Банк заблокував картку. Жодних пояснень. Сиджу вже півтора тижні без грошей.

olexiyL olexiyL
2 марта 2016, 17:07
1
1) Позаминулого тижня при спробі оплати покупки в магазині мою картку було відхилено. Я здивувався, але подумав що неправильно ввів пін-код або ж стався глюк зв’язку в терміналі. Пізніше побачив у телефоні дивне смс-повідомлення з банку від 18 лютого: «Повернення за купівлю в ЛП КОМП НЕТВОРК ЮА, Днiпропетровськ, Наб. Перемоги, 30». Не зміг пригадати такої покупки. Перевірив виписки у приват24 — теж не знайшов.
2) 20.02.2016 (субота) отримав чергове смс-повідомлення від банку: «Вашу карту заблоковано з метою безпеки. Зверніться у відділення банку для перевипуску карти.»
3) 22.02.2016 (понеділок) звернувся до відділення банку. Картку перевипустили, але блокування «перейшло» на нову картку.
Неодноразово спілкувався з онлайн-підтримкою — багато витраченого часу і жодних результатів. Мене переключають з одного менеджера на іншого. Отримую лише беззмістовні стандартні відповіді, які зводяться до такого:
— ваше питання вирішується на вищому рівні,
— про результати вам повідомлять телефоном,
— термін обробки заявки — 5-7 робочих днів (деякі онлайн-консультанти писали про 5-7 діб)
Пройшло 7 робочих днів. Дзвоню на 3700. «Ваше питання ще вирішується. Термін обробки заявки — до 30 днів». Тридцяти днів, Карл!!!
Насправді, я думаю ніяких чітко встановлених термінів розгляду заявок не існує і через 30 днів мені навішають свіженької лапші про 60 днів, 120 днів, рік і т.д.

Комментарии (9)

+
0
sanch ☺
sanch ☺
2 марта 2016, 21:01
琚 灏
#
Полезный комментарий
Есть сроки рассмотрения обращений — до 30 к.д. (ст. 20 ЗУ «про обращение граждан»). Правда в данном случаи придется подавать обращение в Днепропетровск (гл. офис) через почту с уведомлением о вручении. Срок составит 1-3 дня вручения + 30 дней на рассмотрение, + максимум 7 дней на доставку ответа. Это если они соизволят ответить!

Можете попробовать снять деньги через кассу при помощи заявления на снятие наличных (форма приведена в приложении 10 Инструкции Постановления № 174). При этом никаких карт Вам не нужно, паспорт ид. код. реквизиты банка и свои реквизиты. Чтобы узнать № своего счета — пополните карту через айбокс другой организации, в чеке будет указан № счета который был пополнен.

Если откажут — то банку… Конституцию, Гражданский Кодекс и Законы Украины.
Делайте выводы.
+
0
olexiyL
olexiyL
3 марта 2016, 13:58
Олексій
#
Дякую за коментар!
Мені відомо про ЗУ «Про звернення громадян» і я маю великий досвід написання таких звернень. Не бачу сенсу написання паперових звернень, оскільки вони ні до чого не зобов’язують адресата, крім відповіді.
Вони обмежаться формальною відпискою, ще раз повторять свої мантри.
Можливо, краще написати звернення до поліції про крадіжку?
+
0
sanch ☺
sanch ☺
3 марта 2016, 15:32
琚 灏
#
Еще забыл сказать, подпись в заявлении должна быть заверена нотариально.

Вы в заявлении потребуете подтвердить факт ограничения операций с использованием пластиковой карты, причины этих ограничений и разблокировании карты.

О какой кражи ведется речь? Лучше подавайте жалобы в банк на сотрудников этого же банка, у них система штрафов — отомстите супостатам.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
3 марта 2016, 11:37
ПриватБанк
#
Шановний Автор!
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua опис ситуації та контакти для зв’язку, зазначивши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв’язок!
З повагою, ПриватБанк.
+
0
olexiyL
olexiyL
3 марта 2016, 13:47
Олексій
#
Надіслав
+
0
olexiyL
olexiyL
4 марта 2016, 13:00
Олексій
#
Вчора написав help@pb.ua.
Отримав відповідь: «Дякуємо Вам за звернення!
Вирішенням Вашого питання займаються наші фахівці. Тільки-но буде рішення, з Вами зв' яжеться співробітник Банку.»

Дякую, але цю пісню я вже чув на 3700 і в онлайн-чаті.
Я не вірю що хтось займається вирішенням моєї проблеми, так само як не вірю в міфічні «7 робочих днів на розгляд заявки», які плавно перетворюються у «30 днів на розгляд заявки».
Замість автоматичних беззмістовних відписок я хочу почути відповіді на такі питання:
1. чому мою картку було заблоковано?
2. чому перед блокуванням мене не повідомили про це телефоном?
3. чому після блокування банк не зателефонував мені щоб вирішити проблему?
4. яким чином я можу отримати свої гроші? Мені не потрібні ті 500 грн, які хтось помилково мені надіслав. Віддайте те, що лежало на картці до цього помилкового надходження, а далі розбирайтесь хто і навіщо зробив на мою картку повернення.
+
+2
Александр Коваль
Александр Коваль
3 марта 2016, 16:40
Киев
#
Рахунок банк не розблокує. Звертайтеся відразу до суду. Але для початку напишіть заяву про розблокування на імя Дубілета(рекомендованим листом), завіріть її начальником будь-якого відділення Приватбанку, дочекайтесь відповіді.І якщо відповідь негативна, або її не буде-швидко в суд.Тільки суд!
+
0
Александр Коваль
Александр Коваль
3 марта 2016, 16:41
Киев
#
+
0
Александр Коваль
Александр Коваль
3 марта 2016, 16:42
Киев
#
Приватбанк тільки буде тягнути час!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться