Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Drako11 19 января 2023, 15:27
Продав криптовалютний актив на біржі. Отримав кошти на приват. Відпустив крипту. Шахрай який робив переказ поскаржився в банк, що я його обманув. Рахунки заблокували з усіма коштами. Не відповідають. Просто знайте що вам будь яка людина може заблокувати ваш рахунок будь коли.
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2023, 17:37
Вітаємо!
Наразі профільні фахівці перевіряють інформацію по картці та операціям про які йде мова. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
Ekaterina0707 19 января 2023, 15:18
В октябре 2022 года была заявка на возврат средст, на сегодняшний день Январь 2023 год-средства не были зачислены на счёт!
Я обращалась в службу поддержки ещё тогда, когда средства сразу не были зачислены, так как мне уверили сотрудники банка, что средства будут зачислены 3−5 дней.По истечению этих сроков я снова связалась с банком-сказали ждать.В итоге заявка была составлена о том, что средства не поступили спустя МЕСЯЦ!!! Сотрудники банка максимально проигнорировали мое обращение! И до сих пор средств нет!

Хочу добавить, что такая ситуация уже не впервые и только в Приватбанке такое отношение к своим пользователям!

Услуги обслуживания-ужасные!!!
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2023, 18:16
Вітаємо!
Заявка на повернення коштів в роботі. Регламент обробки такої заявки за правилами платіжної системи становить до 120-ти днів, однак ми робимо все, щоб прискорити її опрацювання та повернути кошти якомога швидше. За результатом обробки заявки ми додатково вас проінформуємо.
Проблема решена
Сергій Ковтун 19 января 2023, 14:22
Зараз не обслуговуюсь в приваті (здавалося б нарешті), але потрібно отримати виписки по фопу за 2022 рік. І звісно ні через які канали коммунікації я не можу дізнатися як мені то отримати. Чекаю на лінії, по 20 хв, перед цим пройшовши голосового боса помічника, це ще хв 10 і потім просто скидують. І так кожного разу.
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2023, 15:46
Вітаємо!
Перепрошуємо за незручності. Наші колеги зв'яжуться з вами для надання детальної інформації.
Проблема решена
Artem20233 19 января 2023, 12:01
Интересно почему приватбанк блокирует снятие наличных за границей. Я снимала с карты мамы и моего парня деньги с помощью кошелька на айфоне. Как им заблокировали карту на снятие за границей. Мало ли что лимиты на снятие так еще и блоктруют. А как за жилье платить в чужой стране? Или вы думаете что за гривну можно оплатить?
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2023, 12:58
Вітаємо!
Відповідно до умов та правил надання банківських послуг п.п. 2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених Договором, або що суперечать чинному законодавству. В ситуації, якщо треті особи надали вам свої картки і паролі до них банк в праві обмежити дані картки та операції з них з міркувань безпеки, адже операції в такому випадку проводяться не власником картки. Якщо власник картки хоче надати доступ до свого рахунку іншій людині — є можливість оформлення картки за дорученням, яка буде видана на ім'я довіреної особи та прив'язана до рахунку довірителя.
luda11111 18 января 2023, 23:10
Що сталось з українськими банками? Ще вдень користувалась картою Приват банка, а ввечері хотіла перекинути кошти дочці з Приват24 і не змогла зайти, заблокували, а автовідповідач на гарячй лінії відповів, що Приват Банк розриває з вами стосунки, закриває рахунки і відмовляє в обслуговуванні. Кредитів в банку немає, заборгованостей теж. Чому у воєнний час, коли ми всім народом боремось проти ворога, то самі ж украінці навмисно ще більше ускладнюють і так нелегке життя. Невже ворог в тилу?
Приватбанк
Ответ банка
19 января 2023, 9:16
Вітаємо!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
mp610 17 января 2023, 21:35
Получил от вас, на 17.01.23 ви маєте прострочену заборгованість.
Потрібно сплатити xxxx UAH.
Це зменшить суму заборгованості й розмір платежів на майбутнє. Вам вообще хорошо у вас работа жилье есть, а у меня ничего нету, вы только долг увеличиваете, где деньги брать вы об этом думали или вам лижбы увеличить сумму долга. Вы когда уже будете собирать деньги тем кто пострадал от войны? если вы не верите открываете Ютуб и по адресу и прописки находите что жилья у клиента нет. А не надоедать им верни долг. Я ничего вам платить не буду, возможности больше нет, это надо понимать. Я не виноват что так случилось и не какие проценты и штрафы я платить не буду. Спрашивай с тех кто эту войну финонсирует, они виноваты пусть и платят вам. И самое интересное банк клиенту доступ до приват 24 блокирует и говорит что он не обслуживается и рассылает письма верни долг, это не нормально. Была у меня хорошая кредитная история и теперь всё пошло на дно. Я разочорован живу уже как бомж, питаюсь на гуманитарку и тут банки вспомнили срочно оплати кредит и вам все ровно где брать деньги, главное заплати. Когда вернут мне жильё, всё что там было украдено, работу. И когда вы начиная 24.02.2022 аннулируете все свои проценты и просрочки насчитаные, тогда будем платить. Сейчас это не возможно нет возможности. Вы пытаетесь заработать деньги на тех кто пострадал от войны это не правильно
Приватбанк
Ответ банка
18 января 2023, 8:46
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення контактних даних та перевірки інформації.
Проблема решена
milaluda1112 17 января 2023, 14:26
Знаходжуся за кордоном.Перед поїздкою в іншу страну забронювала номер у готелі, в якому адміністрація, в якості гарантії, частину моїх коштів у сумі 178,20 евро в гривневому еквіваленті на картці для виплат, заблокувала.
4 січня адміністрація отелю, де я зупинялась, повідомила мені, що гроші вони розблокували та додали копії відповідних документів та запропонували нагадати Приватбанку про відповідні дії з їх боку.
Станом на 17 січня 2023 року гроші на картку досі не повернуті.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2023, 16:07
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації та перевірки інформації стосовно даного платежу.
corzza 17 января 2023, 14:06
Проблема с возвратом денег. 12 января 2023 года в 21.37 перекинул на телефон (063…4171) 3000 гривен, вместо 300. В тот же день создал заявку на возврат средств. Тех поддержка сказала ждать 21 день, без каких-то гарантий.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2023, 14:59
Вітаємо. Термін повернення коштів, в даному випадку, залежить не лише від Банку, для мобільного оператора Vodafone або Lifecell він може складати від 7 до 21 дня. Зі свого боку, Банк робить все, аби повернення коштів було проведене якомога скоріше. За результатом розгляду заявки Банк додатково зв'яжеться з вами.
Проблема решена
Oleglexit 17 января 2023, 14:01
Перше що відмічаю, це система верифікації вічно не зходяться дані, враховуючи що я витратив 20 хв на запис голосового сліпку, який в результаті не використовую.

Заскриптованість, не зацікавленіть і не клієнтоорієнтовність співробітників створює проблеми в наближенні перемогу над агресором. Що на гарячій лінії, що в онлайн підтримці.

Цікаво ось що, що у мене постійно проблеми з адресою, якуб я не називав у банку завжди інша. А інші питання верифікації проходять. Тому це просто *** на тій стороні не може написнути кнопку «пропустити».

Короче, через такі дрібниці, офіційні закупівля гуманітарного або війського спорядження затримуєтся на день-два. Ацепотім конвертуєтся в боєздатніть. Тому напишу у відповідь на запити від військових, що приват не допомагає оплатити вам спорядження. Тому хлопці почекаєте.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2023, 15:42
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку та за результатами з вами зв'яжемось.
Как известно,

«За ініціативи Національного банку створена спільна банківська мережа POWER BANKING, яка працюватиме навіть в умовах блекауту»

Сегодня довелось проверить этот «повер банкинг» в действии.

Центральное отделение ПриватБанка (просп. Свободи, 43) в г. Каменское, Днепропетровская область. Отделение заявлено как входящее в сеть Power Banking и работающее даже при отключениях электричества.

Итак, 17−01−2023б 12:30. Отключение электричества. Отделение Н Е работает. «Да, генератор у нас есть, в вот топлива для него нет.»

Уважаемый банк! Было бы засмечательно если заявленые услуги по работе без электричества все-таки работали бы. В конце концов эти отключения с нами очень надолго.
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2023, 14:03
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. У вказаний час у відділенні виникла затримка з підключенням обладнання, необхідного для обслуговування клієнтів під час відключення світла. На разі обслуговування клієнтів відновлено, дане відділення, як і раніше, забезпечене всім необхідним для роботи при аварійних відключеннях електроенергії.
Проблема решена
ALEKSEYGALKO 17 января 2023, 12:03
Склалась така ситуація. Мої рідні зараз під окупацією в херсонській області, інтернету в них немає від слова зовсім, зв’язок треба ходити шукати по селищу. Щоб якось зняти готівку треба відправити людині яка приїздить дуже рідко і вона потім віддає готівку. Рідні надали мені доступ до Приват24, виконали вхід через підтвердження по телефону власника карти (було не дуже легко оскільки зв’язок поганий). Настав час коли треба перекинути кошти, я виконав вхід в приват24 ввів дані карти і натиснув відправити 10000 грн, Банк запросив підтвердження через дзвінок на 3700, власник карти намагався зателефонувати, але чомусь вибивало що даного номеру не існує. Я до власника карти міг додзвонитись тому написав в підтримку Приват24 щоб допомогли підтвердити операцію і зателефонували власнику карти самі. Вони цього не зробили, а взагалі заблокували доступ до приват24. Розумію що оператор не винуватий що систему дурнувата. Але ж можна було допомогти і зателефонувати самим до власника карти щоб він підтвердив операцію. Чому все так складно в цьому банку??? Як в даній ситуації власнику зняти кошти і більше не зв’язуватися з Приват банком?
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2023, 15:36
Вітаємо! Нам дуже шкода, що ваші родичі зіткнулися з такою ситуацією. Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами, якщо відсутній мобільний зв'язок; за відсутності інтернету можливість проведення операцій є за телефоном гарячої лінії. В цілях фінансової безпеки клієнтів, ми не можемо дозволити проводити банківські операції третім особам без наявності довіреності. В даному випадку, просимо власника рахунку звернутися в нашу підтримку особисто, скориставшись будь яким зручним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/, де наші фахівці завжди будуть раді допомогти.
Проблема решена
Asfort 17 января 2023, 2:22
16 січня 2023 року мною було надіслано листа на пошту Приватбанку Chargeback@privatbank.ua. Тема листа — Заявка 2243433 є питання. Ось посилання по моїй заявці (спору з Аліекспресс) — https://privatbank.ua/refund/2243433#refund_table

У цьому листі я поставив запитання: «Хто є арбітром у цій суперечці (Chargeback)? Чи правильно я розумію, що це компанія Worldpay і що саме ця компанія приймає остаточне рішення про повернення платежу за посилку, яка направляється назад в Китай? Або це хтось інший приймає остаточне рішення по даному спору? Тоді хто саме приймає остаточне рішення?»
Але замість того, щоб мені відповісти на пошту, ПриватБанк просто додав новий пункт від 16.01.23 і написав, що «ваша заявка на повернення коштів прийнята в роботу. Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45−120 днів. За результатами відправимо Вам SMS.»

Що це за відповідь? Я і так знаю, що моя заявка прийнята до роботи ще в грудні 20222 рік. Де відповіді на мої запитання? Чому мені на пошту не прийшла відповідь на мої запитання? При цьому я відправляв ці питання тричі 16 січня!!! Це нормальна ситуація?
Приватбанк
Ответ банка
17 января 2023, 10:00
Вітаємо! Приносимо вибачення за можливі незручності. Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожній зі сторін зібрати і надати всі необхідні документи. Зі свого боку, ми продовжуємо процес оскарження та вже надали всі документи. Чекаємо разом з вами і сподіваємося на позитивне рішення. Додатково, вам буде відправлено листа з інформацією по питанням, наведеним у відгуку.
З повагою, ПриватБанк.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
asensio 16 января 2023, 18:21
Отделение по адресу: Киев, пр-т Лесной, 23
Пишу від імені мами (Ткачук Тетяна Григорівна).
У серпні банк сповістив, що заблокував картку через спробу зняти кошти шахраями. Як потім вияснилося, банк все ж дозволив шахраям зняти 11 000 грн, а вже потім заблокував картку.
Цими коштами були сплачені певні товари в США.
ВАЖЛИВО! Я ніколи не була за кордоном та навіть не маю закордонного паспорту. Ніхто з моїх родичів та близьких у цей час не був за кордоном.
Банк сказав, що шахраї ввели всі дані картки (включно з CVV), хоча! Свою картку я ніколи нікуди не прив’язувала, тобто свої дані нікуди не вписувала. Для мене картка — це спосіб зняти заробітну плату в банкоматі та не більше.

Представник банку сказав звернутися до кіберполіції. Це було зроблено. Кіберполіція, в свою чергу, перенаправила звернення у «звичайну» поліцію. «Звичайна» поліція дуже довго не відповідала, а потім надала висновок, що надано мало інформація. ХОЧА спочатку ми надали все, що від нас вимагали та надали всі виписки, які сказав СПІВРОБІТНИК БАНКУ.

Після цього ми звернулися до банку і оформили заявку, яку прийняли без проблем. Номер заявки: 2264539. У банку сповістили, що заявка буде розглянута протягом 5−7 днів, після чого ВАС СПОВІСТЯТЬ. Але протягом 2+ тижнів (з 29 грудня до 16 січня) банк нічого не сповістив.

Після цього я зателефонувала на гарячу лінію банку, і мені сказали, що термін можливості подати звернення збіг.

Що виходить? Після виявлення факту шахрайства ми звернулися до банку протягом ГОДИНИ. Потім ми виконували всі інструкції, які нам донесли представники банку. І через деякий ми знову подали заявку за тими ж інструкціями, які нам надав ПРАЦІВНИК БАНКУ. Були оговорені терміни сповіщення мене про результати розгляду (5−7 днів). Ці терміни також були зірвані ПРЕДСТАВНИКАМИ БАНКУ. У результаті мені тепер кажуть, що нічого зробити ВЖЕ не можна, і я маю подарувати шахраям 11 000 гривень.

І у кінці ще раз акцентую увагу на тому, що витік даних міг бути лише з боку банку, адже я нікуди свою картку ніколи не прив’язувала і ніде її не світила. Тим більше таким чином, щоб нею могли розрахуватися в США!

Зараз банк робить себе абсолютно байдужим до того, що клієнт втратив кошти не за власною виною і абсолютно незацікавлений в пошуку виходу із цієї ситуації.

Як вирішити цю ситуацію, яка виникла з постійним клієнтом вашого банку? Контактний номер телефону: 0976821714.
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2023, 20:12
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вашою мамою трапилася подібна ситуація. Співробітники банку не володіють інформацією щодо платіжних даних карток. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Платіжною системою встановлено суворий регламент, який допускає подачу заявок не пізніше ніж 120 днів від дати операції. На жаль, за цією причиною, що строки після транзакції перевищені — платіжна система не приймає заявку на оскарження.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Andreibest 16 января 2023, 18:07
Отправил через transferwise этому мошеннику 33,608.59 16 ноября 2022 года за 7 комплектов зимней формы, не формы не возврат денег я не получил.

Номер перевода T540463427
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2023, 19:55
Вітаємо.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема решена
Юрій Сиса 15 января 2023, 18:15
15.01.2023 в терміналі самообслуговування Приват Банк в Mark mall по адресі м. Бровари, вул. Київська 239, намагався зняти кошти з карти Укрсіббанк, в розмірі 10 000 гривень, кошти з карти було списано, по факту готівка не була видана. Дозвонитися до оператора взагалі не реально. Написав в чат, через додаток, сказали щоб заявку подав банк який видав карту. Буду очікувати результат. Надіюсь на якомога скоріше вирішення проблеми.
Приватбанк
Ответ банка
16 января 2023, 11:30
Вітаємо.
Якщо ви знімали кошти з картки не ПриватБанку, та кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Nikon777 15 января 2023, 11:30
13.01 хотел снять в банкомате 16 тыс. грн по адресу Окружная дорога, 1 (ТРЦ Республика). Банкомат денег не выдал, но со счета списали. Сказали что в течении суток решат, теперь говорят ждать 14 дней пока пройдет инкассация. Ну неужели нельзя для таких случаев создать внеочередную инкассацию и вернуть деньги? Что за отношение к клиентам? После такого случая пользоваться таким банком не только я не хочу да и никому не рекомендую!
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2023, 15:56
Вітаємо!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
При опрацюванні заявки на повернення коштів враховуються дані з банкомату та за необхідності інформація отримана при інкасації пристрою. Проведення та звірка результатів інкасації дає нам змогу впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Якщо вами вже подана заявка на повернення коштів то ми повідомимо вас за результатом обробки заявки. У разі виникнення інших питань, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Евгений Кот 15 января 2023, 10:28
Заблокировали мой счёт. Взял кредит онлайн на сайте микрофинансовый организации на карту ПриватБанка, после перечисления денег карту заблокировали! Деньги не вернули! Деньги которые брал получилось что подарил банку. И уже черт знает сколько лет никаких изменений.
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2023, 15:47
Вітаємо!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Віктор Мельник 14 января 2023, 23:53
Отделение по адресу: Винница, ул. В. Черновола, 29
В 24 лютого 2022 року мій товариш закрив лікарняний і повідомив свого керівника, що 25 лютого має намір вийти на роботу. На що керівник повідомив, що війна, маршрути скоротили і попросив його побути пока вдома. В березні товариш по телефону цікавився у керівника коли йому виходити на роботу, але керівник повідомив, що потрібно бути ще дома. 7 квітня керівник запропонував написати заяву на звільнення, але товариш відмовився, тоді керівник повідомив, що його буде звільнено по статті в зв’язку з військовим станом і сказав йому що потрібно здати метеріальні цінності, що він і зробив. В грудні 2022 року товариш захотів забрати трудову книжку, але виявилось, що його ніхто не звільнив. Тобто керівник самостійно, без будь яких причин відсторонив мого товариша від роботи. Товариш написав листа на голову правління Приватбанку, але йому повідомили щоб він сам писав заяву на звільнення або його буде звільнено за прогули, так як його не було на роботі 9 місяців. Це відбувалось в інкасації Вінницької філії Приватбанку.
Приватбанк
Ответ банка
15 января 2023, 15:51
Вітаємо!
ПриватБанк поважає своїх клієнтів і співробітників. Для нас важливо, щоб кожен працівник відчував себе на своєму місці і міг працювати в колективі колег із задоволенням. В банку є внутрішні канали, які дозволяють співробітнику анонімно або персоніфіковано подати сигнал про неналежні дії з боку інших колег або керівника. Так як у відгуці відсутні дані людини про яку йде мова ми звернулись до вас в приватному повідомленні для їх уточнення та перевірки інформації.
Oksana Shelest 13 января 2023, 21:53
Отделение по адресу: Одесса, ул. Пастера, 19
Пополнялась карта, идентификация по номеру телефона, который не является финансовым номером Приват банка. Сумма пополнения карты — 4100, комиссия 81 грн. Внесено 4500. Сдача в 400 грн просто испарилась! Не вернулась на номер телефона (хотя в меню этот способ выбрали), дозвониться в техподдержку, если ты не клиент банка просто невозможно, чат бот еще тупее чем сотрудники банка. Меня заверили что сдачу зачислили на карту получателя, но ни квитанции ни зачисления нет. Банк тупо присвоил сдачу себе. На все вопросы один ответ — станьте клиентом банка, откройте карту, закрепите этот номер. НАФИГА? если сервис пополнения карт другого банка доступен только для клиентов банка- напишите это большими буквами на каждом терминале!
Приносимо свої вибачення за незручності. — стандартный ответ горячей линии. Я в ауе. 20 лет я клиент банка, голд клуб и прочая лабуда. Приват — ты отстой
Приватбанк
Ответ банка
14 января 2023, 11:03
Вітаємо!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Питання передали в роботу фахівцям. З вами додатково зв'яжуться наші колеги. Також проведемо роботу з оператором підтримки, щоб покращити якість обслуговування.
OlenaPt 13 января 2023, 18:45
Я зараз закордоном. Сьогодні списуються гроші за проїзд в тролейбусі в Чернігові. Знаючи, що дата проведення операції та дата списання можуть не співпадати, запитую в онлайн підтримці фактичну дату проведення операції, щоб зрозуміти що відбувається і якось реагувати. Відповідь менеджера:
В банк така інформація не передавалась про те за яку саме послугу і дату послуги було це списання. Уточнити це відсутня можливість, рекомендуємо уточнити у представників перевізника.
Це як? Тоб то банк не знає за шо, не знає коли саме користувались моєю карткою, але гроші списав?
Приватбанк
Ответ банка
13 января 2023, 20:08
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝