Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
yulia140990 25 октября 2022, 23:26
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 30
Сьогодні знімала з банкомату суму 3000 грн, банкомат видав помилку, гроші не видав, а з картки вони списалися. Подзвонив на гарячу лінію приват банку, оператор відповіла, що заявку прийняли, очікуйте на рішення. Протягом 14 діб. В мене мала дитина, війна, тяжке фінансове положення, а мою заяву будуть розглядати дві неділі. І як продити ті дві неділі без грошей ???І це якщо при інкасації банкомату виявлять
зайві кошти. Як вирішити цю проблему ??
Приватбанк
Ответ банка
26 октября 2022, 8:42
Вітаємо.
Приносимо вибачення за спричинені незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Поспішаємо повернути вам кошти в найкоротший термін.
SvetaT26 25 октября 2022, 17:51
25.10.2022 з моєї карти було проведено операцію зі списання коштів (1 942 гривні) без мого відома, без будь-якого підтвердження.
За фактом отримала повідомлення, що з моєї картки здійснено оплату товарів/послуг на сайті amazon. На сайті Амазан я ніколи нічого не купувала і не була там зареєстрована.
Додзвонившись у службу підтримки заблокувала картку. З оператором, на жаль не вийшло поспілкуватись стосовно шахрайства. Оформити заяву на повернення коштів допоміг Чат-бот. Дуже надіюсь на повернення коштів!!!
Знайомі казали, що вже такі випадки були. Почала гуглити, а там такої інформації та новин дуже багато стосовно списання коштів Амазоном у Приватбанку.
Люди пишуть: «У тех.підтримці ПриватБанку повідомили, що вони мають певний довірений список інтернет-магазинів, в яких для оплати покупок не потрібно підтверджувати покупки за допомогою смс, дзвінків або програми Приват24.» — ЦЕ ВИ ВВАЖАЄТЕ НОРМАЛЬНИМ??? СКІЛЬКИ ЩЕ МАЄ БУТИ СПИСАНЬ КОШТІВ, ЩОБ ВИ робили підтвердження на всі покупки та послуги?
Приватбанк
Ответ банка
25 октября 2022, 18:34
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Проблема решена
OlGa1808G 24 октября 2022, 13:27
Був суд з банком, суд задовільнив виплатити тільки частину коштів з тих, що хотів банк. Апеляцію вони не подавали, тобто були згодні з рішенням суду. Гроші були виплачені через ДВС і провадження закрито.
Нібито все вже вирішено, але НІ!!!
Через війну довелося змінити роботу і нове підприємство виплачує зарплату на картку Приватбанк (вибору особливо не має, тому що державна установа і усі прив’язані до одного банку)
І тут приватбанк починає списувати 50 % коштів (і це з мінімалки!!! на яку я ще утримую неповнолітню дитину). Бо вони собі вирішили, що я все одно їм винна гроші (і це незважаючи на те, що по рішенню суду все було виплачено)
Чому державний банк не виконує рішення суду України і займається самоуправством?
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 14:37
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Наталія Рябчун 23 октября 2022, 23:38
Років 10−15 тому мій чоловік виграв суд проти приват банку. Ми вже про це і забули, але почалась війна і він пішов в перший день добровольцем. Такий цікавий збіг обставин (а може ціла корумпована схема) в перед день того як його відправляли на передову чоловікові зателефонував працівник банку який запропонував сплатити 27000 грн боргу. Чоловік сказав що нічого не винен і що у нас є всі документи, на що йому відповіли: «Ми всеодно з Вас ці гроші вирахуємо!».
Тепер я зрозуміла звідки була така впевненість, так як всі військові отримують зарплату через приват. Але мій чоловік направив зарплату на мою карту. Приват звісно це не зупинило, вони перенаправити, самовільно, УВАГА!!! САМОВІЛЬНО це, як пояснив командир, не була помилка бухгалтерії, вони цілеспрямовано перерахували зп чоловіка на його карту, вкрали 27000 і потім знову зарплата приходила мені. Коли я пішла у банк і запитала чи вони читали закон у якому сказано що борги (а це навіть не борг, а уявний борг) з військових не можна знімати, то мені сказали що треба написати лист, що чоловік мій не згодний. І що вони йому телефонували, а він не в зоні зв’язку.
Уявіть цинізм цієї кантори: вони по сумі зарплати явно розуміють що людина на передовій і дзвонять йому, а він, бач яка біда, не на зв’язку.
Ким треба бути, щоб гріючи свою задницю у відділенні приватна обкрадати тих хто цих *** захищає на передовій?
Ким???
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 10:07
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти чоловіка та розібратися в ситуації.
Проблема решена
Ioan1 23 октября 2022, 21:42
Заказал на отделение 2400$ на следующей день (через 44 часа) постарался заказать ещё 500$ на туже дату, чтобы по десять раз с работы не уходить, ведь рабочий день у них короткий, но не смог этого сделать ни через мобильное приложение ни через онлайн оператора, ни через горячую линию. Согласно правилам которые выставляет ПриватБанк :" Кошти замовляються тільки на робочі дні. Якщо замовляєте до 13:00 (деякі відділення до 16:00) — на завтра, пізніше — на післязавтра.

Можна замовити суму, кратну 50 в будь-якій валюті. Мінімальна сума замовлення — 10 000 грн / 100 дол / 100 євро. Максимальна — 2 400 дол/євро на добу, з загальним лімітом 100 000 грн (в еквіваленті).
." Хочу обратить ваше внимание что именно заказать, а не получить. Попросил официальные документы подтверждающие их слова, что это имеется ввиду выдача в день — отправили на сайт который ссылается на постановление Правления Национального банка Украины от 24 февраля 2022 г. № 18. В этом постановлении нет ни каких ограничений в моем случае.
Помочь отказываться, официальных документов не дают.
Приватбанк
Ответ банка
24 октября 2022, 10:23
Вітаємо.
Дійсно, замовити готівку в іноземній валюті можливо під наявну на рахунках валюту, у еквіваленті 100 000 грн на добу.
Можливість замовлення реалізовано для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів. Звісно, ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі. Та послуга попереднього замовлення дозволить вам розпланувати справи та не ходити зайвий раз по відділеннях.
https://privatbank.ua/help/other#gads-3192724
Для отримання офіційної відповіді ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kakos772007 23 октября 2022, 6:35
4149499151720289 Рудакова Татьяна Игоревна. Торгует на сайте Shafa, как получает оплату за товар так сразу пропадает или кормит завтраками, высылает товар не тот. Обмен или возврат вообще не рассматривается. Будьте осторожны с этим человеком
Приватбанк
Ответ банка
23 октября 2022, 10:15
Вітаємо.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
kuzne4i 23 октября 2022, 2:56
Здравствуйте. Подскажите, кто имел опыт, что будет с «оплатой частинами», если я не внесу оплату в срок? Кредитный лимит 0, по идее с него не должно снимать.
p. s. сейчас без работы, ситуация с деньгами *нецензурное слово* (
Приватбанк
Ответ банка
23 октября 2022, 10:13
Вітаємо.
Це може вплинути на суму ліміту в майбутньому. Своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків в разі надання вам нових кредитів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Amicus 22 октября 2022, 17:02
Чат-бот в Телеграмі неможливо обійсти, щоб зʼєднатись з оператором.
Голосовий помічник, навіть якщо телефоную з-за кордону, згаїв хвилин 5−10 перш ніж я зміг так задати питання, щоб не він давав нерелевантні відповіді, а зʼєднав з оператором.
Потім скзаав. що не можу зняти готівку за кордоном, при тому, що помилок не отрмиав, та з карток інших банків з того ж банкомату зміг зняти. Ніякої допомоги оператор не надав і навіть передати заявку вище відмовився- просив скріншот з банкомату (!) або інші докази!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 17:55
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
Якщо немає запитів на проведення операції по карті, це означає, що операція проводиться не до кінця, і відхиляється до того, як потрапляє на перевірку до банку.
В даному випадку можна спробувати скористатися іншим банкоматом.
Проблема решена
mid 22 октября 2022, 16:57
Добродії, хочете нову мульку від «найнадійнішого» держбанку? То потримайте моє пиво)
Суть: клієнт банку має розрахунковий рахунок ФОП у Приватбанку і користується ним. Більш-менш, бо за іншим валютним рахунком гроші десь вештаються вже близько тижня (відправлені з Європи, але не надійшли на рахунок), але то таке. І ось йому, клієнту, який авторизувався звичайним шляхом з того самого ноутбука за тією ж самою IP адресою в суботу в середині дня і відкрив карту ключ до рахунку при виході з акаунту має БЛОКУВАННЯ акаунту. На мейл приходить таке: «Шановний Михайле Васильовичу!
підозрілі операції
Нещодавно за Вашою карткою 5*91 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано.
Розблокувати картку Ви можете зверніться до підтримки 3700 або чат-онлайн pb.ua/1965»
Звичайно, на 3700 перекидають з одного оператора на іншого, результату нуль. Увійти в акаунт змоги нема бо немає карток фізособи (не треба вони мені, наприклад). А єдина доступна картка для входу за допомогою пін-коду -тадам!- заблокована картка. Є ще корпоративна, вона активна, але не відображається як доступна, увійти по ній немає можливості. Чат пропонує йти до відділення, але у понеділок (а зараз субота), інакше ніяк. Виявляється ось що: кожного разу, коли клієнт відкриває картку онлайн, вона блокується (не знаю, де це вказано в горах макулатури нормативних документів банку, але ж можна було б зробити хоча б «popup window», нє?). Якщо є картки фізособи, можна зайти по них і в чаті розблокувати картку. Якщо таких карток немає, то ой («алгоритм сломался, несите следующего»). Як на мене, то блокування акаунтів при нормальному вході (до речі, блокують саме акаунт з аргументом «неправильне введення паролю», але це маячня, я знаю пароль і тим більше не вводив його неправильно) є актом «трошки дебілізму». Приватбанк, ну серйозно, що це таке? І не треба писати «бла-бла-бла, нам прикро, що у вас склалось таке враження…» Нам теж прикро що вам прикро)
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 18:12
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
ihorechek 22 октября 2022, 15:15
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
Мені затвердили, що всі відносини між мною та банком розірвані, але судячи по дзвінку автовідповідача, в якому мене назвали клієнтом, це не так. Я хочу, щоб між мною так банком були розірвані усі можливі договори. Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 16:43
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Evjorno 22 октября 2022, 14:12
Отделение по адресу: Киев, бул. Воскресенский, 40
Пересылал деньги человеку за лекарства из Европы. 8,000грн
Каким-то чудом или глюком, деньги ушли на другую карту, но в назначении платежа осталось указано на какой номер карты деньги идут и ФИО, откуда взялся другой номер карты на который ушли деньги неясно. Банк провел платеж несмотря на разбежности в назначении платежа и конечного получателя. Звонок в банк ничего не решил. Сказали идти в полицию. В полиции сказали идти в банк, так как полиция такие вопросы не решает.
Вот вам и страна в которой мы живем. Из-за таких нечеловеческих поступков на нас нападают другие государства!
Зато был случай когда я не смог снять деньги в банкомате. Бак объяснил это тем что
им кажется что меня принуждают снимать деньги, 2000грн))) поэтому операцию отклоняли! черти они
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 15:49
Добрий день!
Якщо платіж здійснюється через Приват24 то він проводиться по тим реквізитам, які вказує клієнт при його створенні. В полі призначення платежу вказується додаткова інформація, яка є не більш, як коментарем до платежу та при цьому ніяк не слугує полем для введення реквізитів отримувача. На жаль, у відгуці немає даних, які б дозволили вас ідентифікувати та перевірити описану ситуацію, тому ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема решена
elel 2602 22 октября 2022, 11:21
Я, частный предприниматель, осуществляю деятельность в магазине промышленных товаров, который расположен на временно окуппированной территории Запорожская область, г. Приморск. Пользуюсь услугой эквайринга от ПриватБанка с 2019 года. До 29.09.2022 у меня не было проблем с банком. Но на сегодняшний день они появились и я не знаю как их решить. Мне за 29.09.2022 и 30.09.2022 не пришли деньги по эквайрингу. Как позже выяснилось банк их заблокировал без письменного уведомления клиента. С целью выяснения причины и дальнейших действий я не раз письменно обращался в банк. Получил ответ от банка «Від 19−10−2022 р. № 20.1.0.0.0/7- 221004/27580″ из которого следует :«Згідно пункту 3.6.1.3.1.8 Умов та правил надання банківських послуг (надалі — Умови), що розміщуються в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms/і є невід'ємною частиною договору банківського обслуговування, Банк має право затримати оплату будь-якої Транзакції
понад строк відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору, письмово повідомивши про це Клієнта протягом 3-х робочих для Банку днів.» Почему Банк заблокировал оплату не сообщив письменно клиенту в течении 3 рабочих дней? Получается банк нарушил договорные условия на которые ссылается в данном ответе. Я предоставил на почту для проверки подтвержения транзакции все документы, накладные, чеки, фото магазина и реализуемого товара. Уже больше 10 дней от банка нет никакого ответа. Я продавал товар принимая оплату картой, деньги банк заблокировал и ссылается на то, что он может задерживать оплату до 180 дней. В стране война, какие 180 дней? Мы не знаем, что с нами будет завтра. Неужели так сложно провести проверку и сообщить результат? Зачем так все затягивать? Своими действиями банк заблокировал мою финансовую возможность закрыть финансовые обязанности перед третьей стороной.
Приватбанк
Ответ банка
22 октября 2022, 12:03
Добрий день!
Ваше питання розглядалось профільними фахівцями. За результатом розгляду було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію.
Проблема решена
5958 21 октября 2022, 13:44
Добрый день. Я, Белоконь Алла Макаровна,1951 г.р.проживаю на временно оккупированной территории в городе Мелитополь Запорожской области и нахожусь в тяжёлых условиях,17.06.22г перевела пенсию с Ощадбанк на ПриватБанк однако пенсии на карте нет. 01.09.22 в ПриватБанке города Мелитополь мне выдали с карты непонятно какую сумму 1095грн. вместо пенсии за 2месяца и в грубой форме сказали, у вас наверное кредиты, или обращайтесь в Пенсионный фонд, мы ничего не знаем. В Пенсионном фонде ответили, что с июля месяца пенсию мне перечисляют на ПриватБанк. Так пенсии нет уже 4 месяца и мне непонятно где моя пенсия? Убедительная просьба помочь мне. Заранее благодарю.
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 15:54
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Ми цінуємо вас, як нашого клієнта, тому була розроблена схема, щоб пенсійні виплати надходили на вашу картку якнайшвидше. Як тільки ми отримуємо виплати від фонду, впродовж години кошти з’являються у вас на картці, про що ми додатково вас сповіщаємо.
Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити ваші дані та допомогти з вирішенням питання.
Проблема решена
nata220479 21 октября 2022, 12:55
Здала термінал 5 місяців тому, під час війни (здавала при свідках), документів не дали, сказали не працює принтер (до речі перед тим здавала, також ніяких документів не давали, але тоді до війни все було Ок), 5 місяців брали з мене кошти, ніби за користування, якого не було (можна по транзакціям подивитись). Більше неділі назад звернулась, за який… з мене кожний місяць здирають кошти і почалось… Спочатку тягнули час, ніби шукають на складі, потім шукають співробітницю, якій я здавала, далі обіцяють, що все буде ок (тому що в мене в цьому банк разунок і ще один термінал), а сьогодні просто добили!!! Мало того що не хотять повертати кошти, та ще й придумали, що на складі його немає НІБИ (я вважаю, що це розвод, щоб не вертати кошти), та ще й вимагають 5000 грн🥱. Це зараз війна, мені потрібно купити близьким військову зимову форму, а вони таке чудять. Буду боротися за свої кошти!!! Можливо в когось таке було?!? Треба подавати до суду.
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 15:50
Вітаємо.
За даною ситуацією було проведено ретельну перевірку профільними спеціалістами, за результатами якої ви були сповіщені.
Ніна Крущук 20 октября 2022, 21:41
Не попереджаючи знімає 50% від суми надходження на картку або після переказів на інші рахунки також знімає 50% за якийсь «кредит», який був взятий не мною у 2008 році(на мої паспортні дані). Пояснювати оператори привата нічого не хочуть, лише тягнуть час кажучки «В нас перерахунок вашого кредиту «. Домовлялася заплатити 21.10 500 грн, а вони зняли сьогодні 50% від суми надходження знову. На запитання чому не повідомляли 14 років на рахунок кредити відповідали грубіяни кажучи «треба було самому йти і цікавитись чи є у мене кредити». Приват, ви жахливі!!!
Приватбанк
Ответ банка
21 октября 2022, 10:34
Добрий день! Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Проблема решена
Inna6 19 октября 2022, 17:20
Зареєструвавшись в додатку Приват 24, та подавши банку свої особисті дані згідно форми для замовлення картки онлайн через Приват24.
— не отримала ніякісінького повідмолення чи дзвінка для підтвердження моєї особи
— невідомо на якому ступені розгляду перебуває моя анкета
— отримання digital картки заблоковано, і щоб його розблокувати НЕОБХІДНО ПРИЙТИ З ОСОБИСТИМИ ДОКУМЕНТАМИ У ВІДДІЛЕННЯ, хоча той же самий додаток та інструкція, яку вони надають в чаті, стверджує, що це можна зробити повністю онлайн.
Таким чином невідповідність послуг заявлених банком реальному стану справ
Нехтування особистою інформацією клієнта, яку доволі детально збирають незрозуміло на що.
Некомпетентність операторів, які не здатні консультувати по питанню, яке має хоча б дів змінні(тобто то, звичайно, люди біля слухавки, але їхня шаблонність та однозадачність надзвичайно примітивні)
Сервіс банку жахливий — додзвонитися чи отримати консультацію не в Робота Яни не можливо, чекати доводиться годинами
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 19:08
Добрий вечір!
Передали інформацію колегам для перевірки за ситуацією. З вами додатково зв'яжуться.
Rjw 19 октября 2022, 17:16
Пів року були в окупації, виїхали на підконтрольну територію України, отримали допомогу як ВПО, більшу частину суми Приватбанк забрав. Цей банк чхав на закон України No2120-IX який діє під час воєнного стану, і ще 30 днів після його завершення про заборону зняття штрафів, та нарахуванні пені по заборгованості. Люди які розраховували за щось купити хоча б шматок хліба, Приватбанк забрав і це. Куди дивиться держава і Нацбанк — незрозуміло, що навіть на біженцях від війни Приватбанк доволі непогано заробляє. Кому війна, а кому мати рідна.
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 19:05
Добрий вечір!
На жаль, відгук не має даних, які б дали змогу вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватні повідомленні для уточнення ваших контактів.
Проблема решена
Vincent Vega 19 октября 2022, 16:27
На момент сегодняшнего утра баланс на карте отображался как 2700. Сегодня же совершил покупку в ветаптеке на сумму 350 грн. Через несколько часов, зайдя в приложение банка я увидел на балансе 961 гривну. Обратился в поддержку, по номеру 3700, как всегда, свободных операторов нет. Использовал приват24 для общения с оператором в чате. Ответ был дан таков: «на данный момент есть сумма зарезервированная для списания, 1850 грн.». Перейдя в выписку заметил её редактирование приватом. К примеру, при зачислении на карту 2300 грн., остаток показывало как 1100 грн. Якобы у меня был минус на карте для выплат. Цирк. Есть скриншоты.
Так вот, как мне верить ПриватБанку, если они с лёгкостью редактируют выписку как хотят? Как я могу быть уверен, что они не «отредактируют» себе ещё пару тысяч? Какого чёрта этот «резерв» не отображался в выписке по факту снятия туда средств?
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 19:02
Добрий вечір!
При здійсненні операцій в мережі іншого банку сума може бути списана не одразу, а замість цього взята в резерв до моменту, поки банк, який обслуговує термінал не направить до нас запит на списання заблокованої суми або про її виведення з резерву. Зі своєї сторони ми повертаємо суму з резерву на доступний баланс картки на 11-й день після проведення операції, якщо за цей час не надійшло запиту на її списання. Це регламентовано правилами міжнародної платіжної системи.
Таким чином, якщо при оплаті сума спочатку не була списана, а лише взята в резерв, потім виведена з резерву на доступний баланс ви могли цими коштами знову скористатись і бачити вже актуальний поточний баланс картки, коли в той же час інформація у виписці не встигла оновитись.
Як бачимо, на даний момент питання вирішено. Ви можете бачити актуальну виписку в своєму Приват24.
Проблема решена
Katy7788 19 октября 2022, 12:35
22 января 2022 года в терминале на пр. Свободы 26 пополняла валютную карту, но случился сбой, терминал завис и мои 100$ не были зачислены на счёт. Сразу позвонила в поддержку, сказали, что рассмотрят заявку в течении суток. В тот же день пришёл ответ, что сбой не обнаружен. Оформила повторную заявку, сказали нужно ждать инкассации, 24.01 ответили, что купюра есть и ее отправили на экспертизу в НБУ, срок рассмотрения до 70 дней. Всвязи с введением военного положения, мою заявку не рассмотрели в срок, ответив, что рассмотрят после урегулирования состояния в стране. На данный момент прошло почти 9 месяцев со дня инцидента и в стране работают все структуры, но мою купюру так и не вернули, персональный банкир вообще в последнем диалоге просто проигнорировала мою просьбу проверить статус заявки.
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 15:09
Добрий день!
Передали питання в роботу профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
natasaignatenko 19 октября 2022, 8:24
Отделение по адресу: Николаев, ул. Озерная, 13/2
Під час проведення оплати комунальних послуг сталося несанкціоноване переведення коштів з моєї картки на картку невідомої мені особи. Хоч на телефоний запит від банку про підтвердження переводу я відмовила у переводі коштів, списання з моєї картки на картку невідомої мені особи все-таки здійснилося. Я звернулася за порадою до завідуючої відділенням № 5 ПриватБанку м. Миколаєва Олени Георгіївни, яка детально роз’яснила мені, що треба робити в такому випадку. Я звернулася до служби 3700 та у Кіберполіцію України. Хочу виразити щиру подяку за оперативну та ефективну роботу цих служб. Кошти були повернуті протягом однієї доби, що ще раз підтверджує надійність ПриватБанку та правоохоронних органів України.
Приватбанк
Ответ банка
19 октября 2022, 9:30
Доброго ранку!
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝