (12)
4149499151720289 мошенничестве
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написать комментарий
оплата частинами
p. s. сейчас без работы, ситуация с деньгами *нецензурное слово* (
Це може вплинути на суму ліміту в майбутньому. Своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
Комментарии (13)
Підтримка має горіти в пеклі
Голосовий помічник, навіть якщо телефоную з-за кордону, згаїв хвилин 5−10 перш ніж я зміг так задати питання, щоб не він давав нерелевантні відповіді, а зʼєднав з оператором.
Потім скзаав. що не можу зняти готівку за кордоном, при тому, що помилок не отрмиав, та з карток інших банків з того ж банкомату зміг зняти. Ніякої допомоги оператор не надав і навіть передати заявку вище відмовився- просив скріншот з банкомату (!) або інші докази!!!
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
Якщо немає запитів на проведення операції по карті, це означає, що операція проводиться не до кінця, і відхиляється до того, як потрапляє на перевірку до банку.
В даному випадку можна спробувати скористатися іншим банкоматом.
Комментарии (4)
Банк подозревака
Суть: клієнт банку має розрахунковий рахунок ФОП у Приватбанку і користується ним. Більш-менш, бо за іншим валютним рахунком гроші десь вештаються вже близько тижня (відправлені з Європи, але не надійшли на рахунок), але то таке. І ось йому, клієнту, який авторизувався звичайним шляхом з того самого ноутбука за тією ж самою IP адресою в суботу в середині дня і відкрив карту ключ до рахунку при виході з акаунту має БЛОКУВАННЯ акаунту. На мейл приходить таке: «Шановний Михайле Васильовичу!
підозрілі операції
Нещодавно за Вашою карткою 5*91 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано.
Розблокувати картку Ви можете зверніться до підтримки 3700 або чат-онлайн pb.ua/1965»
Звичайно, на 3700 перекидають з одного оператора на іншого, результату нуль. Увійти в акаунт змоги нема бо немає карток фізособи (не треба вони мені, наприклад). А єдина доступна картка для входу за допомогою пін-коду -тадам!- заблокована картка. Є ще корпоративна, вона активна, але не відображається як доступна, увійти по ній немає можливості. Чат пропонує йти до відділення, але у понеділок (а зараз субота), інакше ніяк. Виявляється ось що: кожного разу, коли клієнт відкриває картку онлайн, вона блокується (не знаю, де це вказано в горах макулатури нормативних документів банку, але ж можна було б зробити хоча б «popup window», нє?). Якщо є картки фізособи, можна зайти по них і в чаті розблокувати картку. Якщо таких карток немає, то ой («алгоритм сломался, несите следующего»). Як на мене, то блокування акаунтів при нормальному вході (до речі, блокують саме акаунт з аргументом «неправильне введення паролю», але це маячня, я знаю пароль і тим більше не вводив його неправильно) є актом «трошки дебілізму». Приватбанк, ну серйозно, що це таке? І не треба писати «бла-бла-бла, нам прикро, що у вас склалось таке враження…» Нам теж прикро що вам прикро)
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Комментарии (3)
Вже рік не користуюсь послугами банку, а мені дзвонять і пропонують картку Голд
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Комментарии (3)
Отвратительный банк
Каким-то чудом или глюком, деньги ушли на другую карту, но в назначении платежа осталось указано на какой номер карты деньги идут и ФИО, откуда взялся другой номер карты на который ушли деньги неясно. Банк провел платеж несмотря на разбежности в назначении платежа и конечного получателя. Звонок в банк ничего не решил. Сказали идти в полицию. В полиции сказали идти в банк, так как полиция такие вопросы не решает.
Вот вам и страна в которой мы живем. Из-за таких нечеловеческих поступков на нас нападают другие государства!
Зато был случай когда я не смог снять деньги в банкомате. Бак объяснил это тем что
им кажется что меня принуждают снимать деньги, 2000грн))) поэтому операцию отклоняли! черти они
Якщо платіж здійснюється через Приват24 то він проводиться по тим реквізитам, які вказує клієнт при його створенні. В полі призначення платежу вказується додаткова інформація, яка є не більш, як коментарем до платежу та при цьому ніяк не слугує полем для введення реквізитів отримувача. На жаль, у відгуці немає даних, які б дозволили вас ідентифікувати та перевірити описану ситуацію, тому ми звернулись в приватному повідомленні.
Комментарии (2)
Банк заблокировал деньги по эквайрингу
понад строк відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору, письмово повідомивши про це Клієнта протягом 3-х робочих для Банку днів.» Почему Банк заблокировал оплату не сообщив письменно клиенту в течении 3 рабочих дней? Получается банк нарушил договорные условия на которые ссылается в данном ответе. Я предоставил на почту для проверки подтвержения транзакции все документы, накладные, чеки, фото магазина и реализуемого товара. Уже больше 10 дней от банка нет никакого ответа. Я продавал товар принимая оплату картой, деньги банк заблокировал и ссылается на то, что он может задерживать оплату до 180 дней. В стране война, какие 180 дней? Мы не знаем, что с нами будет завтра. Неужели так сложно провести проверку и сообщить результат? Зачем так все затягивать? Своими действиями банк заблокировал мою финансовую возможность закрыть финансовые обязанности перед третьей стороной.
Ваше питання розглядалось профільними фахівцями. За результатом розгляду було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію.
Комментарии (1)
Просьба разобраться с выплатой пенсии
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Ми цінуємо вас, як нашого клієнта, тому була розроблена схема, щоб пенсійні виплати надходили на вашу картку якнайшвидше. Як тільки ми отримуємо виплати від фонду, впродовж години кошти з’являються у вас на картці, про що ми додатково вас сповіщаємо.
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити ваші дані та допомогти з вирішенням питання.
Комментарии (1)
Аферисти
За даною ситуацією було проведено ретельну перевірку профільними спеціалістами, за результатами якої ви були сповіщені.
Комментарии (11)
Приват банк почав знімати гроші
Комментарии (4)
Неможливо отримати digital картку онлайн
— не отримала ніякісінького повідмолення чи дзвінка для підтвердження моєї особи
— невідомо на якому ступені розгляду перебуває моя анкета
— отримання digital картки заблоковано, і щоб його розблокувати НЕОБХІДНО ПРИЙТИ З ОСОБИСТИМИ ДОКУМЕНТАМИ У ВІДДІЛЕННЯ, хоча той же самий додаток та інструкція, яку вони надають в чаті, стверджує, що це можна зробити повністю онлайн.
Таким чином невідповідність послуг заявлених банком реальному стану справ
Нехтування особистою інформацією клієнта, яку доволі детально збирають незрозуміло на що.
Некомпетентність операторів, які не здатні консультувати по питанню, яке має хоча б дів змінні(тобто то, звичайно, люди біля слухавки, але їхня шаблонність та однозадачність надзвичайно примітивні)
Сервіс банку жахливий — додзвонитися чи отримати консультацію не в Робота Яни не можливо, чекати доводиться годинами
Передали інформацію колегам для перевірки за ситуацією. З вами додатково зв'яжуться.
Написать комментарий
Зняли гроші
На жаль, відгук не має даних, які б дали змогу вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватні повідомленні для уточнення ваших контактів.
Комментарии (7)
Сняли средства без уведолмления
Так вот, как мне верить ПриватБанку, если они с лёгкостью редактируют выписку как хотят? Как я могу быть уверен, что они не «отредактируют» себе ещё пару тысяч? Какого чёрта этот «резерв» не отображался в выписке по факту снятия туда средств?
При здійсненні операцій в мережі іншого банку сума може бути списана не одразу, а замість цього взята в резерв до моменту, поки банк, який обслуговує термінал не направить до нас запит на списання заблокованої суми або про її виведення з резерву. Зі своєї сторони ми повертаємо суму з резерву на доступний баланс картки на 11-й день після проведення операції, якщо за цей час не надійшло запиту на її списання. Це регламентовано правилами міжнародної платіжної системи.
Таким чином, якщо при оплаті сума спочатку не була списана, а лише взята в резерв, потім виведена з резерву на доступний баланс ви могли цими коштами знову скористатись і бачити вже актуальний поточний баланс картки, коли в той же час інформація у виписці не встигла оновитись.
Як бачимо, на даний момент питання вирішено. Ви можете бачити актуальну виписку в своєму Приват24.
Написать комментарий
Приват не возвращает купюру
Передали питання в роботу профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Повернення несанкціоновано переведених коштів з картки банку на третю особу
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Комментарии (5)